کد: 139806214035312697

تکنولوژی دوربین مدار بسته AHD

کد: 139806214035312697

http://bit.ly/32G6CZ5

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین مدار بسته AHD (ای اچ دی) یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه دوربین مداربسته است. AHD که مخفف کلمه انگلیسی Analog high definition است با تکنولوژی جدید خود، کیفیت دوربین‌های HD را در بستر آنالوگ فراهم می‌کند.

دوربین مدار بسته AHD
دوربین مداربسته AHD - ای اچ دی

دوربین مدار بسته ای اچ دی یا AHD  بسیار کار آمد است و یکی از پر استفاده‌ترین مدل دوربین‌ها است، چرا که همزمان مزایای دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های آی پی را در اختیار شخص قرار می‌دهد.

این مدل از دوربین مدار بسته با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مخصوص، به شخص استفاده کننده کمک می‌کند تا بتواند با هزینه‌ای کمتر و با تجهیزاتی ساده‌تر کیفیت بسیار مطلوب دوربین‌های آی پی (IP) را در قالب دوربین مداربسته‌ای اچ دی (AHD) در اختیار داشت.

تکنولوژی دوربین مدار بسته AHD

در تکنولوژی دوربین مداربسته AHD از چیپست‌هایی مخصوص استفاده شده است. این چیپست‌ها تصاویر اچ دی (HD) را که توسط سنسور دوربین مدار بسته دریافت می‌کنند به سیگنال‌های آنالوگ تبدیل می‌کند که این کار باعث می‌شود برای نصب دوربین مدار بسته بتوان از بستر کابل کشی آنالوگ که معروف به کابل کواکسیال یا RG59 است استفاده کرد.

کاهش هزینه کابل کشی

با کابل کواکسیال یا RG59 هزینه کابل کشی تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند، چرا که قیمت کابل RG59 بسیار ارزان‌تر از کابل شبکه یا همان کابل RJ45 است.

چیپست دستگاه دی وی آر (AHD)

حال که چیپست تعبیه شده روی دوربین تصاویر HD را به آنالوگ تبدیل کرد و این تصاویر با بستر کابل کشی آنالوگ (Analog) انتقال داده شد این تصاویر با اتصال سر دیگر کابل به دستگاه دی وی آر (DVR) می‌رسند و برای اینکه بتوان مجددا تصاویر را با کیفت اچ دی (HD) دریافت کرد، بر روی دستگاه دی وی آر نیز چیپستی وجود دارد.

تبدیل آنالوگ به ای اچ دی

وظیفه این چیپست این است که مجددا تصاویری را که در چیپست دوربین مدار بسته AHD آنالوگ شده بودند، دوباره به کیفیت اصلی خود یعنی اچ دی (HD) تبدیل کند. پس از این تبدیل‌های سریع و متوالی می‌توان تصاویر با کیفیت بالا را با هزینه‌های به مراتب کمتر مشاهده کرد.

کانکتورها و فیش‌ها دوربین مداربسته AHD

لازم به ذکر است که علاوه بر کابل کشی‌ها که بر بستر آنالوگ انجام می‌شود، کانکتورها و فیش‌ها هم مانند دوربین مدار بسته آنالوگ است و تمام این امکانات را به لطف این تکنولوژی در اختیار دارد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید این دوربین مداربسته می‌توانند به سایت دوربین مداربسته ویو پوینت به‌ آدرس viewpoint-cctv.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوربین مداربسته ویو پوینت

خدمات فروش و نصب انواع سیستم امنیتی شامل دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی