نشرآنلاین مرکز تخصصی طراحی و صفحه آرایی کتاب و مجله

کد: 139806184028913133

http://bit.ly/32HTe6I

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه نشرآنلاین تاکنون، موفق شده است خدمات مناسب و رضایت بخشی را به مشتریان عرضه کند و شاهد این موضوع مشتریان بزرگ دولتی و خصوصی هستند که مدت‌هاست با این مجموعه همکاری مستمر دارند.

نشرآنلاین مرکز تخصصی طراحی و صفحه آرایی کتاب و مجله
نشرآنلاین مرکز تخصصی طراحی و صفحه آرایی کتاب و مجله

سال‌ها فعالیت در حوزه نشر و تبلیغات و بررسی نیازهای مشتریان؛ نشر آنلاین را بر این داشت تا بستری نوین و کار آمد را برای دسترسی آسان تمام اقشار جامعه و همکاران به خدمات حرفه‌ای طراحی و صفحه آرایی فراهم کند؛ بعد از ۱۱ سال فعالیت در حوزه نشر در تابستان ۱۳۹۵ این مهم محقق شد و این محموعه به عنوان اولین مجموعه خدمات تخصصی طراحی و صفحه آرایی در حوزه نشر با نام نشرآنلاین به ارائه خدمات پرداخت.

امید است این مجموعه با بهره گیری از تجربه، تخصص و خلاقیت طراحان بتواند به ارائه خدماتی ایده آل و روز افزون به مشتریان دست یابد.

رویکرد نشر آنلاین، ارائه خدمات ایده آل طراحی و صفحه آرایی با امکان دسترسی آسان برای تمام اقشار جامعه است. در این راستا تلاش این مجموعه تاکنون این بوده است که با توجه ویژه به مقوله کیفیت؛ به صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه‌های همکاران و مشتریان نیز بپردازد.

از جمله ارزش‌های اصلی مجموعه نشرآنلاین ارائه خدمات و اخلاق حرفه‌ای، تعهد، مشتری مداری، خلاقیت و اثرگذاری، همکاری و اعتبار و منزلت است.

موضوع فعالیت مجموعه شامل  ارائه خدمات جامع طراحی و صفحه آرایی (صفحه بندی) در حوزه نشر و تبلیغات، طراحی و صفحه آرایی کتاب، مجله، نشریه، کاتالوگ، بروشور و ...، طراحی قالب کلی (یونیفرم) متن / طراحی قالب کلی (یونیفرم) جلد، طراحی جلد کتاب، نشریه و …، طراحی و صفحه آرایی تولیدات برخطر نظیر کتاب‌ها و نشریه‌های الکترونیک، طراحی و رسم نمودارها، جداول و طرح‌های گرافیکی و تصویرسازی است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس nashreonline.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب