اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980616402108716

تجهیز آنلاین بستری برای بهبود و تسهیل خرید لوله و اتصالات

کد: 13980616402108716

http://bit.ly/2ZQvGii

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف بهبود و تسهیل خرید در امر لوله و اتصالات و تهیه محصولات مورد نیاز، از سایت تجهیزآنلاین به آدرس tajhizonline.com در سال 1395 رونمایی شد. این سایت اکنون با سابقه حرفه‌ای خود، فروش اینترنتی لوله و اتصالات را در بستر آنلاین انجام می‌دهد.

 تجهیزآنلاین با هدف بهبود و تسهیل خرید، در امر لوله و اتصالات
تجهیز آنلاین بستری برای بهبود و تسهیل خرید لوله و اتصالات

به گزارش تجهیزآنلاین، سایت tajhizonline.com که یک سایت با زمینه فعالیت فروش اینترنتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد بهبود و تسهیل خرید، در امر لوله و اتصالات و تهیه محصولات مورد نیاز را تسهیل کند.

مهدی محمدی، مدیریت تجهیزآنلاین در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با شناسایی بازار هدف و نیاز های موجود در جامعه برای صنایع، با همکاری تیم مجرب اقدام به تاسیس استارت آپی آنلاین برای رفع نیاز صنعتگران و مشتریان خود کرده‌ایم . تجهیز آنلاین با گردآوری بهترین کیفیت از معتبر ترین برندها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی تمامی نیازها در زمینه لوله و اتصالات را در قالب یک فروشگاه اینترنتی فراهم آورده است تا خریداران بتوانند با جستجو محصولات خود را پیدا و با مقایسه با سایر اقلام موجود کالای مد نظر را انتخاب کنند. تجهیز آنلاین با حفظ اصول و موازین اخلاقی در کسب و کارهای اینترنتی جز معتبرترین گروه‌ها در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است تا ضمن خریدی آسان اعتماد و اطمینان مشتریان در تمام مراحل ثبت نام تا خرید حفظ شود.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «تجهیز آنلاین با حفظ اصول و موازین اخلاقی در کسب و کارهای اینترنتی جز معتبرترین گروه‌ها در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است تا ضمن خریدی آسان اعتماد و اطمینان مشتریان در تمام مراحل ثبت نام تا خرید حفظ شود. تجهیز آنلاین با شناسایی نیازهای موجود در بازار گروه‌های کالایی خود را در دسته‌های متفاوت ارائه می‌دهد و با این کار تلاش بر این داشته همواره نیاز مشتریان را به طور یک‌جا برطرف کرد. کالاهای ارائه شده توسط مجموعه در دسته‌های متنوعی ارائه می‌شود که شامل اتصالات، شیرآلات، بست، عایق، آبرسانی، الکترود، لوله فلزی، لوله فاضلابی، آتش نشانی، لرزه گیر از برندهای معتبری همچون کیز ایران، اتصالات گازی آریا، جورج فیشر ... است.»

گفتنی است تجهیزآنلاین، به مناسبت این رونمایی، اقدام به مشاوره آنلاین و تلفنی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تجهیزآنلاین به آدرس tajhizonline.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیز آنلاین

سایت تجهیز آنلاین- مرجعی برای معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله و اتصالات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]