اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806073999010772

روش‌هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام

کد: 139806073999010772

http://bit.ly/2Lbr3Hl

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه روش‌های واقعی و اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام ارائه شده است.

افزایش فالوور اینستاگرام را با هم سایت تجربه کنید
افزایش فالوور اینستاگرام با هم سایت

پروفایلتان را جذاب کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام قبل از هر چیز بهتر است پروفایل اینستاگرام دقیقا مانند ویترین مغازه باشد. اگر ویترین مغازه جذاب نباشد مشتری‌ها فراری می‌شوند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می‌زنند.

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید و در پروفایل منتشر کرد. طوری که در نگاه اول کاربران مجذوب پروفایل شوند و تمایل پیدا کنند تا پیج را سریع تر دنبال کنند. پیج‌های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می‌شوند.

از هشتگ‌ها استفاده کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، هشتگ‌ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست‌ها در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ‌ها به صورت صحیح می‌تواند به رشد کسب و کار در اینستاگرام کمک کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ‌ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ‌های محبوب خود را پیگیری می‌کنند. همین باعث شده تا هشتگ‌ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. استفاده مستمر از هشتگ‌ها در انتشار پست‌ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام می‌شود.

با پیج‌های هم حوزه خود در تعامل باشید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از سودمندترین کارهایی که در فعالیت‌های اینستاگرامی می‌توان انجام داد تعامل با پیج‌های هم حوزه خود است. افرادی که در اینستاگرام فعال هستند نیازی نیست نیست هم حوزه‌ی خود را پیدا کنند. به طور طبیعی با آنها برخورد می‌کنند. فقط کافی است با آنها رابطه برقرار کرد.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می‌توان راه اندازی کرد. ولی چیزی که مهم است سعی شود حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کرد. مثلا 5 نفر از دوستان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آنها بخواهند مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج می‌شوند. پس حتما سعی شود هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کرد.

از وب سایت برای افزایش فالور اینستاگرام استفاده شود

برای افزایش فالوور اینستاگرام، اگر وب سایت وجود داشته باشد ایده‌های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام است.

یکی از ایده‌هایی که می‌توان از آن در سایت استفاده کرد قرار دادن بنر اینستاگرام در زیر تمام پست‌ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید وجود دارد. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است با مقالات از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام که باید جذاب هم باشد ترغیب می‌شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام دیدن کنند.

رفتار کاربران را تحلیل شود

برای افزایش فالوور اینستاگرام، همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار می‌شود. چه سایت باشد و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبودها و نیازهای کاربرانتان آگاه بود. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربران می‌توان متوجه این شد که دقیقا آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل‌های تجاری خود قرار داده که با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توان متوجه این شد که تا چه حدودی محتوایی که تولید می‌شود برای کاربران جذاب است.

در این صورت می‌توان محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می‌شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشت. البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره شد افرادی پیج را دنبال می‌کنند که از پروفایل در نگاه اول راضی باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]