اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244041913194

بررسی کیف چرم و انواع آن

کد: 139806244041913194

http://bit.ly/32IZafR

، تهران , (اخبار رسمی): چرم حاصل دباغی پوست حیواناتی مانند بز، گوسفند، گاو و گاومیش است.این محصول دوام و خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. از گذشته تا کنون استفاده از این ماده طبیعی در ساخت وسایل شخصی و اکسسوری‌هایی مانند کفش چرمی، انواع مختلف کیف چرم، دستکش، کمربند و غیره مصارف بسیار فراوان و متنوعی داشته است.

کیف چرم
کیف چرم مردانه

به طور معمول افرادی که به داشتن استایلی جذاب و منحصر به فرد علاقمند هستند، طرفداران پر و پا قرص و اصلی محصولات چرمی به شمار می‌آیند. محصولات چرمی به دلیل ویژگی خاصی که به لحاظ رنگ و ظاهر دارا هستند، با هر تیپ و استایلی قابل هماهنگی هستند. اگر چه ممکن است در ابتدا قیمت محصولات چرم نسبت به سایر محصولات بیشتر به نظر آید، اما هزینه‌ای که بابت خرید این محصولات در نظر گرفته می‌شود با توجه به دوام و زیبایی کار، در طولانی مدت کاملاً به صرفه خواهد بود.

ویژگی‌های اصلی یک کیف چرم 

  • کالایی با ارزش و لوکس به شمار می‌آید.
  • در مقابل آسیب‌های احتمالی مانند آتش، نور آفتاب و … مقاوم است.
  • جنس این کیف از الیاف کاملاً طبیعی است.
  •  استحکام فوق العاده بالایی دارد.
  • این کیف را می‌توان با دیگر وسایل مانند کمربند، کفش، دستکش و … ست و هماهنگ کرد.
  •  عمر طولانی و چندین ساله دارد.
  • ضد رطوبت و آب است.
  • با کلیه رنگ‌های لباس همخوانی دارد.

انواع کیف چرم

امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از کیف چرمی در بازار تهیه و تولید می‌شود. این مدل‌ها برای همه افراد اعم از زن و مرد و کلیه سنین کاربرد دارد. به عنوان مثال طرح‌های زیر در فروشگاه چرم آرتان موجود و قابل تهیه هستند:

  • انواع کیف چرم زنانه
  • کوله پشتی
  • کیف رو دوشی زنانه
  • کیف پول زنانه
  • کیف لوازم آرایش
  • انواع کیف چرم مردانه
  • کیف رودوشی مردانه
  • کیف اداری
  • کیف پول مردانه
  • کیف مدارک

تاثیر کیف چرم در فرم استایل زنانه و مردانه

در حال حاضر محصولات چرمی از جمله کیف چرم هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها کاربردهای مختلف و فراوان دارد. افرادی که  تمایل به داشتن استایلی ساده دارند می‌توانند از مدل‌های ساده کیف چرم استفاده کنند. همچنین برای ایجاد جذابیت در مجالس خاص نیز می ‌توان کیف‌های طرح دار چرمی را به کار برد.  استفاده از هر نوع کیف چرم، علاوه بر ایجاده استایل خاص و زیبا، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس نیز خواهد شد.

روش‌های تشخیص کیف چرم اصل

برای آنکه بتوان کیف چرم اورجینال و طبیعی را از چرم‌های مصنوعی تشخیص داد باید به موارد زیر توجه کرد:

بوی چرم: چرم طبیعی بوی به خصوص و مشخصی دارد. به نحوی که به هیچ عنوان نمی‌‌توان از روی آن نوع تقلبی و مشابه تولید کرد.

جنس چرم: چرم طبیعی جنسی کاملاً نرم و انعطاف پذیر دارد.  بنابر این کیف‌هایی که حالت خشک و سفتی دارند را نمی‌توان به عنوان یک کیف چرم طبیعی عرضه کرد.

در هنگام خرید کیف چرم باید به چه مواردی توجه شود؟

در هنگام خرید یک کیف چرمی، علاوه بر توجه به نوع جنس کیف و تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی،  باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

یک کیف چرم علاوه بر برخوردار بودن از جنسی با دوام و با کیفیت لازم است دارای دوختی تمیز و زیبا نیز باشد. چرا که دوخت نامناسب کیف به خصوص در قسمت‌هایی که دارای اتصالاتی همچون زیپ و سگک وجود دارد باعث آسیب به چرم و پایین آمدن کیفیت کیف خواهد شد.

نکته بعدی این است که پارچه‌ای که به عنوان آستری در کیف چرم استفاده می‌شود، علاوه بر ظاهری زیبا باید دارای جنسی محکم و مناسب باشد. همچنین قسمت آستری کیف باید به صورت منظم و بدون هیچ ‌گونه پارگی و شکاف به قسمت اصلی کیف متصل شده باشد.

آرتان چرم تلاش می‌کند تا با ارائه کیف چرم با کیفیت همواره رضایت افراد را جلب کند.

کاربردهای برخی از انواع کیف چرم

کیف چرم در مدل‌های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می‌شود. تنوع کیف چرم‌های تولید شده در سایت‌های معتبر فروش خارجی نشان از رقابت بالا در این صنعت دارد. 

  • کیف چرم اداری

کیف چرم اداری علاوه بر کاربرد آن برای کارمندان ادارات و شرکت‌ ها مناسب برای افرادی که دارای مشاغل حرفه‌ای مانند پزشکان، وکلا، مهندسان، معلمان و غیره  است. همچنین این نوع کیف برای افرادی که معمولاً در کیف خود لب تاب حمل می‌کنند گزینه بسیار مناسبی است. آقایان می‌تواند کیف چرم اداری را با انواع کت و شلوار و خانم ‌ا با انواع مانتو و شلوار اداری هماهنگ کنند.

  • کیف چرم رودوشی زنانه

از کیف رودوشی زنانه هم می‌توان در محیط های رسمی و اداری و هم از انواع طرح دار و مجلسی آن می‌توان در محیط‌های غیر رسمی و مجالس و میهمانی‌ها استفاده کرد.  کیف رودوشی زنانه را می‌توان با انواع مانتو و لباس‌ها ست و هماهنگ کرده و به استایل خود حالتی ویژه و جذاب بخشید.

  • کیف چرم رودوشی مردانه

کیف رودوشی مردانه دارای مدل‌های متنوع و زیبایی است که از آن می‌توان در محیط‌های رسمی مانند دانشگاه و ادارات و همچنین در محیط‌های غیر رسمی نیز استفاده کرد. همچنین مدل قفل دار کیف رودوشی مردانه گزینه‌ای مناسب برای محافظت از پول و مدارک در مسافرت است.

 نحوه نگهداری صحیح از کیف چرم

کیف چرم را باید به طور دوره‌ای مرتب تمیز شود. برای این کار هم می‌توان از محلول‌های مخصوص تمیز کردن چرم و هم از  پارچه آغشته به محلول آب و صابون استفاده کرد.  با این کار می‌توان گرد و خاک و چربی‌های موجود بر روی آن را پاک کرد. علاوه بر قسمت خارجی کیف، سعی شود که درون کیف را نیز از هر گونه کثیفی و آلودگی تمیز کرد.

همچنین برای نرم و براق کردن کیف چرم می‌توان از محلول سرکه سفید و با روغن کتان استفاده کرد.

توجه به این نکته نیز ضروری است که کیف چرم را نباید به مدت طولانی در معرض مستقیم نور آفتاب قرار داد. زیرا باعث خشک شدن و تغییر رنگ آن خواهد شد.

در صورت خیس شدن کیف چرم، برای خشک شدن آن را در هوای روشن و آزاد قرار داد. زیرا قرار دادن آن در محیط تاریک و بسته باعث رشد و تکثیر قارچ در آن خواهد شد.

هر چند وقت یکبار قسمت‌های فلزی کیف چرم را مانند قلاب‌ها، زیپ و سگک‌ها را به وسیله یک پارچه نخی پولیش کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتان چرم

یکی از اجناسی که امروزه طرفداران خاص خود را در گوشه و کنار دنیا دارد و توسط برندهای مطرح بین المللی طراحی و توزیع می شود چرم و صنایع وابسته به آن است می توان چنین گفت که چرم به عنوان جنسی لوکس، خوش رنگ و خاص در هر شکل و در هر قالبی جلوه ای شیک و زیبا دارد و نمی توان نسبت به ظاهر شکیل آن بی تفاوت بود,از جمله مهمترین انها میتوان به کیف چرم وکیف پول اشاره کرد. چرم آرتان نیزسعی می کند با تکیه بر دانش و مهارت هنرمندان، اصل مشتری مداری، ارائه محصولات متفاوت و با کیفیت عالی سهم قابل توجهی از بازار محصولات چرمی کشور را به خود اختصاص دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار