اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114011913053

روش رسیدن به درآمد رویایی در کمتر از 6 ماه

طراحی سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی

کد: 139806114011913053

http://bit.ly/2LhGGxh

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): زرین سورس، پکیج آموزشی وردپرسی بی‌نهایت خود را در راستای آموزش وردپرس به دوستداران و علاقه‌مندان کسب و کارهای اینترنتی ارائه داده است.

طراحی سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی
طراحی سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی

پکیج وردپرس بینهایت

واحد آموزش زرین سورس در مدت چهار سال با تهیه چند صد ساعت فیلم از سایت‌های معتبر و مختلف و همچنین مطالعه صدها مقاله آموزشی رایگان و پولی اکنون اقدام به پکیجی در همین راستا به نام پکیج آموزشی وردپرس بی‌نهایت کرده است و با قیمتی مناسب در اختیار دوستداران و علاقه‌مندان به کسب و کارهای اینترنتی قرار خواهد داد. در این پکیج آموزشی وردپرس بی‌نهایت فرض بر این گذاشته شده است که شخصی که این پکیج را خریداری می‌کند اطلاعاتی در خصوص طراحی سایت و ساخت وب‌سایت وردپرس نمی‌داند و قصد دارد که یک کسب و کار اینترنتی آنلاین راه اندازی کند.

این پکیج مناسب چه کسانی است؟

تمامی افرادی که قصد دارند یک وب‌سایت بسازند و در کنار آن ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را فرا بگیرند تا محصول یا محصولات خود را به فروش برسانند می‌توانند از این پکیج استفاده کنند. البته توضیحات به شکلی است که کلیه اشخاصی که حتی اطلاعاتی ابتدایی از این کار ندارند نیز با خرید این پکیج و دیدن ویدیوهای آموزشی به راحتی قادر به انجام این کار شوند. در این پکیج به ریزترین مواردی که برای طراحی سایت و سپس تولید محتوا  نیاز است نیز پرداخته شده است. از تولید محتوا گفتیم.

با این پکیج می‌توان هر ایده‌ای را در اینترنت اجرا و به اشتراک گذاشت و مطمئن بود که می‌توان از آن نتیجه گرفت. درست مانند بذری که کاشته می‌شود و در فصل برداشت ده‌ها برابر برداشت می‌شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در خصوص این پکیج آموزشی می‌توانند به سایت زرین سورس به آدرس zarinsource.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرین سورس

طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]