اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244040913188

معرفی پنجره UPVC دو حالته کتیبه دار

کد: 139806244040913188

http://bit.ly/32M0GOl

، تهران , (اخبار رسمی): پنجره upvc دو حالته کتیبه‌دار دارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه این مطلب به آن پرداخته شده است.

معرفی پنجره upvc دو حالته
پنجره upvc دو حالته کتیبه دار - پنجره دوجداره

این مدل از پنجره upvc مدل بازشوی متفاوتی به نسبت مدل‌های دیگر پنجره‌های یو پی وی سی دارد و روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره باز می‌شود.

با توجه به این که از این مدل پنجره UPVC بیشتر در درون ساختمان استفاده می‌شود بنابراین در اغلب مواقع آن را در جاهایی نصب می‌کنند که نیاز به جابه‌جائی هوا باشد. به طور مثال آشپزخانه، آلات آلمانی (روتو - شورینگ) برای این مدل از پنجره دوجداره upvc بسیار مناسب است.

با توجه به مکان قرارگیری پنجره و همچنین مدل بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز خواهد بود و همچنین این مدل از پنجره دارای مزیت‌هایی است که شامل:

الف) امنیت این مدل از پنجره‌ها بالا است و به دلیل یراق آلاتی است که در آن به کار برده شده است.
ب) یراق آلات به کار برده شده در این مدل از پنجره upvc زیر محور سش یا بازشو مخفی و پنهان است.
ج) قابلیت رگلاژ راحت
د) امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان

روش‌های نگهداری پنجره UPVC دوحالته

این مدل از پنجره‌های upvc با دقت و ظرافت بسیاری تولید و نصب می‌شوند و سعی بر آن است که کارایی آن در حدی بالا برود.

اما در این میان باید نکاتی رعایت شود تا طول عمر و همچنین کارایی آن افزایش یابد.

برای افزایش طول عمر قطعات مکانیکی پنجره بهتر است در زمان‌های طولانی و مداوم آن را روغن کاری کنید، البته بهتر است از روغن‌هایی نظیر روغن چرخ خیاطی استفاده شود.

همچنین نیز حتما باید از نزدیک کردن شعله آتش مانند شعله جوشکاری به آن جدا خودداری کنید.

در سال به تعداد دفعات 4 تا 5 بار با پارچه‌ای حاوی صابون مایع تمیز آن را شستشو دهید که این امر به دلیل لاستیک‌های درزگیری است که در آن به کار رفته است و باعث نرمی آن می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فاراد پنجره

فاراد پنجره تولیدکننده سیستم های دوجداره، پنجره دوجداره و درب و پنجره upvc – (پروفیل ویستا بست VISTA BEST) (کد ۲۸۹ ویستابست) با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص و تجربه ۱۰ ساله کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۹۱ فعالیت تولیدی خود را با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ قطعه پنجره در یک شیفت کاری در شهرک صنعتی شرق سمنان آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته است با جلب رضایتمندی مشتریان عزیز و تبدیل شدن به یکی از نمایندگان برتر شرگت ویستا بست، جایگاه مناسبی را در بخش سازندگان محترم صنعت ساختمان پیدا نماید، همچنین با ایجاد دپارتمان تخصصی در بخش تعویض پنجره های قدیمی خدمات ویژه ای را درجهت کاهش هزینه های خانواده به مصرف کنندگان عزیز ارائه داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل