اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980610400630134

لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید

کد: 13980610400630134

http://bit.ly/2ZFt173

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که شیر آب منازل را باز می‌شود و عبور جریان آب دیده می‌شود به این فکر می‌شود که این آب از کجا می‌آید؟، چه مسیری را طی می‌کند تا به مصرف کننده برسد؟ چه کاری انجام داد تا طول عمر این مسیر افزایش پیدا کند؟

لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید
لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید
لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید
لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید
لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید
لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید

پایپ کالا به عنوان نمایندگی فروش اتصالات گالوانیزه مخصوص آب، افراد را راهنمایی می‌کند تا چه کارهایی و چه خریدهایی انجام دهند تا بتوانند آرامش را به سیستم لوله کشی ساختمان خود برسانند.

هر ساختمانی، مسیر و منبع اصلی آب دارد که پس از عبور از مسیر اصلی لازم است به تمام واحدهای ساختمانی منشعب شود. بهترین انتخاب برای عبور جریان آب، لوله و اتصالات گالوانیزه است. حال باید در انتخاب این لوله و اتصالات دقت کرد، تا با توجه به قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز داشته باشند.

لوله گالوانیزه شرکتی بخرید

لوله گالوانیزه وظیفه جابجا کردن آب از یک نقطه به نقطه دیگر را دارد و طول لوله‌های گالوانیزه 6 متر است.

لوله‌های گالوانیزه توانایی هدایت جریان آب را تا 6 متر بعد دارند، حال لازم است برای ادامه روند لوله کشی و هدایت جریان آب تا مصرف کننده از اتصالات استفاده کرد. لوله‌های گالوانیزه بصورت دو سر دنده موجود هستند و این بدان معنی است که برای اتصال آنها فقط کافی است آنها را در هم پیچاند و نیازی به فرایند جوشکاری نیست و این کار را برای تشکیل سیستم لوله کشی آسان انجام می‌دهند و فقط نیاز است که برای آب بندی و عدم نشتی آب از بین رزوه‌ها و محل اتصال از نوار تفلن، خمیر لوله کشی و... استفاده کرد.

لوله‌های گالوانیزه به دو صورت لوله گالوانیزه سرد و گرم در بازار موجود هستند که لوله گالوانیزه شده به روش سرد با استفاده از اسپری گالوانیزه انجام شده و توانایی نگهداری لوله در مقابل خوردگی و زنگ زدگی را ندارد و سریعا پوشش گالوانیزه آن از بین می‌رود. اما لوله گالوانیزه به روش گرم و شرکتی تحمل و طول عمر بالاتری دارد که مناسب برای مناطقی است که رطوبت و خوردگی بالا دارد. لذا از طرف پایپ کالا پیشنهاد می‌شود که حتما لوله‌های گالوانیزه گرم استفاده شود.

شرکت‌های ارائه دهنده لوله گالوانیزه به روش گرم عبارت است از:

  1. لوله گالوانیزه سپنتا 
  2. لوله گالوانیزه ساوه
  3. لوله گالوانیزه درپاد

لیست قیمت تمام لوله‌های گالوانیزه ذکر شده در سایت پایپ کالا موجود است، لوله‌های گالوانیزه ذکر شده در ضخامت‌های متفاوت موجود است که با توجه به فشار آب و میزان رطوبت در محل جاگذاری لوله لازم است انتخاب شود لذا در اصطلاح لوله‌های گالوانیزه به دو دسته لوله گالوانیزه سبک و سنگین تقسیم بندی می‌شوند.

اتصالات گالوانیزه

برای ادامه روند لوله کشی لازم است از اتصالات گالوانیزه استفاده کرد. از اتصالات گالوانیزه برای تغییر جهت جریان، تغییر سایز، انشعاب گرفتن، اتصال دو لوله گالوانیزه، کور کردن مسیر و... استفاده می‌شود. دقت در انتخاب اتصالات گالوانیزه بسیار مهم است، زیرا اتصالات گالوانیزه مستقیم به لوله گالوانیزه متصل می‌شود و اگر در انتخاب لوله گالوانیزه خوب عمل نکرد ممکن است طول عمر سیستم لوله و اتصالات گالوانیزه کاهش پیدا کند و بعد از مدتی مجبور به تعویض خطوط آبرسانی منازل شد.

پایپ کالا به عنوان نمایندگی رسمی فروش  اتصالات گالوانیزه دارای سبد کامل فروش اتصالات با برندهای معتبر، همچون اتصالات گالوانیزه توپی برزیل، اتصالات گالوانیزه جورج فیشر و اتصالات گالوانیزه مک چین است.

انواع اتصالات گالوانیزه

  1. زانویی گالوانیزه 90 درجه و 45 درجه برای تغییر جهت جریان
  2. چپقی گالوانیزه 90 درجه و 45 درجه برای تغییر جهت جریان
  3. سه راهی گالوانیزه برای انشعاب گرفتن
  4. تبدیل گالوانیزه برای تغییر سایز
  5. بوشن گالوانیزه برای اتصال دو لوله گالوانیزه
  6. مغزی گالوانیزه برای اتصال دو بخش توپیچ به یکدیگر
  7. مهره ماسوره گالوانیزه برای سهولت باز و بسته کردن خط لوله کشی
  8. درپوش برای کور کردن میسر جریان آب

تمامی اتصالات مذکور گالوانیزه بصورت دنده‌ای و رزوه‌ای هستند و از هیچ کدام از آنها نباید بصورت جوشی استفاده کرد. بهتر است که برای عدم نشتی و آب بندی بهتر در محل اتصال از نوار تفلن و کنف و خمیر لوله کشی استفاده کرد.

با انجام خریدهای مناسب و با کیفیت می‌توان از سوراخ شدن و ترکیدن سیستم لوله و اتصالات منزل خود مطمئن شد.

علاقه مندان برای اطلاع از نحوه همکاری و لیست قیمت لوله و اتصالات گالوانیزه می‌توانند به سایت پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره‌های 02155696808-9 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار