اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806104009413043

ارسال پستی گیاهان

فروش اینترنتی گیاهان با قابلیت ارسال پستی آنها

کد: 139806104009413043

http://bit.ly/2lIzNdN

، محلات , (اخبار رسمی): قیمت بالای گیاهان آپارتمانی و کمبود تنوع آنان یکی از دغدغه‌های گیاه دوستان است. مخصوصاً افرادی که دسترسی به شهرهای بزرگ و یا بازارهای گل و گیاه ندارند این مشکل را کاملا درک می‌کنند. در این مواقع فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند این خلاء را پوشش دهند اما ارسال گیاهان توسط پست یک امر تقریباً محال بود.

فروش اینترنتی گیاهان با قابلیت ارسال پستی آن ها
ارسال پستی گیاهان آپارتمانی

قیمت بالای گیاهان آپارتمانی و کمبود تنوع آنان یکی از دغدغه‌های گیاه دوستان است. مخصوصاً افرادی که دسترسی به شهرهای بزرگ و یا بازارهای گل و گیاه ندارند این مشکل را کاملا درک می‌کنند.

در این مواقع فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند این خلاء را پوشش دهند اما ارسال گیاهان توسط پست یک امر تقریباً محال بود و فروشگاه‌های آنلاینی که امکان فروش گل و گیاه به سراسر کشور را دارا باشند یا وجود نداشتند و یا اگر وجود داشت از طریق اتوبوس و یا باربری اقدام به توزیع و تحویل گیاهان به مشتری می‌کردند.

هر چند توسط این روش تحویل، بخش کوچکی از نیاز کشور تامین می‌شد اما یکی از مشکلات ارسال گیاه با اتوبوس و باربری هماهنگی لحظه‌ به لحظه با مشتری بود و خریدار برای تحویل گیاه باید یک زمان خاص را جهت دریافت گیاه اختصاصی می‌داد که گاهاً این زمان به دیروقت و یا بامداد هم می‌رسید! معمولاً اینگونه ارسال‌ها امکان تحویل به تمام نقاط کشور، به لحاظ فراهم نبودن زیرساخت حمل و نقل در تمام شهرها را نداشت.

در این میان مشکلات عدیده‌ای دیگری نیز مانند گم شدن سفارش، ماندن گیاهان در باربری، حمل نامناسب سفارشات و... وجود داشت.

مجموعه دیجی باغ با تمرکز بر ارسال گل و گیاه از طریق پست، توانست این معضل را از پیش رو بردارد. شناخت رفتارها و واکنش‌های گیاهان در طول مسیر که گرما، سرما و تاریکی به همراه دارد، یکی از مهمترین بخش‌های ارسال گیاهان از طریق پست بوده و نیازمند تدبیری درست است. در این بین وجود یک سیستم بسته بندی اختصاصی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.  

در حال حاضر اولین و تنها فروشگاه اینترنتی که حدود 200 نوع گیاه آپارتمانی را از طریق پست به درب منزل مشتری می‌رساند و سفارشات را از مبدا تا مقصد گارانتی می‌کند، فروشگاه گل و گیاه دیجی باغ است.

پاشنه آشیل این فروشگاه اینترنتی استفاده از جوانان تحصیل کرده در حوزه کشاورزی و فروش اینترنتی و استقرار مجموعه در شهرستان محلات (پایتخت گل وگیاه کشور) است.

رفع تمامی موانع موجود و ارسال گیاهان آپارتمانی به تمام نقاط کشور توسط مجموعه دیجی باغ، محبوبیت این فروشگاه اینترنتی را در بین گل دوستان افزایش داده است. از طرفی واقع بودن این مجموعه در شهری که به تولید گیاهان آپارتمانی مشهور است توانسته واسطه‌ها را بین تولید کننده و مصرف کننده نهایی از بین برده و دیجی باغ را در زمره فروشگاه‌های منصف گل و گیاه قرار دهد.

این تمام ماجرا نیست! شناخت گیاهان با کیفیت و عدم تهیه گیاهانی که ممکن است به آفات و یا بیماری مبتلا باشند کار هر شخصی نیست. دیجی باغ با تکیه بر جوانان تحصیل کرده حوزه گیاهان آپارتمانی بهترین و با کیفیت ترین گیاهان را از بین صدها تولیدی شهرستان انتخاب کرده و با رعایت اصول اولیه که برخی از آن‌ها جزو رازهای هر کسب و کاری است اقدام به ارسال گیاهان می‌کند. 

در حال حاضر تمرکز این مجموعه به افزایش تنوع گیاهان و فراهم آوردن محصولات مرتبط با بخش گیاهان آپارتمانی است. این مجموعه دارای 6 پرسنل جوان و تحصیل کرده بوده که بصورت تمام وقت و پاره وقت در حال خدمات رسانی به تمام گیاه دوستان در سراسر کشور است. چشم اندازه 5 ساله این مجموعه رسیدن به مرحله‌ای است که بتواند بصورت مستقیم و بی واسطه اکثر تولیدات با کیفیت شهرستان محلات را به طیف زیادی از مردم و به تمام نقاط کشور ارسال کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دیجی باغ به ادرس digibagh.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی باغ

دیجی باغ سایتی است که می توانید خرید اینترنتی گل و گیاه خود را از آن انجام دهید. ما سفارشات مشتریان را توسط پست پیشتاز به مقصد ارسال می کنیم. این سایت فعالیت خود را از خرداد ماه 1397 توسط محمد فروتن کارشناس ارشد گیاهان زینتی، در زمینه آموزش تولید و نگهداری از گیاهان آپارتمانی و فروش قلمه و ارائه خدمات خرید اینترنتی گل و گیاه، در مرکز رشد جهاد دانشگاهی شهرستان محلات آغاز نمود. هم اینک با توجه به استفبال مخاطبین، بیشترین تمرکز دیجی باغ بر فروش اینترنتی گل و گیاهان زینتی در سایزهای کوچک می‌باشد. تمامی سفارشات در بسته بندی اختصاصی و به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به گیاهان ارسال میگردد. از این رو سایت دیجی باغ اولین و تنهاترین سایت گل و گیاه با قابلیت ارسال گیاهان توسط پست پیشتاز می باشد. سایت آموزشی دیجی باغ نیز در تاریخ 28 خردادماه 98 بصورت مجزا از سایت فروشگاهی تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]