اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164020413085

کارآفرینی در صنعت گردشگری یک ضرورت است نه یک انتخاب

رونمایی از سایت گشتین با هدف فروش بلیط مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری

کد: 139806164020413085

http://bit.ly/2ZPwofy

، قم , (اخبار رسمی): با هدف بازار فروش بلیط مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری و انعکاس اخبار بخش خصوصی، از سایت گشتین به آدرس gashtin.com در تاریخ دهم تیرماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت گشتین با هدف بازار فروش بلیط مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری
گشتین پلتفرم فروش بلیط مراکز تفریحی و گردشگری

gashtin.com یک سایت خرید بلیط مراکز تفریحی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد بازار فروش بلیط مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری را تسهیل کند

به گزارش روابط عمومی گشتین، وبسایت gashtin.com که یک سایت خرید بلیط مراکز تفریحی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد بازار فروش بلیط مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری را تسهیل کند.

مدیر عامل گشتین در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «باید سرانه تفریح و گردش در ایران تقویت شود و مهمترین راهکار در عصر حاضر توجه ویژه به رویکرد کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « تنوع مجموعه‌های عضو در گشتین، امکان خرید بلیط برای هر روز هفته، ارائه توضیحات و عکس از مجموعه جهت تسهیل در تصمیم‌گیری خرید است. البته مزیت اصلی گشتین این است که مشتریان مستقیما از مجموعه‌ها بلیط تهیه می‌کنند و ما بستر این خرید آسان را ایجاد کرده‌ایم.»

گفتنی است گشتین، به مناسبت این رونمایی، اقدام به انتشار کمپین تخفیفی کرده که با وارد کردن کد gashtin می‌توان شانس خود را برای تخفیف محک زد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت گشتین به آدرس gashtin.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گشتین

گشتین سامانه آنلاین رزرو خدمات و بلیط مجموعه های تفریحی، گردشگری و ورزشی در ایران فعالیت خود را از سال 97 آغاز کرده است و رویکردی نو در زمینه خرید بلیط مراکز و مجموعه های تفریحی، گردشگری و ورزشی ، فعالیت خود را آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]