اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806234038112162

انتخاب رول حرارتی مناسب برای خریدی بهینه

آشنایی با خصوصیات انواع رول حرارتی وندا

کد: 139806234038112162

http://bit.ly/2mswGHi

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که قرار است از کارت خوان برای پرداخت وجه استفاده شود در انتهای کار کاغذی ارائه می‌شود که در آن مبلغ خرید ذکر شده است در اینجا می ‌توان گفت این کاغذ رول حرارتی نام دارد که در اثر حرارت روی کاغذ مواردی چاپ می‌شود.

آشنایی با خصوصیات و انواع رول حرارتی وندا
رول حرارتی وندا ، یکی از انواع کاغذهای با کیفیت برای چاپ می باشد.

رول حرارتی که یکی از انواع کاغذها برای چاپ است دارای انواع مختلفی بوده که این مدل‌ها با یکدیگر تفاوت‌های اندکی دارد. باید دقت داشت یکی از مهم‌ترین کشورهای تولیدکننده این کاغذها، کشور ایران بوده که در این بین شرکت وندا توانسته با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز دنیا بهترین و خاص‌ترین این محصول را تولید و روانه بازار کند.

ساختار رول حرارتی چگونه است؟

کاغذهای رول حرارتی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که حضور برخی از آنها الزامی و برخی دیگر اختیاری است. این لایه‌بندی به ترتیب از ابتدایی‌ترین (بالاترین) بخش عبارت است از:

  • لایه پوشش بالایی، که هدف از استفاده از آن محافظت از تصویر حرارتی در مقابل هرگونه آسیب ناشی از سایش، آسیب‌های شیمیایی و تاثیرات محیطی مثلا آب یا رطوبت بالا، است.
  • لایه حرارتی، که شامل اجزای اصلی برای چاپ حرارتی از جمله رنگ است. پرینتر حرارتی گرما را به این لایه حرارتی وارد کرده و با ایجاد واکنش‌های شیمیایی، باعث می‌شود تصاویر و متن‌ها بر روی کاغذ ظاهر شوند.
  • زیرلایه، که حضور آن بر روی کاغذ پایه الزامی است. این لایه باعث افزایش رزولوشن و کیفیت تصاویر چاپی می‌شود. همچنین مانع از انتقال حرارت به کاغذ شده و از این رو میزان حساسیت لایه حرارتی را تضمین می‌کند.
  • کاغذ پایه، که در ضخامت‌های مختلفی موجود بوده و ویژگی‌های خاصی را برای کاغذ رول حرارتی به ارمغان می‌آورد که عبارتند از ضخامت و وزن اضافی، مقاومت در برابر پارگی و کشش و یکنواختی تصاویر حرارتی.
  • لایه پوشش پایینی، که از کاغذ رول حرارتی در برابر مواد گوناگونی همچون روغن، الکل و پلاستی سایزرها محافظت می‌کند. همچنین از پیچ خوردگی آن جلوگیری کرده و قابلیت استفاده از جوهر و چسب را در آن امکان پذیر می‌سازد.

انواع رول حرارتی

همانطور که گفته شد با وجود اینکه استفاده از رول حرارتی بسیار گسترش پیدا کرده است به طور حتم انواع مختلفی از آن در حال حاضر در بازار موجود بوده که افراد می‌توانند بنا به نیاز خود آن را خریداری کنند. در این بین کاغذ رول حرارتی آزمایشگاهی که یکی از انواع این محصول است مورد استفاده در تمامی آزمایشگاه‌ها بوده و دارای حرارت بسیار قوی است این نوع کاغذ جهت ارائه اطلاعات پزشکی مورد استفاده قرار گرفته و در متراژهای مختلفی تولید می‌شود.

یکی دیگر از انواع این کاغذهای رول حرارتی فیش پرینتر است که به رول حرارتی هشت سانتی نیز معروف است. این نوع کاغذ حرارتی که در متراژهای ۵۵ متری، ۴۵ متری و ۵۰ متری تولید می‌شود استفاده‌های مختلفی داشته که مهم‌ترین استفاده آن در دستگاه کارت خوان و فیش پرینتر است و آخرین دسته از کاغذ رول حرارتی، کاغذهای حرارتی صندوق فروشگاهی است که همان‌طور که از اسمش پیداست از آن جهت استفاده در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هایپر مارکت‌ها و موارد این چنین استفاده می‌شود. حال که سه دسته از انواع این رول‌ها معرفی شد باید دانست که در هنگام خرید آن حتماً، انواع محصول را شناخته تا بتوان راحت‌تر نوعی از آن را سفارش داده و خریداری کرد.

مشخصات بهترین نوع رول حرارتی

در این بین با کیفیت‌ترین این نوع محصول به گونه‌ای تولید شده که فاقد پرز بوده و با ضخامت کمی که دارد به طول عمر دستگاه‌ها کمک زیادی خواهد کرد. همچنین بهترین انواع کاغذهای حرارتی دارای کیفیت چاپ عالی و یکسانی بوده و پوشش چاپ در تمام سطح کاغذ یکسان است.

سفارش رول حرارتی وندا

همانطور که گفته شد در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی در ایران و خارج از کشور اقدام به تولید و عرضه انواع رول حرارتی کرده‌اند که افراد می‌توانند از هر کدام از این شرکت‌ها اقدام به خرید محصول کنند. اما همان طور که گفته شد توجه به کیفیت و مرغوبیت این کاغذها در اولویت قرار دارد، حال اگر شخصی قصد خرید بهترین نوع کاغذ رول حرارتی را دارد می‌تواند رول‌های شرکت وندا را در لیست خرید خود داشته باشد. این کاغذها برای تمامی موارد از جمله رستوران‌ها، ترازوها، پروژه‌های فروشگاهی، رسید مشتری، دستگاه‌های خودپرداز و غیره مورد استفاده بوده زیرا در اندازه‌ها و متراژهای مختلفی تولید و ارائه می‌شود. ‌همچنین باید دانست بسته بندی کاغذهای حرارتی تولید شده در این شرکت بسیار مقاوم در برابر نور و رطوبت و دیگر عواملی که موجب کاهش کیفیت رول‌های حرارتی می‌شود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وندا پیپر

شرکت وندا به عنوان وارد کننده، تولید کننده و پخش کننده کاغذ حرارتی، رول حرارتی، لیبل حرارتی، لیبل کاغذی و ریبون در ایران، قادر به فروش عمده و پخش این محصولات با بهترین قیمت برای استفاده در پرینتر حرارتی چاپ فاکتور، صندوق فروشگاهی، پایانه فروشگاهی، دستگاه نوبت دهی، دستگاه کارتخوان یا پوز، ترازو، دستگاه خودپرداز یا عابر بانک و دستگاه لیبل زن است. در حالیکه تولیدکنندها و توزیع‌کنندهای رول حرارتی متعددی در ایران فعالیت می‌کنند، هنوز معتقدیم که ما می‌توانیم انتخاب اول شما برای تهیۀ رول حرارتی باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید