اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806134015213064

رونمایی از فروشگاه اینترنتی دندانپزشکی دندانه

کد: 139806134015213064

http://bit.ly/2ZQuZp4

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دندانه سپید از فروشگاه آنلاین دندانپزشکی خود رونمایی کرد. این فروشگاه قابلیت زیادی را در اختیار پزشکان و کاربران می‌گذارد که تجربه خریدی هوشمند و با اطلاعات کامل را به آنها می‌دهد.

رونمایی از فروشگاه اینترنتی دندانپزشکی دندانه
رونمایی از فروشگاه اینترنتی دندانپزشکی دندانه

یکی از بزرگترین مراجع نوین دندانپزشکی و پزشکی کشور به نام فروشگاه دندانپزشکی دنسیس است که زیر مجموعه شرکت دندانه سپید سلامت محسوب می‌شود.

دندانه سپید سلامت در سال 1390 کار خود را در زمینه واردات، تولید و توزیع مواد مصرفی دندانپزشکی آغاز کرد که یک منبع قوی در فروش بلیچینگ و دستکش لاتکس نیز است. بعد از سال‌ها تلاش شبانه‌روزی شرکت دندانه با اعتباری که در بازار و سهمش در بر طرف کردن نیاز بازار پیدا کرد توانست نمایندگی‌های معتبر و مطرحی را از اروپا، آسیا و کشور دریافت کند.

در سال 94 اولین سایت شرکت دندانه به نام Dandane.net تاسیس و راه اندازی شد که محتوای این سایت شامل اطلاعات شرکت، نمایش محصولات، اطلاع از تعرفه‌ها و پلن‌های شرکت، وبلاگ و پورتال خبری و تعرفه خدمات دندان مانند بلیچینگ، کامپوزیت و لمینت است.

نا گفته نماند که شرکت دندانه با عقد قرار داد با یکی از بهترین کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی که در استان تهران منطقه سعادت آباد واقع شده است کارهای خدماتی دندان‌ در قالب پکیج‌های مقرون به صرفه و با کیفیت را انجام می‌دهد. همچنین با کمک نزدیک به 10 دکتر متخصصی که در این کلینیک مشغول به فعالیت هستند، دندانه اطلاعات محصول بسیار جذابی را جمع‌آوری کرده است.

بعد از این در سال 97 شرکت دندانه بر آن شد که برای راحتی و ایمنی خرید دکترها و مراکز درمانی یک سایت فروشگاهی آنلاین در زمینه خرید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی به نام فروشگاه دندانپزشکی دنسیس طراحی کند که در سال 98 رونمایی شد. از نقاط قوت سایت دنسیس می‌توان به امکان مقایسه کالا، نقد و بررسی، پشتیبانی 24 ساعته، ارسال رایگان به تمامی نقاط ایران و حق انتخاب بالا و تنوع محصولات اشاره کرد.

فروش کامپوزیت دندان یکی از صفحات پر بازدید و محبوب است که محصولات با کیفیت با در برندهای مختلف را به بازار ارائه می‌دهد. همچنین صفحه فروش بلیچینگ نیز بسیار پر بازدید و پر طرفدار است.

سایت دنسیس نمایندگی انحصاری فروش آنلاین فرز دندانپزشکی میزینگر و بلیچینگ وایت اسمایل نیز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دندانه

امروزه یکی از معضلات اکثر دکتران و مسئولان خرید کلینیک ها و بیمارستان ها تهیه مواد، ابزار و تجهیزات مورد نیازشان است. قیمت مناسب، آسانی خرید، تضمین کیفیت، پشتیبانی و تنوع کالا همیشه بخشی از مراحل یک خرید خوب به شمار می آیند. شرکت دندانه سپید سلامت با داشتن سابقه طولانی در زمینه واردات مواد و تجهیزات دندانپزشکی و با اخذ بیش از 15 نمایندگی شرکت ها و برند های معروف و محبوب ایران و جهان همواره در پی تمکیل نواقص و نیازهای مشتریان خود می باشد. شرکت دندانه سپید سلامت با ایجاد یک بستر فروشگاهی سعی بر آن داشته تجربه یک خرید عالی و آسان و داشتن حق انتخاب گسترده و اطلاع داشتن از قیمت واقعی کالا را از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید قبل از خرید با استفاده از قابلیت مقایسه کالا و همچنین تضمین شرکت دندانه سپید سلامت در قیمت کالا با قطعیت و هوشمندانه خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]