اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980604398886094

نقص امنیتی در مدیریت پسورد ترندمیکرو

کد: 13980604398886094

http://bit.ly/2KZzqFR

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسان امنیتی دو نقص امنیتی در نرم افزار مدیریت پسورد شرکت ترندمیکرو شناسایی کردند.

نقص امنیتی در مدیریت پسورد ترندمیکرو ( Trend Micro DirectPass )
آنتی ویروس و مدیریت پسورد ترندمیکرو

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کارشناسان امنیتی دو نقص امنیتی در نرم افزار مدیریت پسورد شرکت ترندمیکرو (Trend Micro DirectPass) که بخشی از آنتی ویروس‌های خانگی ماگزیمم سکیوریتی و پرمیوم سکیوریتی شرکت ترندمیکرو است را شناسایی کردند.

این 2 نقص امنیتی با شماره‌های CVE-2019-14684 و CVE-2019-14687 به ثبت رسیدند، در تاریخ‌های 3 July و 21 July به ترندمیکرو گزارش شده و در تاریخ‌های یک آگوستو 31 جولای رفع شدند.

کاربران آنتی ویروس‌های ترندمیکرو می‌توانند همواره آخرین آپدیت‌ها و به روزرسانی‌ها را دریافت کنند.

سابقه عرضه آنتی ویروس‌های ترندمیکرو که با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته می‌شوند به سال 1387 برمی‌گردد که شرکت دورانتاش اقدام به معرفی و عرضه آنتی ویروس‌ها و دیگر محصولات این کمپانی مطرح امنیتی کرد.

هم اکنون علاوه بر هزاران کاربر خانگی، بیش از 500 هزار شرکت از محصولات ترندمیکرو استفاده می‌کنند و ده‌ها غول فناوری مانند زیمنس، سیسکو، F5 Networks، پاناسونیک، تی پی لینک، لینک سیس، ایسوس، IBM ،HP و فیسبوک و آمازون، با این کمپانی بزرگ ژاپنی-بین‌المللی همکاری استراتژیک دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند محصولات ترندمیکرو را به صورت معتبر با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]