اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806124014013063

در ویستامگ نویسنده شوید

ویستامگ؛ در مسیر آگاهی‌رسانی

کد: 139806124014013063

http://bit.ly/2PVcqfG

، کرج , (اخبار رسمی): ویستامگ با ایجاد یک بستر اطلاع‌رسانی برای تمامی علاقه‌مندان به نویسندگی و افزایش سطح آگاهی و دانش کابران، این فرصت را فراهم ساخته است.

ویستامگ؛ در مسیر آگاهی‌رسانی
ویستامگ؛ در مسیر آگاهی‌رسانی

گروه مجله اینترنتی ویستامگ با ارئه مطالب سودمند و نوین در زمینه‌های سلامت و بهداشت، سبک زندگی، کسب و کار، تکنولوژی، ورزش و شادابی، روانشناسی، هنر و مهارت‌های زندگی در جهت تلاش برای بهبود توانمندی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی تک تک مخاطبانش همراه همیشگی علاقه‌مندان است.

ویستامگ با ایجاد یک بستر اطلاع‌رسانی برای تمامی علاقه‌مندان به نویسندگی و افزایش سطح آگاهی و دانش کابران، این فرصت را فراهم ساخته است تا نویسندگانش با ارائه مطالب مفید و ارزشمند در زمینه‌های مختلف از قبیل سلامتی و بهداشت، سبک زندگی، کسب و کار، تکنولوژی، ورزش و شادابی و... سهمی در این مسیر داشته باشند و با ایجاد بهترین بستر اطلاع‌رسانی برای تمامی مخاطبان، به رشد و توسعه سطح آگاهی آن‌ها بیافزاید.

علاقه‌مندانی که می‌خواهند سهمی در مسیر آگاهی‌رسانی داشته باشند می‌توانند با ویستامگ همراه شوند و با شماره تلفن 09056290208 تماس گرفته و مشخصات خود را در میان بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله اینترنتی ویستامگ

گروه مجله اینترنتی ویستامگ با ارائه مطالب سودمند و نوین در زمینه‌های سلامت و بهداشت، سبک زندگی، کسب و کار، تکنولوژی، ورزش و شادابی، روانشناسی، هنر و مهارتهای زندگی در جهت تلاش برای بهبود توانمندی‌ها و مهارتهای فردی و اجتماعی تک تک کاربران عزیز، همگام با شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها