اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807174116113064

سفید کردن دندان

منظور از بلیچینگ دندان چیست؟

کد: 139807174116113064

http://bit.ly/2B8SQlS

، تهران , (اخبار رسمی): بلیچینگ دندان به معنای سفید کردن دندان است که چند سالی است وارد بازار دندانپزشکی شده و با استقبال خوبی مواجه شده است. در ادامه نحوه بلیچینگ دندان، قیمت‌ها و تفاوت آن با کامپوزیت دندان آمده است.

بلیچینگ دندان
منظور از بلیچینگ دندان چیست؟

Bleaching (بلیچینگ)

بلیچینگ دندان به دو صورت انجام می‌شود، بلیچینگ هوم و بلیچینگ آفیس.

در ابتدا با مراجعه به پزشک معاینه انجام شده و پزشک می‌گوید که بلیچینگ دندان برای فردی تاثیر دارد یا خیر. طیف‌های رنگی زیادی در دندان وجود دارد که این عمل بر روی بیشتر آنها تاثیر خوبی دارد اما در بعضی افراد با طیف رنگی تیره خیلی تاثیر گذار نیست.

اگر پزشک  پس از معاینه جوابش مثبت بود، فرد می‌تواند بلیچینگ آفیس را انجام دهد. به این صورت است که مواد بلیچینگ بر روی دندان قرار می‌گیرد بعلاوه یک ماده‌ای که بین لثه و دندان‌ها قرار می‌گیرد که از لثه‌ها مراقبت می‌کند. در مرحله بعد به مدت 40 دقیقه به دندان‌ها با دستگاه نور مخصوص تابیده می‌شود. 

تفاوت بلیچینگ با کامپوزیت

پس از 40 دقیقه می‌توان تاثیر این ماده را ملاحظه کرد. در اینجا سوال پیش می‌آید که تفاوت بلچینگ و کامپوزیت در چیست؟ 

کامپوزیت دندان یک لایه شبیه به دندان است که روی دندان قرار می‌گیرد و رنگ بندی‌های متفاوت دارد اما بلیچینگ یک مواد سفید کننده است که کوتاه مدت استفاده می‌شود. کامپوزیت دوام بالا و ماندگاری زیادی دارد و چندین سال می‌توان از آن استفاده کرد اما بلیچینگ آفیس به تنهایی شاید فقط چند ماه دوام بیاورد.

البته هر دوی این روش‌ها نیاز به نگهداری و ترمیم دارند تا همیشه مثل روز اول دندان‌ها را زیبا کنند. کسی که کامپوزیت انجام می‌دهد دیگر نباید خوردنی‌های سخت مثل تخمه، ته چین و .... که احتمال شکستگی کامپوزیت را زیاد می‌کند استفاده کند و معمولا چند ماه یکبار نیاز به پالیش دارد. بلیچینگ نیز برای ماندگاری طولانی مدت نیاز به نگهداری دارد و برای تثبیت آن دکتر به فرد بلچینگ خانگی را پیشنهاد می‌کند.

به این صورت است که مواد بلیچینگ خانگی را که در به صورت سورنگ و در درصد و غلظت کمتر نسبت به بلیچینگ آفیس است را خریداری کرده و هر شب به مدت یک ساعت با قالب‌های مخصوص فک و دندان، روی دندان قرار داد.

هنگام استفاده از بلیچینگ هوم حتما از دستکش لاتکس استفاده شود که از بروز حساسیت جلوگیری می‌کند. اگر ماده بلیچینگ مستقیما با دست تماس پیدا کند ممکن برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت کند که دستکش لاتکس از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دندانه

امروزه یکی از معضلات اکثر دکتران و مسئولان خرید کلینیک ها و بیمارستان ها تهیه مواد، ابزار و تجهیزات مورد نیازشان است. قیمت مناسب، آسانی خرید، تضمین کیفیت، پشتیبانی و تنوع کالا همیشه بخشی از مراحل یک خرید خوب به شمار می آیند. شرکت دندانه سپید سلامت با داشتن سابقه طولانی در زمینه واردات مواد و تجهیزات دندانپزشکی و با اخذ بیش از 15 نمایندگی شرکت ها و برند های معروف و محبوب ایران و جهان همواره در پی تمکیل نواقص و نیازهای مشتریان خود می باشد. شرکت دندانه سپید سلامت با ایجاد یک بستر فروشگاهی سعی بر آن داشته تجربه یک خرید عالی و آسان و داشتن حق انتخاب گسترده و اطلاع داشتن از قیمت واقعی کالا را از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید قبل از خرید با استفاده از قابلیت مقایسه کالا و همچنین تضمین شرکت دندانه سپید سلامت در قیمت کالا با قطعیت و هوشمندانه خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی