کد: 139806174026113110

حضور شرکت خاطره کویر کاشان در نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی 98

کد: 139806174026113110

http://bit.ly/2PY5miH

، کاشان , (اخبار رسمی): شرکت فرش خاطره کویر کاشان، نخستین تولیدکننده فرش‌های 1500 و 1600 شانه در جهان، در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 98 شرکت خواهد کرد.

حضور شرکت خاطره کویر کاشان در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش،موکت و فرش ماشینی98
حضور شرکت خاطره کویر کاشان در نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی 98

شرکت فرش خاطره کویر کاشان، با استفاده از ماشین آلات مدرن و با در اختیار داشتن چهار دستگاه ماشین بافندگی به روز، شامل دو دستگاه 1200 شانه؛ یک دستگاه 1500 شانه که اولین دستگاه در دنیا محسوب می‌شود؛ و همچنین اولین دستگاه 1600 شانه که اخیرا راه‌اندازی کرده است در نمایشگاه فرش ماشینی 98 حضور خواهد داشت.

این شرکت از اولین فرش‌های بافته شده با دستگاه 1600 شانه خود در نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

فرش خاطره کویر کاشان همواره در تلاش بوده است تا محصولات باکیفیت و منحصر به فردی به بازار عرضه کند.

جواد صابر مدیرعامل شرکت فرش خاطره کویر کاشان، مهم‌ترین چالش‌های این شرکت، در سال‌های اخیر را نوسانات نرخ ارز و مواد اولیه دانست و افزود: «این نوسانات فشار زیادی به تولیدکننده و مصرف‌کننده وارد کرده است؛ علاوه بر آن؛ عدم نقدینگی، یکی دیگر از مشکلات تولیدکننده‌ها است؛ مهم‌تر از همه صادرات است که دچار آسیب شده است. چرا که دولت به صورت روزانه بخشنامه و قانون صادر می‌کند و ما نتوانسته‌ایم صادرات چشمگیری داشته باشیم. از طرفی با توجه به این که باید ارز را به دولت برمی‌گرداندیم. مشکل زیادی برای تولیدکنندگان ایجاد شد. متاسفانه گمرک هم همکاری مناسبی نداشت و این مساله منجر به ایجاد هزینه گزافی برای ما شد.»

وی در مورد برنامه‌های آتی شرکت اظهار داشت: «افتتاح شرکت ریسندگی و بافندگی زرریس ابریشم کاشان در فاز امیرکبیر در 2.5 هکتار زمین و احداث 12 هزار متر زیربنای ریسندگی تخصصی از برنامه‌های آتی شرکت است. با احداث این واحد حدوداً 200 نفر به صورت مستقیم مشغول خواهند شد و بهترین نخ را برای محصولات فرش خاطره خواهیم داشت.»

صابر ادامه داد: «هر نمایشگاهی به خریدار و تولیدکننده اجازه می‌دهد که از نزدیک یکدیگر را ببینند و به صورت چهره به چهره در مورد بازار،‌ نحوه خرید و فروش با یکدیگر صحبت کنند. نمایشگاه فرش ماشینی تهران یکی از بهترین‌ نمایشگاه‌های این صنعت است و اثرات بسیار مثبتی دارد که باعث پایدار ماندن صنعت فرش ماشینی می‌شود و ما قدردان برگزارکنندگان این نمایشگاه هستیم.»

یازدهمین نمایشگاه بین المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی از 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خاطره کویر کاشان

این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید فرش ماشینی از سال 1374 در شهرک صنعتی امیرکبیر آغاز نمود. از سال 1382 با توجه به نوآوری و شکوفائی جهانی با بهره گیری از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در جاده قمصر با نام تجاری فرش خاطره کویر کاشان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشیم. لازم به ذکر می باشد با توجه به اینکه کاشان شهر تمدن و با فرهنگ بیش از 7000 سال قبل از میلاد می باشد و از دیرباز تاکنون فرش دستباف کاشان زبان زد خاص و عام در داخل و خارج از کشور هست، این شرکت نیز با بهره گیری از کادری مجرب متعهد و همچنین استفاده از نقش ها و رنگ ها و طرح های اصیل فرش دستباف و درهم آمیختن آن با تکنولوژی روز دنیا سعی در تولید هرچه بهتر و با کیفیت تر می نماید. در این راستا در سال 1389 موفق به دریافت استاندارد ملی ایران و همچنین ایزو 9001 و ایزو 9002 نائل آمدیم. این شرکت هم اکنون در حال تولید با به روزترین ومجهزترین ماشین آلات بافندگی درسه نوع متفاوت 1) 1000 شانه 10رنگ با تراکم 3000، 2)1200 شانه با تراکم 3600 هشت رنگ وبا توجه به بدست آوردن بازارهای داخلی و خارجی در سایزهای بزرگ و ...