اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806174028213129

فروشگاه اینترنتی عجیبه راه اندازی شد

کد: 139806174028213129

http://bit.ly/32Ilx5c

، مشهد , (اخبار رسمی): در راستای ترویج فرهنگ دیجیتال مارکتینگ فروشگاه اینترنتی عجیبه راه اندازی شد،این فروشگاه در ابتدا در دو حوضه لوازم جانبی موبایل و کیف‌های مجلسی زنانه فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف مجموعه فروشگاه اینترنتی عجیبه گسترش حوزه‌های فعالیت در تمامی سطوح کاری است.

فروشگاه اینترنتی عجیبه راه اندازی شد.
فروشگاه اینترنتی عجیبه راه اندازی شد

فروشگاه اینترنتی عجیبه در مرداد ماه سال 1398 با آدرس‌های ajibeh.com و ajibeh.ir در مشهد توسط چندی از جوانان فعال در عرصه بازاریابی و فروش راه‌اندازی شد.

فروشگاه اینترنتی عجیبه به زودی نمادهای ساماندهی رسانه‌های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی خود را در راستای آرامش بخشیدن به هموطنان در خرید از سایت دریافت می‌کند. (در مراحل انتهایی دریافت تائیدیه‌ها است.)

در ابتدا فروشگاه فقط در شهر مشهد مقدس ارائه خدمات دارد و افراد در مشهد می‌توانند با سفارش کالا از سایت کالا را درب منزل خود تحویل گرفته و سپس پرداخت وجه کنند و به زودی با دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی  ارسال کالا به کلیه مناطق کشور را خواهند داشت. البته کاربرانی که در شهرهای به غیر از مشهد درخواست ارسال کالا دارند می‌توانند با واریز وجه به کارت مسئول فروش سایت کالا را به صورت پستی درب منزل‌شان دریافت کنند.

ضمناً کالاهای اولیه این فروشگاه در حوزه‌های کالای دیجیتال، مد و پوشاک است و به زودی در حوزه‌های جدید دیگری فعالیت خواهد کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه رسمی فروشگاه عجیبه در اینستاگرام ajibeh_shop@ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی عجیبه

فروشگاه اینترنتی عجیبه در مرداد ماه سال 1398 هجری شمسی در مشهد توسط چندی از جوانان فعال عرصه بازاریابی و فروش راه اندازی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی