اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980613401716159

افتتاح اولین ایستگاه شارژ خودرو با ورق کامپوزیت

کد: 13980613401716159

http://bit.ly/2ZN449N

، تهران , (اخبار رسمی): اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی در کشور، با استفاده از ورق‌های کامپوزیت ضدحریق افتتاح شد.

افتتاح اولین ایستگاه شارژ خودرو با ورق کامپوزیت
اولین جایگاه شارژ خودرو برقی در ایران

اولین ایستگاه شارژ با امکان شارژ انواع خودرو و موتورسیکلت برقی به همت شرکت مپنا در مجاورت برج میلاد تهران افتتاح شد. اولین ایستگاه شارژ با امکان شارژ انواع خودرو و موتورسیکلت برقی به همت مجموعه مپنا در مجاورت برج میلاد تهران افتتاح شد.

پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه افتتاح این جایگاه سوخت اظهار داشت: شهرداری تهران با همکاری شرکت‌ های دانش‌بنیانی از جمله شرکت مپنا، بومی‌سازی منبع تغذیه خودروها و موتورسیکلت‌های برقی را در دستور کار خود قرار داده است تا مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده‌های آن در آینده کاهش پیدا کند.

در طراحی نمای این جایگاه شارژ، ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت ضدحریق آلومکس به کار گرفته شده است که باعث می‌شود این سازه از مقاومت بالایی در برابر حریق برخوردار باشد. همچنین این ورق‌‌ها در سایر انواع جایگاه سوخت نیز کاربرد فراوان و ایمنی دارند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آلومکس به آدرس www.alumax.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلومکس

امروز با بیش از 14 سال سابقه تولید و فروش ورق های کامپوزیت آلومینیوم افتخار داریم خود را به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت معرفی نماییم. ما با تلفیق فناوری های نوین و با اتکا به دانش بومی جوانان این مرز و بوم همواره در عرضه محصولات باکیفیت، بادوام و متنوع موفق بوده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید