اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806234037512126

بررسی دوربین ورزشی پانورامیک SJCAM SJ360 وای فای

کد: 139806234037512126

http://bit.ly/32Le7Oi

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین ورزشی پانورامیک SJCAM SJ360 وای فای یک دوربین ورزشی از نوع پانوراما است که قابلیت ضبط فیلمبرداری 360 درجه‌ای را دارد.

دوربین ورزشی پانورامیک SJCAM SJ360 وای فای
دوربین ورزشی کوچک SJ360 (پانورامیک) وای فای

دوربین ورزشی پانورامیک SJCAM SJ360 وای فای از سری دوربین‌های SJCAM است ولی در قیاس با سایر دوربین‌های این کمپانی، دارای قابلیت‌های چشمگیر و متفاوتی است که می‌توانند برای فرد استفاده کننده نکات مثبت زیادی را ارایه دهد.

دوربین ورزشی SJ360 دارای چیپ ست Novatek 96660 برای سرعت پردازش تصویرهای سریع است و روش کدگذاری H.264 برای گرفتن تصاویر با کیفیت و وضوح بالای تصویر از خصوصیات این چیپست برای دوربین SJ360 است. پهنای دید افقی (360 درجه) و عمودی (220 درجه) لنز فیش آیین، تصویر کلی (Super view) را ضبط کرده و لحظات به یاد ماندنی را  به ثبت می‌رساند. این محصول در رده دوربین ورزشی و اکشن کمراها جای خود را به خوبی باز کرده است و در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی با نام دوربین ورزشی SJ360 به فروش می‌رسد.

دوربین ورزشی در سال‌های اخیر یکی از پیشرفته ترین فن آوری‌های توسعه یافته است. گرچه GoPro تا به حال حرف اول بازار بوده است اما به طور فزاینده‌ای با شرکت SJCAM رقابتی شده است که دستگاه‌های بسیار با کیفیت را با قیمت حدود یک سوم از هزینه‌های GoPro محبوب عرضه می‌کنند. یکی از دوربین‌های کم هزینه SJCAM SJ360 است. این دوربین نیز دارای قابلیت دید در شب (night vision) با کیفیت بسیار بالا است. یک دوربین کوچک است فراتر از دوربین‌های مداربسته.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین ورزشی پانورامیک SJCAM SJ360 وای فای  می‌توانند به سایت مینی دی وی به ادرس www.minidvpro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]