اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204031013140

جارو برقی فیلیپس مدل FC 8295

فروشگاه آولترااستور ارائه دهنده انواع جارو برقی فیلیپس

کد: 139806204031013140

http://bit.ly/2LyUR0I

، مشهد , (اخبار رسمی): فروشگاه آولترااستور، با داشتن 20 سال سابقه در عرصه فروش کالای وارداتی مفتخر است تاکنون به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه کند. آولترا استور، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی از بندر منطقه آزاد هندیجان است. کالاهای موجود وب‌سایت به صورت مستقیم از نماینده فروش برند واقع در امارات وارد ایران می‌شود.

فروشگاه آولترااستور ارائه دهنده انواع جارو برقی فیلیپس
فروشگاه آولترااستور ارائه دهنده انواع جارو برقی فیلیپس

تمامی کالاهای موجود در این وب‌سایت به صورت مستقیم از نماینده فروش برند واقع در امارات متحده عربی وارد ایران شده و به این صورت واسطه‌ها از بین رفته و خریدار کالای مورد نظر خود را با کمترین اختلاف قیمت در مبدا خریداری خواهد کرد. همینطور شرکت بازرگانی اولترا استور صاحب سیستم باربری آبی از بندر دبی به ایران است تا قیمت تمام شده هر کالا را به شدت کاهش دهد.

فروشگاه آولترااستور محصولات خود را در رده‌های مختلف لوازم شخصی برقی، لوازم خانگی برقی، آشپرخانه، پوشاک، لوازم جانبی، صوتی تصویری، دکوراتیو، محصولات بادی و محصولات سوپر مارکت به هم میهنان عرضه می‌کند.

فیلیپس یک شرکت چند ملیتی است که شعبه اصلی آن در کشور هلند بوده و دفتر مرکزی آن در آمستردام قرار دارد که یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و الکترونیکی است. فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین آلترااستور نیز محصولات این برند را در سایت خود برای خرید بدون واسطه قرار داده است. محصولات این برند را می‌توان بررسی و نظرات خود را اعلام کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه آولترااستور، با بررسی یک محصول با نام جارو برقی فیلیپس نظرات خود را اعلام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلترااستور

فروشگاه اینترنتی آلترااستور ، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی شما از بندر منطقه آزاد هندیجان است. تمامی ایرانیان می توانند کالاهای الکترونیک ، لوازم برقی خانه ، لوازم آشپزخانه و پخت پز ،کالاهای مد و لباس ، اسباب بازی و هزاران کالای متنوع را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند. ما با عکاسی اختصاصی در وبسایت خود بیشترین تلاش را برای یک خرید مطمئن و آسان برای شما میسر کرده ایم . آلترااستور با پیاده سازی روش های پرداخت متنوع امکان خرید آنلاین را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده فراهم کرده است. آلترااستور با شرایط خرید متنوع و تحویل فورش تجربه خرید اینترنتی از برندهای معتبر ال جی ،سامسونگ ، فیلیپس ، مولینکس ، بلک اند دکر ، فوما ، بوران ، تفال و چندین برند معتبر دیگر در بخش کالاهای لوازم برقی خانه به همراه امکان انتخاب برندهای جهانی و لوکس متنوع را به سادگی برای شما فراهم می سازد. در آلترااستور خرید کالاهای برقی خانه از میان برند ها و کالاهای مشهور الکترونیکی به شما کمک خواهد کرد تا به سادگی لوازم خانه مورد نیاز خود را با هر سلیقه ای برای خود فراهم کنید . بهترین کالاهای برند اینتکس(محصولات بادی) انتخاب‌های متنوعی از انواع اسباب بازی در آلترااستور فراهم شده است. علاوه بر اینها ، دسترسی به بهترین برندهای لوازم منزل و آشپزخانه مانند ایکیا ، فیلیپس ، پاناسونیک ، کورس ، دسینی و... امکان تجهیز خانه و محل کار شما را به آسانی فراهم می‌کند. در سوپر مارکت آلترااستور (یومارت) شما میتوانید تمامی محصولات خوراکی برند های جهانی (چای ، شکلات ، سس و.... ) را خریداری کنید. تمامی کلاهای موجود در این وبسایت به صورت مستقیم از نماینده فروش برند واقع در امارات متحده عربی وارد ایران شده و به این صورت واسطه ها از بین رفته و شما کالای مورد نظر خود را با کمترین اختلاف قیمت در مبدا خریداری خواهید کرد. همینطور شرکت بازرگانی آلترااستور صاحب سیستم باربری آبی از کشور امارات متحده به ایران میباشد تا قیمت تمام شده هر کالا را به شدت کاهش دهد. آلترااستور اقدام به ثبت شرکت خدمات پس از فروش کرده و بعضی از کالاهای خود را با گارانتی معتبر 6 ماه و 12 ماه ارائه میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی