اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304061513053

مقایسه کسب و کار آفلاین با آنلاین

کسب و کار اینترنتی چگونه در آمد را در کمترین زمان چند برابر می‌کند؟

کد: 139806304061513053

http://bit.ly/2kwyhv5

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): در ادامه اهمیت شروع کسب و کار اینترنتی و همچنین مقایسه آن با کسب و کارهای آفلاین آمده است.

کسب و کار اینترنتی چگونه در آمد شما را در کمترین زمان چند برابر می کند
کسب و کار اینترنتی

ابتدایی‌ترین موضوعی که فرد به آن نیاز دارد انتخاب حوزه فعالیت است. فردی قصد دارد کالایی را بفروشد یا خدماتی را ارائه دهد. با دانستن این موضوع به فرض مثال شخص A و شخص B هر دو  قصد دارند یک نوع کسب و کار را راه اندازی کنند. بنابراین به سرعت کسب و کار خود را ایجاد می‌کنند. البته در اینجا باید نکته‌ای را در نظر گرفت و ان هم این است که در هر دو نوع کسب و کار یعنی آفلاین و آنلاین، فروش خدمات از فروش کالا مقداری سخت‌تر است.

اگر فر ض شود که هر دو نفر قصد دارند در کار فروش کالاهای فیزیکی فعالیت کنند. اولین کاری که شخص A برای راه اندازی کسب و کار آفلاین باید انجام دهد اجازه یک مغازه در محله پر تردد و شلوغ است. مغازه این شخص زمانی درآمدزایی خواهد داشت که پاخور مشتری داشته باشد حال هر چقدر محل شلوغ تر باشد احتمال درآمد هم بالاتر می‌رود.

شاید جالب باشد که در ابتدا از طریق گوگل مپ نمایی از محل‌هایی که قرار است کسب و کار انجا راه‌اندازی شود را دید و آنجا را از لحاظ تراکم جمعیتی بررسی کرد.

باید این مسئله را کاملاً مد نظر قرار داد که مغازه باید در یک مکان شلوغ و پر رفت و آمد قرار گیرد که البته رهن و اجاره چنین مکان‌هایی سر به فلک کشیده است. 

 بنابراین شخص A که قصد دارد مغازه خود را در یک مکان پر رفت و آمد دایر کند حداقل مبلغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان باید بابت رهن مغازه بپردازد. البته این مبلغ احتمال دارد در استان‌های مختلف متفاوت باشد. پس این شخص مثلاً با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان تا حالا صاحب یک مغازه خالی شده است. 

 شخص B قصد دارد همان مغازه را به صورت اینترنتی و آنلاین راه اندازی کند. این شخص تصمیم خود را گرفته است بنابراین یکی از پر رفت و آمد ترین مناطق را برای کار خود بدون هیچگونه هزینه‌ای انتخاب می‌کند.

 گوگل. بله گوگل کلمه جذابی که میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط دنیا در لحظه در حال بازدید از این موتور جستجو هستند. طبق گزارش رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در طی یک روز حدود ۹ میلیارد جستجو در موتورهای جستجو گوگل انجام می‌شود که با توجه به سهم ۳.۱ درصدی ایران از این میزان در حدود ۲۸۰ میلیون جستجو سهم کاربران ایرانی است.

حال اگر یک کسب و کار اینترنتی دایر شود و از لحاظ فنی فروشگاه در رتبه‌های بالای گوگل قرار گیرد احتمال دیده شدن چقدر است؟ رقمی که به دست می‌آید بی‌نظیر است.

شخص B فروشگاه خود را در گوگل دایر می‌کند پس تا اینجای کار طبق آماری که ارائه شده از لحاظ شلوغی و تردد و همچنین پاخور مشتری فروشگاه آنلاین اصلاً قابل مقایسه با فروشگاه آفلاین نیست. اما از لحاظ سرمایه اولیه برای اجاره مغازه شخص B نیاز دارد یک دامنه را به ثبت برساند و همچنین یک هاست را تهیه کند هزینه ثبت دامنه دات کام با قیمت امروز ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است. برای به ثبت رساندن دامنه آی آر نیز مبلغ ۶۰۰۰ تومان باید هزینه شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانند به وب سایت زرین سورس به ادرس zarinsource.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرین سورس

طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]