اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806124013013049

آشنایی با بیم دتکتورهای فایربیم

کد: 139806124013013049

http://bit.ly/2LhYQP8

، تهران , (اخبار رسمی): فایربیم با دارا بودن دو ویژگی بارز خود را از رقبای اصلی خود متمایز کرده، هد هوشمند موتوردار که موجب می‌شود بیم دتکتور همیشه به صورت اتوماتیک خود را در حالت تراز و تنظیم نگه دارد و وجود کنترلر که تمامی تنظیمات را می‌توان به وسیله آن انجام داد.

بیم دتکتور موتورایز انگلستان
آشنایی با بیم دتکتورهای فایربیم

در بررسی بیم دتکتورهای فایربیم می‌توان گفت که به عنوان اقتصادی‌ترین روش حفاظت حریق در مکان‌های بزرگ شناخته می‌شوند.

فایربیم در زمان راه اندازی به صورت اتوماتیک و به راحتی رفلکتورهای نصب شده را پیدا کرده و خود را تراز می‌کند و بعد از راه اندازی نیز در صورت حرکت ساختمان به صورت خودکار با محیط تنظیم و مجدد خود را تراز می‌کند، هد هوشمند موتورایز شده فایربیم از آلارم‌های کاذب جلوگیری کرده و این خود به منزله ذخیره در زمان، منابع، اعتبارات و هزینه‌ها می‌شود.

بررسی مشخصات اصلی بیم دتکتورهای فایربیم:

فایربیم با دارا بودن دو ویژگی بارز زیر خود را از رقبای اصلی خود متمایز کرده است:

1- هد هوشمند موتوردار که موجب می‌شود بیم دتکتور همیشه به صورت اتوماتیک خود را در حالت تراز و تنظیم نگه دارد.

2- وجود کنترلر که تمامی تنظیمات را می‌توان به وسیله آن انجام داد.

هد موتورایز:

قبل از عرضه بیم دتکتوهای فایربیم تراز و تنظیم بیم دتکتور کابوسی برای مصرف‌کنندگان بود که اغلب با مشکل آلارم کاذب همراه بود، کمپانی فایر بیم با استفاده از موتورهایی که در قسمت هد بیم دتکتور تعبیه کرده باعث می‌شود این نوع بیم دتکتورها به سادگی align شده و مشکلات قبلی را نداشته باشند.

ویژگی منحصر به فرد فاییربیم با استفاده از این موتورها با کیفیت عالی این امکان را فراهم می‌آورد تا تنظیماتی بسیار دقیق در حد 1.40 از یک درجه را در هد انجام دهد، این تنظیمات به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار مربوطه انجام می‌شود که به صورت مداوم و پیوسته محل قرارگیری آیینه و هد را نظارت می‌کند این روش راه اندازی به شما تضمین میدهد که بیم دتکتور همواره در وضعیت تراز شده قرار داشته باشد و این وضعیت را حفظ کند.

تغییرات فصلی، تغییرات دما و… منجر به حرکت در ساختمان می‌شود و می‌تواند به راحتی بیم دتکتورهای مرسوم را از وضعیت تراز خارج کند اما بیم دتکتور فایربیم کوچک‌ترین حرکت در محل نصب را پایش کرده و به صورت اتوماتیک ارتباط هد و رفلکتور را تنظیم و تصحیح می‌کند.

کنترلر قابل نصب در ارتفاع پایین:

بعد از نصب کنترلر در ارتفاع پایین و نصب هد بیم دتکتور در ارتفاع مورد نظر تنها کاری که باید انجام داد سیم بندی آن دو با هم است سپس تمامی تغییرات و تنظیمات فایربیم در سطح زمین و تنها توسط کنترلر انجام می‌شود.

تنظیمات کنترلر:

– راه اندازی بیم دتکتور و کامیشنینگ در سطح زمین
– حرکت دادن هد در هر 4 جهت
– مشاهده کیفیت هوا (air quality)
– مشاهده وضعیت بیم دتکتور
– تغییر میزان حساسیت
– تغییر زمان برای اعلام حریق و خطا
– تغییر حالت آلارم به Latch و non Latch
– فعال و غیر فعال کردن چراغ چشمک زن سبز
– مشاهده تعداد فایر و فالت ها
– بررسی میزان آلودگی های محیطی بر روی هد
– فعال کردن حالت تست و چکاپ سیستم به صورت اتوماتیک
– روشن و خاموش کردن بیم دتکتور
– تنظیمات گیرنده و فرستنده
– و حتی مشاهده درجه حرارت هوا در هد بیم دتکتور

سایر ویژگی‌ها

- مصرف کم

جریان مصرفی بیم دتکتور فایربیم 3.5 میلی آمپر است، حتی در بعضی از موارد می‌توان با استفاده از یک مینی سوئیچ مانیتور Apollo و بدون استفاده از منبع تغذیه و فقط با استفاده از جریان لوپ یک بیم دتکتور فایر بیم را به صورت آدرس پذیر راه اندازی کرد.

- درجه حفاظت IP65

- تمیز کردن آسان لنزها 

فایربیم قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب و یا محیط‌هایی که احتمال خیس شدن آن می‌رود دارد و درجه حفاظت IP65 تضمین می‌کند که عوامل خارجی با ورود به داخل بیم دتکتور نمی‌تواند در کارکرد بیم تداخل ایجاد کند.

طراحی لنزهای فایربیم به گونه‌ای است که به راحتی تمیز شود، سطح کاملا مسطح این لنزها که در یک محفظه ضدآب قرار گرفته است این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد که بدون بر هم خوردن تنظیمات فیزیکی نظافت شود حتی این امکان وجود دارد که با استفاده از یک پایه که یک دستمال به سر آن بسته شده است می‌توان از سطح زمین گرد و خاک روی لنز را تمیز کرد.

به لحاظ اقتصادی استفاده از بیم دتکتورهای فایر بیم از دتکتورهای مکنده هوا و دتکتورهای نقطه‌ای به صرفه‌تر هستند.

فنآوری‌های پیشرفته موجود در فایربیم زمان نصب و راه اندازی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد به عنوان نمونه می‌توان 25 عدد بیم دتکتور فایر بیم را تنها در یک روزه کاری انجام داد و این به معنی راه‌انداری سیستم کشف حریق برای 37500 متر مربع فقط و فقط در یک روز.

حتی برای سرویس‌های دوره‌ای نیز احتیاجی به کار در ارتفاع بالا وجود ندارد بنابراین هزینه نگهداری و سرویس و مدت زمان مورد نیاز برای سرویس مجدد بسیار ناچیز است و این به معنی صرفه جویی در زمان و هزینه برای مصرف‌کننده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شرکت دژ صنعت آرمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دژ صنعت آرمان

از جمله خطراتی که همواره تأسیسات و صنایع مختلف در معرض آن قرار دارند، آتش‌سوزی و خسارات ناشی از آن می‌باشد. خسارات جانی و مالی ناشی از حریق به قدری بالاست که کارخانجات مختلف، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بیمه و… را بر آن داشته که سرمایه‌گذاری های بزرگی را در جهت مقابله با حریق و کاهش خسارات ناشی از آن انجام دهند. از آن‌جایی که جمعیت بالای افراد در فضاهای شهری و ساختمان‌ها متمرکز شده است، آتش‌سوزی در این محیط‌ها نیز تهدید بزرگی برای جان افراد محسوب می‌شود. به عنوان مثال، برج‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه مسکونی و تجاری، در صورت وقوع آتش‌سوزی تبدیل به محلی بسیار نا امن برای متصرفین می‌شوند.در واحدهای صنعتی نیز آتش‌سوزی پیامدهای شدیدی مانند در معرض خطر قرار گرفتن جان پرسنل، آسیب به محیط زیست، ایجاد تهدید برای سرمایه‌های سازمان‌ها‌ و کاهش اعتبار شرکت‌ها را به دنبال دارد.از این رو وجود سیستم های اعلام اطفاء حریق استاندارد در چنین فضاهایی نقش بسزایی در کاهش تلفات جانی و مالی خواهد داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]