اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244043213199

بررسی جک هیدرولیک از اجزاء ماشین آلات صنعتی

کد: 139806244043213199

http://bit.ly/32PWuxb

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استفاده از انواع جک برای بسیاری از افراد کاربرد دارد. یکی از جک‌هایی که امروزه کاربرد بسیار فراوانی در صنعت و تعمیرات بسیاری از ماشین‌ها دارد، جک هیدرولیک است که دارای بخش‌های متفاوتی است.

اجزاء ماشین آلات صنعتی
طراحی جک هیدرولیک

کارکرد انواع جک هیدرولیک، وابسته به مفهومی در مکانیک سیالات است.  چنانچه دو سیلندر بزرگ و کوچک به واسطه یک مایع غیر قابل فشار به هم متصل شوند، به میزان معینی فشار به یک سیلندر اعمال می‌شود. این فشار حاصله از طریق سیالی که به آنها متصل است، به سیلندر دوم منتقل می‌شود.

اما به دلیل آن که فشار برابر است با نیرو در واحد سطح، سیلندری که مساحت بیشتری دارد، اثر ضرب نیرویی را بیشتر تجربه می‌کند. چنانچه فشار بر روی هر دو سیلندر یکسان باشد، نیرویی که توسط سیلندر بزرگتر تولید می‌شود، بر اساس مقدار مساحت سیلندر، بالاتر خواهد بود.

طراحی جک هیدرولیکی تا حد زیادی به کاربردهای مختلف آنها بستگی دارد. سیلندرها برای کاربردهای خاص طراحی شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیازصنعت

شرکت نیاز صنعت با هدف کمک به صنعتگران و مهندسین در زمینه طراحی،ساخت و تامین قطعات با کیفیت ،فعالیت خود را آغاز نموده است.این شرکت با تکیه بر دانش و مهارت کارشناسان خبره خود در زمینه مکانیک و برق ،قادر به انجام کلیه امور صنعتی از جمله مشاوره ،طراحی و ساخت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار