اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806154019210665

با هدف خدمت رسانی مستقیم و سریع‌تر انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت پونه‌سا

کد: 139806154019210665

http://bit.ly/2PXAwXh

، (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید پونه‌سا از اول تیرماه به‌روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت پونه‌سا
پونه‌سا شبکه اجتماعی سلامت و درمان

به گزارش روابط عمومی پونه‌سا؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ پزشکی و خدمات سلامت و درمان از تاریخ یک تیرماه 98 به روز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.poonesa.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌ پرسش و پاسخ پزشکی به فهرست فعالیت‌های وبسایت اضافه شده است. در حال حاضر، کلیه کاربران با مراجعه و ثبت نام در سامانه پونه‌سا، می‌توانند سوالات پزشکی و سلامت خود را در بخش مربوطه یادداشت کنند. پزشکان تایید شده پونه‌سا، سوالات کاربران را در اسرع وقت به طور رایگان پاسخ خواهند داد.

مدیر پونه‌سا با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با جدیدترین و مفیدترین مطالب سلامت، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین افزود: پونه‌سا وب سایت فعال در حوزه پزشکی و خدمات سلامت و درمان است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ یک فضای ارتباطی موثر بین کاربران و پزشکان و فعالان حوزه سلامت در سایت هستیم.

طبق تحقیقات صورت گرفته، افرادی که در مورد سلامت خود مطالعه دارند، احتیاج کمتری به مراجعه به پزشک پیدا می‌کنند. پونه‌سا، رسانه دیجیتال سلامت در راستای آگاهی هر چه بیشتر هم‌وطنان در حوزه سلامت می‌کوشد دانش لازم در حوزه سلامت و پزشکی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پونه سا

شبکه اجتماعی سلامت و درمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان