اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254045913205

الوئک چیست ؟

آلوئک چیست؟

کد: 139806254045913205

http://bit.ly/2LGKsjH

، کرج , (اخبار رسمی): ساده‌ترین و متداول‌ترین روش زنجاب کردن آجر است که از قدیم‌الایام مورد استفاده قرار می‌گیرد، زنجاب به این صورت است که آجرها را غرقاب می‌کنند یا به‌وسیله آب‌پاش سطح آجر را مرطوب نگه می‌دارند تا قبل از استفاده از آن اگر ایرادی داشته باشد بتوان از آن جلوگیری کرد.

الوئک چیست ؟
پلان اول -الوئک

انتخاب اجر مناسب و بدون ناخالصی و با کیفبت بالا

همه افراد آجر را می‌شناسند و استفاده از آن در صنعت ساختمان‌سازی را دیده‌اند، یکی از متداول‌ترین اشکالات آجرهای ساختمانی وجود آهک و سایر مواد اضافی در آجر است که طی زمان با جذب رطوبت، افزایش حجم پیدا می‌کنند و باعث تخریب قسمتی از آجر و یا کل آن می‌شوند، به این پدیده آلوئک گفته می‌شود.

آلوئک چیست؟

آجر را با خاک رس می‌سازند، گاهی این خاک رس مقادیری آهک درون خود دارد که این آهک در میزان کم و محدود باعث ایجاد مشکل نمی‌شود و تنها رنگ روشن‌تری به آجر می‌دهد، اما اگر میزان آهک موجود در خاک رس بیش از حد باشد پس از پخت آجر در کوره آجرپزی، هنگام استفاده یا زنجاب کردن با جذب رطوبت شکفته می‌شود و باعث تخریب آجر می‌شود، همان‌طور که اشاره شد به این تخریب آلوئک گفته می‌شود.

چگونه با آلوئک مقابله کنیم؟

ساده‌ترین و متداول‌ترین روش زنجاب کردن آجر است که از قدیم‌الایام مورد استفاده قرار می‌گیرد، زنجاب به این صورت می‌باشد که آجرها را غرقاب می‌کنند یا به‌وسیله آب‌پاش سطح آجر را مرطوب نگه می‌دارند تا قبل از استفاده از آن اگر ایرادی داشته باشد بتوان از آن جلوگیری کرد.

شرکت مهندسی و ساختمانی پلان اول با رعایت اصول و استانداردهای علمی و مهندسی و فراتر از آن، با همکاری بهترین مهندسین مشاور و پیمانکاران تراز اول، امکان ارائه و انجام هرگونه مشاوره، طراحی، اجرا، نظارت، سرمایه گذاری یا مشارکت در بخش‌های مختلف ساختمانی را دارا است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پلان اول به آدرس اینترنتی plan1.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلان اول

مجموعه پلان اول مجری طزحهای عمرانی و سازه های عمرانی در کرج می باشد http://plan1.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان