اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244043713198

رونمایی از فروشگاه اینترنتی الکاو با هدف ارائه سیستم‌های مدار بسته

کد: 139806244043713198

http://bit.ly/32O5PFp

، (اخبار رسمی): با هدف ارائه محصولات نظارتی و سیستم‌های امنیتی و مشاوره رایگان قبل از خرید محصولات، از سایت الکاو به آدرس Elcav.com در سال 1398 رونمایی شد.

رونمایی از فروشگاه اینترنتی الکاو با هدف ارائه سیستم های مدار بسته
فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

به گزارش الکاو، سایت Elcav.com که یک سایت تخصصی در زمینه سیستم‌های امنیتی و نظارتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه محصولات نظارتی و سیستم‌های امنیتی و مشاوره رایگان قبل از خرید محصولات را تسهیل کند.

امین کرمی فرد، مدیر فنی الکاو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به تخصصی بودن این حوزه و عدم اطلاعات کافی مشتریان به این نتیجه رسیدیم که با راه اندازی این وب سایت بتوانیم کمک کنیم تا اطلاعات در زمینه امنیت و اهمیت آن در زندگی روزمره را و همچنین دسترسی به کالاها را برای علاقه مندان تسهیل کنیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «هدف از راه اندازی این فروشگاه اینترنتی کمک به افرادی است که به دنبال راه اندازی سیستم‌های امنیتی و نظارتی خود همانند سیستم‌های مدار بسته و دزدگیر هستند و سعی شده محصولاتی تهیه شود که مشتریان بتوانند پک‌های آماده‌ای را تهیه کنند. در حال حاضر تمرکز تیم ما بر روی پک‌های دوربین مدار بسته و پک دزدگیر اماکن است. با توجه به اینکه این مجموعه خود تامین کننده کالاهاست در زمینه خدمات پس از فروش و ارسال سریع کالا دارای تمایز با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است.»

گفتنی است الکاو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیفات 15 درصدی بر روی محصولات خود کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت الکاو به آدرس Elcav.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]