اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244044013203

رونمایی از سایت مرسده شاپ با هدف فروش لوازم آرایشی

کد: 139806244044013203

http://bit.ly/32T7l9F

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال، از سایت مرسده شاپ به آدرس mersedeshop.com در تاریخ 28 خرداد 96 رونمایی شد.

به گزارش مرسده شاپ، سایت mersedeshop.com که یک سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال را تسهیل کند.

وحید مزینانی، مدیر عامل مرسده شاپ در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی،خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و .... به سادگی امکان پذیر شده است، فروشگاه اینترنتی مرسده شاپ نیز بر آن شد تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت بسیار کامل برای مشتریان انجام دهد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «وجه تمایز فروشگاه مرسده شاپ با دیگر سایت‌های فروش آنلاین موجود بودن تمامی کالاها در فروشگاه اینترنتی مرسده شاپ و به روز بودن تمام کالاها از لحاظ قیمت‌ها و همچنین ضمانت اصل بودن محصولات است. همه این تسهیلات و تلاش‌ها صرفا برای خرید ساده و مطمئن و اطلاع رسانی دقیق است.»

گفتنی است مرسده شاپ، به مناسبت این رونمایی، اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ تخفیفاتی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مرسده شاپ به آدرس mersedeshop.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مرسده شاپ

فروشگاه لوازم آرایشی مرسده شاپ در آستانه دومین سال فعالیت خود با گستره ای از کالاهای آرایشی و بهداشتی برای تمام اقشار جامعه و هر رده سنی تجربه لذت بخش از یک خرید اینترنتی را تداعی می کند. ارسال سریع، مناسب ترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا، سه اصل اولیه است که فروشگاه آرایشی مرسده شاپ از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل روزانه بخش جدیدی در فروش کالا و خدمات به دایره فعالیت خود می افزاید. گستره ای به وسعت زیبایی و سلامت (لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، عطر و ...) از برندهای متنوع و سرشناس جهانی و ایرانی را برای شما هم میهنان عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی