اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254044113175

ایده‌های کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

کد: 139806254044113175

http://bit.ly/32Jt1os

، گناوه , (اخبار رسمی): یکی از بهترین راه‌ها برای در آمدزایی بدون سرمایه شروع یک کسب و کار اینترنتی خانگی و کسب درآمد در منزل است. وقتی در منزل کار شود هزینه‌ها یا خیلی کم هستند و یا اصلا هزینه‌ای وجود ندارد.

ایده های کسب درامد در منزل به شرح زیر است:

  • فروش ترشی

یکی از بهترین روش‌ها و قدیمی‌ترین روش‌ها برای در آمد زایی زنان خانه دار در ایران فروش ترشی است. در واقع در گذشته هر زن خانه داری که به مشکل مالی برخورد می‌کرد به فروش ترشی روی می‌اورد. این کسب و کار در آمد چندانی نداشت و هرکسی بعد از مدتی از آن زده می‌شد.

اما امروه فروش ترشی به یکی از پردرآمدترین کسب و کارها تبدیل شده و می‌توان با فروش ترشی به در آمد ماهیانه میلیونی رسید. اما نه به شکل سنتی و قدیمی آن بلکه بصورت اینترنتی و فروش آنلاین.

فروش اینترنتی ترشی باعث می‌شود بازار هدف بزرگتر شود. اگر بصورت سنتی یک محله و یا دو محله را می‌توان پوشش داد در فروش اینترنتی می‌توان یک شهر یا یک استان و حتی کشور را پوشش داد. پس اولین دلیلی که به موفقیت فروش ترشی بصورت انلاین کمک می‌کند بازار بسیار بزرگ اینترنت است.

پس زنانی که خانه‌دار هستند و تصمیم دارند به در آمد ماهیانه میلیونی برسند بهترین راه برای آنها فروش ترشی بصورت انلاین است. برای اینکار ابتدا باید یک سایت تهیه کرد که اینکار با وردپرس امکان پذیر است. بعد از ساخت سایت، محصولات را می‌توان درون آن قرار داد و با بازاریابی اینترنتی برای خود مشتری جذب کرد.

فروش آنلاین ترشی دارای یک سری نکات است که بهتر است به انها توجه شود تا بتوان فروش بهتری داشت:

  • به خانگی بودن ترشی‌ها تاکید شود
  • سایت را با رنگ‌های شاد ساخته شود
  • در تهیه ترشی دقت شود تا بهترین کیفیت را داشته باشد
  • برای بستن درب ترشی‌ها از یک پارچه مخصوص خود استفاده کرد
  • حتما نام سایت و آدرس آن را برای خریدار ارسال کرد
  • تنوع ترشی‌ها را بالا برد اما نه به شکلی که کیفیت کار پایین بیاید

با توجه به نکات بالا و ایجاد یک سایت و بازاریابی می‌توان در طی چند ماه به در آمد بسیار بالایی رسید

ساخت کانال تلگرام

درست است که تلگرام در ایران فیلتر است اما هنوز هم اکثر کاربران اینترنت ایران از این پیام رسان استفاده می‌کنند و در واقع تلگرام هنوز هم همان جایگاه قدیمی خود را در بین کاربران ایرانی دارد. می‌توان از حجم علاقه کاربران ایرانی به تلگرام استفاده کرده و کانال خود را افتتاح کرد.

یک کانال تلگرام برای فروش یک محصول خاص و یا حتی برای ارایه یک سری مطالب مفید می‌تواند افراد را به کسب درآمد در منزل نزدیک کند. با استفاده از یک کانال تلگرام می‌توان به راحتی با کاربران هدف خود در ارتباط بود و از طریق آنها در آمد کسب کرد.

کسب در آمد از تلگرام به دو رو روش انجام می‌شود که هر یک درآمد مخصوص به خود را دارد:

  • اول: فروش محصولات

اولین روش کسب درآمد کانال تلگرام ایجاد یک کانال و شروع فروش محصولات است. می‌توان در شهر خود یک کانال ساخت و لباس‌هایی را ارزان‌تر از مغازه‌ها به فروش رساند. همچنین می‌توان یک کانال سراسری ساخت و با فروش محصولات خود به تمامی کاربران ایرانی به در آمد بسیار بالایی رسید.

  • دوم: گرفتن تبلیغات

گرفتن تبلیغات از فروش محصولات ساده‌تر است اما نیاز به وقت بیشتری دارد زیرا باید کانال تلگرامی دارای مخاطبین بسیار زیادی باشد که مطالب را دیده و به اشتراک گذاشت. برای اینکار باید یک موضوع خاص را انتخاب کرد و برای آن یک کانال ساخت. بعد از ساخت کانال تولید محتوا را شروع کرده تا عضو جمع کرد. بعد از جمع اوری عضو می‌توان گرفتن تبلیغات را شروع کرد.

بازاریابی برای دیگران

بعضی از شرکت‌ها برای کم کردن هزینه تبلیغات تعدادی بازاریاب استخدام می‌کنند اما در اینترنت کسی برای جذب بازاریاب هزینه نمی‌کند و استخدام بازاریابان حرفه‌ای را ترجیح می‌دهند. می‌توان افراد جویای کار را تشویق به بازاریابی کرد. به این شکل که درون سایت عضو شده و لینک بازاریابی دریافت کرد. با اینکار هر فروشی که صورت گیرد درصدی از آن به فرد به عنوان بازاریاب محصول تعلق خواهد گرفت.

بازاریابی اینترنتی تا حد زیادی از بازاریابی‌های سنتی ساده‌تر است زیرا مخاطبین هدف و روش‌های رسیدن به انها زیاد هستند . مثلا اگر قرار است برای یک سرویس قابلمه بازاریابی کرد شاید بهترین راه تبلیغات در صفحه‌های خانه داری اینستاگرام باشد. در واقع با تبلیغات رایگان در اینستاگرام می‌توان در مدت بسیار کمی به فروش بالایی دست پیدا کرد. در صورتی که هیج هزینه‌ای هم نیاز نیست.

بازاریابی برای دیگران یا همان همکاری در فروش یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در منزل است چون برای انجام ان نیاز به سرمایه‌ نیست. پس اگر فردی هیچ سرمایه اولیه‌ای نداشته باشد اینکار می‌تواند به افراد کمک کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت حل شو به ادرس halsho.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حل شو

حل شو در سال 1397 با هدف کمک رسانی به وبسایت های فارسی زبان و مشاوره رایگان طراحی سایت افتتاح شد . ما در حل شو تمامی نیاز های کسب و کار اینترنتی را رفع خواهیم کرد . از جمله خدمات ما ارائه محصولات اموزشی ارزان قیمت و قالب های ایرانی حرفه ای می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش