اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204033013154

آیا رژیم کانادایی به سوخت و ساز بدن سرعت می‌بخشد؟

کد: 139806204033013154

http://bit.ly/32RTW1B

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها دغدغه باربی شدن و زیبایی تناسب اندام سبب شده است که همه افراد هر راه حلی را تست کنند؛ اما هر بار دست خالی و شکست خورده از این جنگ تن به تن باز گردند. رژیم‌های غذایی یکی از راه‌حل‌های انتخابی رژیم غذایی است و یک نمونه از آن رژیم کانادایی است که نمی‌توان به صورت شخصی انتخاب و اجرا کرد.

آیا رژیم کانادایی متناسب با سبد غذایی ایرانی می باشد
سمانه صانعی - مشاور تغذیه و رژیم درمانی

رژیم کانادایی اثر لاغری  کوتاه مدتی دارد و عوارض آن ممکن است خیلی پایدارتر باشد. این رژیم برای افرادی طراحی شده است که از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی مانند فشار خون، ناراحتی قلبی، زخم معده و غیره ندارند.

بعد از چند ماه که رژیم تمام شود، وزن به صورت نجومی به حالت اولیه باز می‌گردد. با دنبال کردن این رژیم، همانند بسیاری از رژیم‌های دیگر، به دلیل از دست دادن آب زیاد بدن، پوست شل و افتاده می‌شود. همچنین خیلی از افرادی که این رژیم را گرفته‌اند، بعد از مدتی خودشان اعتراف کرده‌اند که روزهای اول وزن‌شان به سرعت کاهش پیدا می‌کرد، اما بعد از مدتی خبری از کاهش وزن نبود.

بازگشت وزن به دلیل عدم رعایت اصول اقلیمی بوده لذا پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از اقدام به اعمال رژیم غذایی در سبدهای غذایی حتما با مشاوران تغذیه ارتباط گرفته و اطلاعات مورد نظر خود را به روز و پس از آن نسبت به رعایت اصول تغذیه اقدام شود.

اگر شخصی خواهان رسیدن به وزن ایده‌آل خود است و و رویای باربی شدن هر روز و هر شب از ذهن او عبور می‌کند اصلاً نباید نگران باشد، زیرا با رژیم غذایی کانادایی البته با راهنمایی مشاوران می‌تواند شاهد کاهش وزن در طول زمان ایده آل باشد.

بیش از صد نوع رژیم غذایی این روزها مرسوم شده است و غالبا هیچ کدام از افراد را به نتیجه دلخواهی نمی‌رساند؛ لذا با توجه به اقلیم جغرافیای و بومی آن باید در رژیم‌های غذایی تغییراتی اعمال شود که این تغییرات را می‌توان از مشاوران و کارشناسان تغذیه پیگیری کرد.

نه تنها در خصوص رژیم کانادایی بلکه هر نوع رژیم لاغری باید شخص تحت نظر پزشکان مشاور و کارشناسان و مشاوران تغذیه و رژیم درمانی اقدام به رژیم گرفتن کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صانعی دایت

مشاور تغذیه و رژیم درمانی - ارائه انواع مشاوره های لاغری، چاقی، دوران بارداری، دیابت و... - استفاده از دستگاه body analizer جهت بررسی درصد چربی و عضلانی رژیم غذایی آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی