اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164023513093

نی نی لند، عرضه‌کننده برترین برندهاى سیسمونى، باردارى و کودک

کد: 139806164023513093

http://bit.ly/2ZVVmu8

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه فروشگاه‌های نی نی لند، در پی سهولت در خدمات‌رسانی به اقصی نقاط کشور راه‌اندازی شده است، نی نی لند نتیجه 12 سال تجربه فعالیت حرفه‌ای در این حوزه است. نی نی لند افتخار دارد که توانسته لوکس‌ترین برندهای دنیا به همراه بهترین قیمت‌ها را در یک مجموعه جهت ارائه به کودکان ایران‌ زمین فراهم کند.

نی نی لند بزرگترین عرضه کننده برترین برندهاى سیسمونى،باردارى وکودک
برگزاری جشن روز مادر توسط نی نی لند به همراه سفیر محبوب نی نی لند سرکار خانم نیوشا ضیغمی

فروشگاه سیسمونی نی نی لند، ارائه‌دهنده کلیه کالاهای مورد نیاز نوزاد از جمله (شیشه شیر، سرشیشه، پستانک، دندانگیر، کالسکه، صندلی ماشین، ساک لوازم نوزاد، اسباب بازی، لباس نوزاد تمام کالاهای مربوط به کودک و نوزاد و تمام لوازم شخصی مادر) که همگی از برندهای معروف و به نام با تنوع بی‌نظیر مناسب تمام سلیقه‌ها است. 

نی نی لند، این امکان را فراهم کرده است که بتوان برای نوزاد تور راهی یا تازه متولد شده خود، وسایل مورد نیاز را آنلاین و بدون نیاز به بیرون رفتن و خرید کردن و در حال استراحت در منزل و با راحتی خریداری کرد و درب منزل تحویل گرفت.

فروشگاه آنلاین نی نی لند، تمامی برندها و مدل‌های کالای مورد نیاز خود را عرضه می‌کند. بنابراین خریداران می‌توانند کلیه برندها و مدل‌ها را در این سایت مقایسه کرده، به راحتی سفارش دهند و در صورت نیاز کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی نیز از مشاوران این سایت مشاوره دریافت کنند.

چرا از نی نی لند خرید کنیم؟

تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی نی نی لند، به کاربران این وب‌سایت قدرت مقایسه و انتخاب خوبی می‌دهد؛ همچنین ارائه محصولات اصل و از برندهای معتبر سیسمونی، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید اینترنتی را برای مادران رقم می‌زند.

طراحی ساده و در عین حال جذاب فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی نی لند، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر را برای کاربر بسیار ساده کرده است، این فروشگاه اینترنتی با هدف ارتقا سبک زندگی و دانش مادران به روزترین مقالات تخصصی سیسمونی را به انتشار می‌رساند.

نی نی لند با معرفی و ارائه تازه‌ترین محصولات برندهای مطرح دنیا و بررسی ویژگی‌های آن‌ها به مرجعی تخصصی و قابل اعتماد برای کسب آگاهی و خرید مطمئن لوازم مورد نیاز نوزاد تبدیل شده‌است وهمه این ویژگی‌ها امکان یک تجربه خوشایند از خریدی آسان و مطمئن را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم کرده‌است. تجربه‌ خریدی که در خور مادران ایرانی است. فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی نی لند با اخذ «نماد اعتماد الکترونیکی» از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

علاقه‌مندان حتی می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و شعب نی نی لند، خرید حضور داشته باشند. این فروشگاه دو شعبه در خیابان ولیعصر و خیابان اندرزگو دارد.

علاقه‌مندان همچینین می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از سایت نی نی لند یا اپلیکشن نی نی لند نیز تهیه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لند

فروشگاه سیسمونی نی نی لند ،ارائه دهنده کلیه کالاهایی که نوزاد لازم دارد از برترین برندهای سیسمونی (تضمین بهترین خرید اینترنتی)سایت سیسمونی - کالسکه - شیشه شیر - ساک لوازم نوزاد - صندلی ماشین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس