اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806174026213111

عبدالله صادقی، مدیرعامل نیک فرآیند گستر پارسیس در خصوص نمایشگاه فرش ماشینی گفت:

نمایشگاه‌های تخصصی جایگاه خوبی برای ایران در سطح بین‌الملل ایجاد می‌کنند

کد: 139806174026213111

http://bit.ly/2ZQaqsZ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نیک فرآیند گستر پارسیس، تولیدکننده انواع فرش ماشینی، در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه‌های تخصصی جایگاه خوبی برای ایران در سطح بین‌الملل ایجاد می‌کنند
نمایشگاه‌های تخصصی جایگاه خوبی برای ایران در سطح بین‌الملل ایجاد می‌کنند

این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 با انتقال از استان قزوین به تهران و با برند تجاری فرش عرش آغاز کرده است. فعالیت این شرکت در ابتدا بازرگانی بوده و پس از آن به تولید تغییر پیدا کرده است.

عبدالله صادقی، مدیرعامل شرکت نیک فرآیند گستر پارسیس، ارزش‌های این شرکت را کیفیت، رضایت مشتری و برندینگ دانست و افزود: «اینکه بتوانیم در بازار ایران جایگاه خوبی داشته باشیم و برند عرش بتواند جایگاهی در میان مردم باز کند، از ابتدا برای ما اهمیت زیادی داشته است. ما توانستیم جزء یک‌صد برند برتر کشور باشیم؛ نشان شایسته ملی را به دست بیاوریم؛ نشان عالی مدیریت سال را دریافت کنیم؛ در مجمع جهانی رهبران اقتصادی و همچنین توسط انجمن کیفیت، لوح تقدیر دریافت کنیم و جایگاه دوم برند برتر از دید مشتریان را به دست بیاوریم.»

وی در مورد تاثیر نمایشگاه‌ها در صنایع اظهار داشت: «نمایشگاه‌ها محلی برای عرضه مستقیم محصولات شرکت‌ها هستند. هدف اصلی این نمایشگاه‌ها ابراز هویت تولیدکننده و عرضه‌کننده به جامعه هدف است. به دلیل جایگاه فرش ماشینی در دنیا و شناخته شدن فرش ایرانی در کشورهای مختلف، نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانند جایگاه خوبی برای ایران در سطح بین‌الملل ایجاد ‌کنند. با همکاری مدیران ارشد می‌توان این نمایشگاه‌ها را در بعد بین‌المللی برگزار کرد.»

صادقی به چالش‌های زیادی که در این صنعت وجود دارد و فعالان این حوزه با آن رو به رو شده‌اند اشاره کرد و افزود: «بیشتر این واحد‌ها با مشکل تأمین مواد رو به رو بوده‌اند؛ چه مواد اولیه‌ای که باید توسط پالایشگاه‌ها از داخل تأمین می‌شد، چه موادی که باید از خارج وارد می‌شد و در انبارهای گمرک اجازه ترخیص نمی‌گرفت. این اتفاق برای تولید‌کننده‌ها دغدغه ایجاد می کرد و باعث افزایش قیمت و ایجاد چالش بین تولیدکننده‌هایی شد که به سختی مواد اولیه را تأمین می‌کنند. عوامل زیادی از جمله تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار بر این چالش تأثیرگذار بوده است.»

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش عرش

آمیزه ایی از هنر، سلیقه و اصالت ایرانی است که با استفاده از مواد درجه یک و نقوش فرشهای دست بافت فرش ابریشم گونه ی دست بافت نمایی تولید کند، که هم درصد رضایت مندی بالایی بین مشتریان پیدا کند وهم گوی سبقت را از رقبا بگیرد. شرکت فرش عرش در ابتدا در شهر قزوین فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 86 به تهران منتقل گردید، ولی هنوز کارخانه در قزوین قرار دارد. این شرکت در روند کاری خود از روش متفاوتی در تولید استفاده کرده است، همین روش رمز و کلید موفقیت شرکت در بدست آوردن بازار و رضایت مصرف کنندگان می باشد. از روش مهندسی معکوس استفاده کردیم. در ابتدای کار، برعکس اکثر کارخانجات، ابتدا به سراغ بازار فروش رفتیم. این روند به صورتی بود که در ابتدا با بازاریابی و ذائقه سنجی، علایق مشتریان را بدست آوردیم، سپس با توجه به اطلاعات بدست آمده اقدام به تولید فرش کردیم و با برند عرش عرضه نمودیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]