اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980613401628864

معرفی مجموعه نیلگام

کد: 13980613401628864

http://bit.ly/2ZSuA1G

، تهران , (اخبار رسمی): موضوع مهاجرت و سفر به کشورهای خارجی به ویژه در سالیان اخیر به یکی از دغدغه‌های بسیاری از مردم تبدیل شده است. اگر در رابطه با شرایط و مراحل مهاجرت و سفر به کشورهای خارجی کمی تحقیق انجام شود به راحتی دیده می‌شود که فرآیند اخذ ویزای کشورهای دیگر دارای حساسیت‌‌های خاصی است.

معرفی مجموعه نیلگام
معرفی مجموعه نیلگام

این حساسیت در رابطه با شهروندان ایرانی بیشتر هم می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که فرآیند اخذ انواع ویزای توریستی شینگن، تحصیلی، کاری و... را از یک کانال درست طی کرد. یک روش مطمئن و کم‌دردسر برای اخذ ویزا، سپردن کار به موسسات مهاجرتی معتبر و باسابقه در این زمینه است. مجموعه نیلگام به عنوان ارائه‌دهنده خدمات مختلف در زمینه مهاجرت و تورهای خارجی سابقه طولانی در زمینه اخذ انواع ویزا برای کشورهای گوناگون دارد.

پیشینه مجموعه نیلگام

مجموعه نیلگام کار خود را از سال 2008 میلادی و با نام ایران، آنکارا آغاز کرد. ایران،آنکارا به تدریج تبدیل به یک برند شناخته شده در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزا شد. خدمات ایران، آنکارا شامل تعیین وقت سفارت، پیکاپ ویزا و اخذ ویزای کانادا می‌شد اما در سال 1397 و با تغییر برند آن به نیلگام، خدمات این مجموعه نیز گسترش یافت. در حال حاضر، هلدینگ نیلگام متشکل از سه زیر مجموعه شامل نیلگام سفر، نیلگام مهاجر و دارالترجمه، خدمات متنوع و گسترده‌ای را در زمینه دریافت ویزا، امور مهاجرت تحصیلی و تورهای مسافرتی ارائه می‌کند.

خدمات نیلگام همان‌طور که گفته شد خدمات هلدینگ نیلگام دائما در حال گسترش بوده و دامنه این خدمات شامل کشورهای بیشتری شده است. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان خدمات نیلگام را در چند گروه شامل خدمات مهاجرت و اقامت، تورهای خارجی و ترجمه رسمی مدارک طبقه‌بندی کرد. تعیین وقت سفارت، پیکاپ ویزا و اخذ ویزا نیز از جمله خدماتی است که در ذیل خدمات مهاجرت و اقامت قرار می‌گیرد. علاوه بر این خدمات جانبی دیگری نظیر اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه‌های کانادا، فرانسه، انگلیس، آلمان، پرتغال و سوئد، برگزاری دوره‌های آمادگی برای کنکور ترکیه، افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه و خرید ملک در ترکیه نیز از دیگر خدمات مجموعه نیلگام محسوب می‌شود.

چرا باید از خدمات نیلگام استفاده کنیم؟

چنان‌چه شخصی شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل در خارج کشور را دارد و تصمیم دارد سطح دانش و توانمندی خود را در معتبرترین دانشگاه‌های دنیا افزایش دهد، می‌توان اقدامات مربوط به پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی را خودشان شخصا انجام دهند یا این کار را به یک موسسه مهاجرتی بسپارند. در شرایطی که قوانین پذیرش تحصیلی و دریافت ویزا به ویژه برای شهروندان ایرانی هر روز سخت‌تر می‌شود و محدودیت‌های زیادی برای مهاجرت ایرانیان به وجود آمده حتی غفلت از برخی نکات کوچک هم ممکن است باعث رد شدن درخواست ویزا شود. بنابراین جهت صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود و هم‌چنین کاهش ریسک برنامه‌ریزی آینده، بهتر است از تجربه و تخصص موسسات خدمات مهاجرتی کمک گرفت.

اما سوال اینجاست که آیا تمامی موسسات مهاجرتی قابل اعتماد بوده و قادر به انجام امور مهاجرتی هستند یا خیر؟ در سال‌های اخیر با افزایش تمایل مردم برای مهاجرت به کشورهای دیگر برخی موسسات غیرمعتبر و افراد سودجو از ناآگاهی متقاضیان سوءاستفاده کرده و مشکلات زیادی را به وجود آورده‌اند. عدم برخورداری از اطلاعات فنی و توان اجرایی در زمینه پیشبرد پرونده‌های مهاجرتی بارها باعث شده که درخواست ویزای متقاضیان رد شود و فرصت‌های مناسب آن‌ها برای مهاجرت به راحتی از دست برود.

هلدینگ نیلگام با برخورداری از سابقه طولانی و درخشان در زمینه انجام امور مهاجرتی توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. دقت، سرعت، شفافیت و توجه به امنیت اطلاعات مشتریان، موجب شده تا مجموعه نیلگام به یک برند خوش‌نام در حوزه مهاجرت و اقامت تبدیل شود. ارتباطات قوی و هم‌چنین برخورداری از نیروی انسانی حرفه‌ای و باتجربه منجر به نرخ بالای موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی مختلف شده است.

سالانه بیش از 35000 پیکاپ پاسپورت، 4721 ویزای موفق از جمله شینگن، کانادا، انگلیس و استرالیا در سال 1397 و بیش از 5000 مشتری خدمات مختلف نیلگام، تاییدکننده اعتبار بالای این مجموع است.

در زمینه تورهای خارجی نیز خدمات مجموعه نیلگام گسترش زیادی پیدا کرده و تورهای مسافرتی برای بسیاری از نقاط گردشگری جهان ارائه می‌شود. در حال حاضر هلدینگ نیلگام با بیش از 1000 آژانس گردشگری در زمینه برگزاری تورهای خارجی همکاری می‌کند. کیفیت بالای تورهای ارائه شده و خدمات متنوع ارائه‌شده در تورها، با توجه به قیمت مناسب آن، از جمله مهم‌ترین خصوصیات تورهای نیلگام است. افزایش فروش تورهای خارجی نیلگام طی مدت اخیر نشان‌دهنده رضایت مشتریان از این تورها است.

در زمینه ترجمه رسمی مدارک نیز هلدینگ نیلگام با راه‌اندازی دارالترجمه رسمی، اقدام به ارائه خدمات به مشتریان کرده است. ترجمه مدارک در سریع‌ترین زمان ممکن با هزینه مناسب باعث شده تا تمام خدمات مرتبط در یک دفتر و با حداقل نیاز به مراجعه حضوری انجام شود.

مجموعه نیلگام با به کارگیری بیش از 150 نیروی باتجربه و کاردان در بخش‌های مختلف، ضمن دنبال کردن هدف اشتغال‌زایی موفق شده تا بهترین کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. در حال حاضر هلدینگ نیلگام از تیم‌های حرفه‌ای و مجرب در زمینه حقوقی، مشاوره و اجرایی بهره می‌برد که به‌روزترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌کنند.

مجموعه نیلگام شفافیت و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و با تکیه بر دانش تخصصی در این حوزه توانسته نگرانی مشتریان در مورد انواع خدمات تحصیلی و گردشگری را به کمترین حد ممکن برساند. جلب رضایت و اعتماد مشتریان حاصل همین رویکرد مجموعه نیلگام در سالیان متمادی بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلگام

مجموعه ما با هدف کمک به هم وطنان برای دریافت هرچه آسان تر ویزا شکل گرفته و در ترکیه با نام “ایران آنکارا” و در ایران با نام “نیلگام سفر” به ثبت رسیده است. از آنجائیکه ارائه درخواست به سفارتخانه هایی که در حال حاضر در ایران کنسولگری ندارند، با دشواری های بیشتری همراه است؛ این مجموعه بیشتر تمرکز کار خود را بر روی کشورهای بریتانیا، استرالیا، اتریش، کانادا و ایالات متحده امریکا قرار داده است. هرچند که دریافت ویزای امارات نیز از قدیم در دستور کار ما بوده و این بخش زمانی با همکاری شرکت سان اند سند دبی و در حال حاضر به طور مستقل در حال فعالیت است.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی