اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164022613095

در تاریخ 30 شهریور برگزار می‌شود

برگزاری دوره آموزشی تپ کانتنت مارکتینگ توسط آموزکار

کد: 139806164022613095

http://bit.ly/2PXT89N

، تهران , (اخبار رسمی):  30 شهریور، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «تپ کانتنت مارکتینگ» در فضای کار اشتراکی حامی برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع بازاریابی محتوایی از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی تپ کانتنت مارکتینگ توسط آموزکار
برگزاری دوره آموزشی تپ کانتنت مارکتینگ توسط آموزکار

به گزارش روابط عمومی آموزکار،  الیار پیکران با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: این دوره علاوه بر تدریس مباحث تئوری، پروژه محور است به‌ طوری‌ که دانشجویان یک ماه پرفشار و چالش را پیش‌رو خواهند داشت و به بازاریابی محتوایی مسلط می‌شوند.

پیکران اضافه کرد که این تضمین وجود دارد که شرکت‌کنندگان در انتهای دوره به راحتی می‌توانند رزومه خود را به‌عنوان کارشناس تولید محتوا برای شرکت‌ها و سازمان‌ها متقاضی ارسال کنند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: شرکت‌کنندگان اصول مقاله‌نویسی براساس استانداردهای سئو و درست‌نویسی را خواهند آموخت. همچنین تولید پادکست، ویدیو، پست و استوری، در سرفصل‌های این دوره است.

پیکران اضافه کرد، به‌دلیل محدودیت تعدادی و همچنین حساسیت مدیران مجموعه آموزکار به دوره اول تپ، 10 نفر به‌عنوان نفرات اصلی و 10 نفر ذخیره انتخاب می‌شوند. این گزینش براساس ارسال رزومه به ایمیل سازمانی [email protected]، مصاحبه حضوری و ارائه تسک صورت می‌گیرد. بدیهی است که افرادی برای دوره انتخاب می‌شوند که سه مرحله ارسال رزومه، مصاحبه حضوری و تسک را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند. در صورتی‌که یکی از افراد اصلی غیبت کند، با نفرات ذخیره جایگزین خواهد شد.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: شرکت‌کنندگانی که استانداردهای دوره را پاس کنند، استخدام خواهند شد.

گفتنی است این دوره آموزشی از 30 شهریور در 8 جلسه  برگزار می‌شود .

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره، می‌توانند به سایت www.amouzkar.com مراجعه و یا با شماره 02186021757 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزکار

آموزگار مهارت‌های استارتاپی و کارآفرینی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]