اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244043813200

روش‌ها و متدهای انرژی برتر

کد: 139806244043813200

http://bit.ly/32R1Fwu

، تهران , (اخبار رسمی): راه بسته شدن انرژی در منزل سبب می‌شود قدری فضای خانه دلگیر و تاریک جلوه کند. با بهره گیری از اصول فنگ شویی می‌توان فضای دل باز و شادی را شاهد بود. در ادامه سعی شده اصولی که سبب می‌شود فرد به یک دکوراسیون ایده ال و در عین حال بر اساس قوانین فنگ شویی دست پیدا کند، آمده است.

روش ها و متدهای انرژی برتر
فنگ شویی برتر

فنگ شویی و راهرو ورودی به منزل

فنگ شویی را باید به صورت دقیق و تأثیر گذار مورد بررسی قرار داد و از اصول آن به درستی بهره گرفت تا بتوان به نتیجه دلخواه به راحتی دست پیدا کرد. همان طور که می دانید نظم دادن و سر و سامان دادن به وسایل دکوری یکی از اصلی ترین اصول فنگ شویی محسوب می‌شود. از همین رو توصیه می‌شود اگر نزدیک در ورودی منزل خود از پادری، رو فرشی، جاکفشی‌های قدیمی استفاده می‌شود حذف شده و از المان‌های دیگری برای این مهم استفاده کرد.

قدم اول برای بهره گیری از طراحی دکوراسیون بر اساس اصول فنگ شویی ، بهره گرفتن از استند گل است که سبب می‌شود انرژی از بدو ورود به منزل به مهمان‌ها منتقل شود. پس بهتر است گل‌های خود را بر روی استند گل قرار داد و این مهم را با دور کردن گلدان‌های قدیمی و آوردن گل‌های تازه می‌توان نظم بهتری ببخشید. از سوی دیگر اگر در راهرو از آینه و جاکفشی به صورت هم‌ زمان استفاده می‌شود بهتر است آینه رو به سمت فضای داخلی منزل باشد زیرا با قرار دادن آینه رو به فضای بیرونی انرژی مثبتی که از فضای بیرون دریافت می‌شود به بیرون منعکس خواهد شد.

فنگ شویی در اتاق نشیمن

 حذف وسایل اضافه و بلا استفاده در اتاق نشیمن و رفع انباشتگی یکی از راه کارهای خوب فنگ شویی است که خود اصل سادگی را نیز به همراه دارد. از همین رو توصیه می‌شود که به وسایل اطراف مبلمان خود در ابتدا نظم داد. افرادی که علاقه مند به مطالعه هستند و همیشه روی میز پذیرایی روزنامه و مجله دارند بهتر است به یاد داشته باشند که میز پذیرایی کتابخانه شخصی نیست بلکه برای پذیرایی از مهمان‌ها است.

بنابراین بهتر است از شلف‌های دکوری که به عنوان جا روزنامه‌ای استفاده می‌شود کمک گرفت و روزنامه‌هایی که مورد نیاز است به صورت روزمره روی آن قرار گیرد و روزنامه‌های قدیمی را از اتاق خود خارج کرد.

در قدم بعدی بر اساس طراحی دکوراسیون مرتبط با اصول فنگ شویی توصیه می‌شود از باکس‌های دکوری در کنار مبلمان برای وسایل مورد نیاز، مثل کنترل پخش کننده‌های صوتی یا فیلم‌های مورد علاقه خود استفاده شود. انباشته کردن وسایل در باکس‌های دکوری نیز ممنوع است. به جای گلدان‌های بلا استفاده به همراه گل‌های مصنوعی بهتر است از گلدان‌های گل با گل‌های طبیعی استفاده کرد تا انرژی مثبتی که از نگاه کردن به گل فراهم شده در فضای خانه نیز جاری شود.

فنگ شویی را می‌توان در اتاق خواب خود به شکل بسیار ساده‌ای دنبال کرد. برای این مهم در ابتدا بهتر است وسایل اضافه کمد دیواری یا کمد البسه خود را خارج کرد. هر لباسی که دیگر به آن نیاز نیست بهتر است از اتاق خارج شود زیرا اگر لباس‌هایی در نظر گرفته شده که زمان چاقی یا لاغری از انها استفاده شود تاکنون استفاده می‌شد پس نگه داشتن آنها فایده‌ای ندارد.

پس با حذف البسه اضافه و خالی کردن کمد لباس‌ها از لباس‌های بلا استفاده این مهم فراهم می‌شود  که کمد انباری به یک کمد تمیز تبدیل شود. مورد دیگر سر و سامان دادن به تخت و وسایل اضافه‌ای است که در اطراف اتاق خواب وجود دارد. نیازی نیست اگر اتاق خواب کوچک است حتماً از تمام پارامترهای یک سرویس خواب استفاده شود.

این امر سبب می شود به راحتی مسیر مناسبی برای رفت و آمد نداشت و فضا برای عبور انرژی فراهم نباشد. می‌توان از یک تخت خواب با رو تختی جدید و پرده‌های زیبا و رنگارنگ و شلف دیواری استفاده کرد به شرطی که شلف دیواری بالای تخت نباشد.

 استفاده از گلدان‌های طبیعی برای اتاق خواب مانعی ندارد اما آنها را پشت پنجره قرار نداد که مانع باز کردن درب یا پنجره اتاق خواب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنگ شویی برتر

فنگ شویی یکی از اصولی است که بر اساس روش ها و متدهای متفاوت به کاربر این امکان را می دهد که برای رفت و آمد بهتر انرژی در منزل از عواملی پیروی کند. از آنجایی که راه بسته شدن انرژی در منزل سبب می شود قدری فضای خانه دلگیر و تاریک جلوه کند بدون تردید با بهره گیری از اصول فنگ شویی می توان فضای دل باز و شادی را شاهد بود. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا اصولی که سبب می شود شما به یک دکوراسیون ایده ال و درعین حال بر اساس قوانین فنگ شویی دست پیدا کنید را با شما به اشتراک بگذاریم اگر می خواهید از فنگ شویی و فوت و فن های آن آگاه شوید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]