اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806154019013077

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه

کد: 139806154019013077

http://bit.ly/2ZLHhz4

، تهران , (اخبار رسمی): با 6 روش آسان لوله بازکنی خانگی که در ادامه توضیح داده شده است به راحتی می‌توان هر نوع گرفتگی را در خانه با کمترین امکانات باز کرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه
لوله بازکنی با روش خانگی

برای همه پیش آمده که لوله فاضلاب در آشپزخانه، دستشویی یا حمام بگیرد و با این گرفتگی‌ها مسلما تجربه‌ای را برای شناختن نشانه‌هایی قبل از گرفتگی کسب کرده‌اند تا تشخیص دهند قرار است لوله فاضلاب بگیرد.

نشانه‌هایی مانند تخلیه کند آب از سینک، بوی نامطبوع فاضلاب و… که همگی راه چاره‌ای آسان برای پیشگیری دارند تا هزینه‌های احتمالی  را کاهش داد و در طول سال کمتر از خدمات لوله بازکنی استفاده کرد.

در ادامه 6 روش تضمینی برای پیشگیری از گرفتگی شدید لوله فاضلاب و همچنین راه‌های جلوگیری از آن توضیح داده شده است.

1- محلول نمک و سرکه

برای ساخت این محلول نیاز به یک سوم فنجان نمک و سرکه است تا آنها را به خوبی ترکیب کرد و سریعاً به داخل لوله ریخت. ترکیب این دو ماده باعث ایجاد گاز می‌شود. همچنین زمانی که این دو ترکیب می‌شود، محلول در حال جوشیدن است که در همان حالت باید آن را داخل لوله ریخت و اصلا مکث نکرد.

این محلول قوی باعث رفع موهای زائد و مواد اضافی دیگر در لوله فاضلاب می‌شود. بهتر است از این روش در آخر شب استفاده کرد و بعد از ریختن آن به داخل لوله، اجازه داد تا فردا صبح به همان حالت بماند.

2- تمیز کردن لوله زانویی سینک

مهم‌ترین عامل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه همین لوله زانویی است که زیر سینک ظرف‌شویی است. برای اینکه بتوان از شر پر شدن آب داخل سینک و گرفتگی لوله خلاص شد، بهتر است این اتصالات را بررسی کرد.

در زیر سینک ظرف شویی، لوله‌ای که معمولاً به آن لوله دو قلو هم گفته می‌شود را باید به آرامی باز کرد. با باز کردن لوله می‌توان دید که چه موادی باعث گرفتگی شده‌اند. با تمیز کردن آنها و بستن دوباره اتصالات مشکل حل می‌شود. البته اگر گرفتگی فقط مربوط به این قسمت باشد.

3- باز کردن لوله فاضلاب با یک کتری آب جوش!

در میان این روش‌ها، این کار ساده‌ترین راهی است که می‌توان بدون هزینه آن را انجام داد و از شر گرفتگی لوله خلاص شد. برای این کار باید کتری آب را کاملا پر از آب کرد و آن را جوشانید. سپس تمامی آب را داخل لوله ریخت. چند بار این کار را تکرار کرد تا لوله به خوبی باز شود.

برای بهتر عمل کردن این روش، می‌توان به آب ریکا یا تاید نیز اضافه کرد و با استفاده از یک قاشق بزرگ آن را خوب هم زد تا کف کند. فقط باید مراقب دست‌ها بود که نسوزد.

4- راه حلی آسان برای باز کردن لوله فاضلاب با جارو برقی خشک و تر

این کار نیاز به داشتن یک جارو برقی خشک و تر در خانه است. اگر شخصی این وسیله بی نظیر را دارد باید بداند که این روش یکی از راه حل‌های آسان برای تخلیه چاه است. جارو برقی را روی مکنده مایعات تنظیم کرد. برای پیشگیری از کثیف کاری مخرج جار برقی را خوب پوشانید. لوله جارو را وارد لوله فاضلاب کرد و دور تا دور آن را ابا استفاده از کیسه زباله خوب پوشانید. سپس جارو را روشن کرد و هر چیزی که داخل لوله وجود دارد را به داخل جارو برقی کشید. این روش در بعضی از موارد جواب می‌دهد.

5- محلول خانگی برای باز کردن لوله فاضلاب

مواد لازم برای ساخت این محلول شامل نصف فنجان نمک، نصف فنجان جوش شیرین، آب جوش به میزان کافی است. کافی است این موارد را با هم ترکیب کرد و داخل لوله ریخت. اجازه داد مدتی بگذرد و سپس با مقداری آب داغ آن را شست.

6- محلول قوی برای خلاص از شر لوله بازکنی

این محلول نوعی ترکیب دیگر است. با ترکیب مواد نصف فنجان جوش شیرین، نصف فنجان سرکه، نصف فنجان نمک با می‌توان، قوی‌ترین محلول لوله بازکن خانگی را ساخت.

این ترکیب یک محلول بسیار قوی برای لوله بازکنی تضمینی حمام و آشپزخانه و توالت است. بعد از ساخت محلول باید آن را داخل لوله ریخت و سپس یک ساعت به آن زمان داد. بعد از آن باید مقدار زیاد آب داغ را با فشار وارد لوله کرد. برای این کار می‌توان سینک ظرف‌شویی یا وان حمام را پر از آب داغ کرد سپس درپوش را یک‌باره برداشت تا آب با فشار زیادی وارد لوله شود.

با یکی از روش‌های گفته شده در بالا می‌توان اکثر گرفتگی را باز کرد و مشکل خود را حل کرد. اگر با هیچ کدام از روش‌ها لوله باز نشد نشان از گرفتگی شدید لوله است که باید از خدمات لوله بازکنی استفاده شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات لوله بازکنی می‌توانند به سایت شرکت سرویس لوله مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سرویس لوله

سرویس لوله با هدف رضایتمندی مشتری پا به عرصه خدمات نوین تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران نهاده و در تلاش است تا هر روز خدمات بهتری را نسبت به همکاران خود ارائه دهد. این مرکز خدماتی با استفاده از کارشناسان، تکنسین ها و نیروهای حرفه ای با تجربه و همچنین بااخلاق و بدون سوء پیشینه توانسته خدمات بیشماری را که مورد نیاز هموطنان عزیز استان تهران بوده به بهترین شکل ممکن و با کیفیت و قیمت مناسب رفع نماید. سرویس لوله با استفاده از دستگاه های پیشرفته، انواع خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر و لایروبی چاه، رفع بوی بد فاضلاب، رفع نم و رطوبت حمام و ساختمان، لوله کشی آب سرد و گرم، تاسیسات ساختمان، تشخیص ترکیدگی لوله و انواع نظافت منزل را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. هدف سرویس لوله رسیدن به جایگاهی بزرگ است تا بتواند خدمات خود را در تمامی شهرهای ایران بصورت 24 ساعته ارائه دهد و تلاش کند تا هیچ یک از هموطنان عزیزمان نسبت به انجام کارهای خدماتی دغدغه نداشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل