کد: 139806043988912943

برگزاری بزرگترین نمایشگاه هتل، رستوران و کافه در اصفهان

حضور پر رنگ شرکت نگین سامانه هوشمند پاژ در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری

کد: 139806043988912943

http://bit.ly/321GUOr

، (اخبار رسمی): شرکت ان اس پی یک شرکت کاملا ایرانی و با امتیاز دانش بنیان، 6 سال تجربه کاری در تولید سیستم‌های هوشمند هتل‌ها و رزومه کاری مناسب در انجام پروژه با حدود 12 هتل پنج ستاره را دارد. 

حضور پر رنگ شرکت نگین سامانه هوشمند پاژ در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری
حضور پر رنگ شرکت نگین سامانه هوشمند پاژ در نمایشگاه تجهیزات هتل‌داری

شرکت ان اس پی با شرکت در نمایشگاه تجهیزات هتلداری موفق به بستن چندین قرارداد موفق شد. مدیرعامل این مجموعه اظهار کرد: «شرکت ما یک شرکت کاملا ایرانی و با امتیاز دانش بنیان، 6 سال تجربه کاری در تولید سیستم‌های هوشمند هتل‌ها و رزومه کاری مناسب در انجام پروژه با حدود 12 هتل پنج ستاره را دارد.»

شکریان اظهار کرد: «شرکت دانش بنیان نگین سامانه هوشمند پاژ با امکانات و کیفیت، مزیت‌های بالایی نسبت به تولیدات خارجی دارد.»

وی افزود: «هدف ما از شرکت در نمایشگاه و هم چنین دیگر نمایشگاه‌ها جذب مشتریان جدید و شناخته شدن برندمان است. ما می‌خواهیم که بمانیم و به مردم بگوییم از محصولات خارجی خریداری نکنند. »

نمایشگاه تجهیزات هتل داری از 23 تا 26 مرداد ماه در محل نمایشگاه دائمی اصفهان برگزار شد که تعداد زیادی از شرکت‌های مختلف در این رویداد ملی حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگین سامانه هوشمند پاژ | NSP

شرکت نگین سامانه هوشمند پاژ (nsp)، از سال 1392 به عنوان یکی از اولین پیشگامان در عرصه تولید و توسعه سیستم‌های هوشمند هتلی و ساختمانی شروع به فعالیت نموده است. امروزه سرعت رشد و تکامل سیستم‌های هوشمند به سرعت در حال افزایش است و شرکت قدرتمند نگین سامانه هوشمند پاژ (nsp)، با تکیه بر تیم کارشناسان خبره‌ی خود و با بهره‌وری از تکنولوژی‌های روز دنیا، بر روی ارائه راه حل‌های جامع و بهینه برای انواع ساختمان‌ها و هتل‌های بزرگ دنیا تمرکز کرده است. این سیستم‌ها از اهمیت ویژه‌ای در مدیریت و کاهش خطای انسانی در کنترل و نظارت بر سیستم‌های هتلی برخوردار هستند. شرکت ما به صورت خاص و تخصصی، سیستم‌های هوشمند هتلی را تحت پروتکل‌های صنعتی رایج تولید می‌کند و تلاش دارد با ارائه راهکارهای نوآورانه در بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود شرایط مدیریت، راحتی و آسودگی را در فضای هتل برای مهمانان و مدیران بخش‌های مختلف ایجاد نماید. از جمله این سیستم‌ها، کنترل ورود و خروج، کنترل روشنایی، گرمایش و تهویه مطبوع، کنترل فرامین هتلی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. تمامی محصولات این شرکت با انگیزه‌ای متمایز در جلب اطمینان مخاطبان و با راهکارهای غیر انحصاری و منعطف نسبت به نیاز مشتریان، طراحی و تولید می‌گردد.