اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254050013201

اسپری روانکاری اینسترومنت‌های پزشکی و دندانپزشکی

کد: 139806254050013201

http://bit.ly/32L07nS

، تهران , (اخبار رسمی): یکی دیگر از محصولات شرکت فیض طب اسپری توربین دندانپزشکی دیامانت است که بعد از تحقیقات صورت گرفته و آنالیزهای مختلف انجام شده بر روی بهترین اسپری توربین‌های موجود در دنیای پزشکی ادعا شده این محصول با توجه به آخرین متد روز دنیا ساخته شده است.

اسپری روانکاری اینسترومنت های پزشکی و دندانپزشکی
اسپری روانکاری اینسترومنت‌های پزشکی و دندانپزشکی

شرکت فیض طب اولین و تنها تولید کننده اسپری توربین دندانپزشکی در ایران با افتخار اعلام کرده که این محصول را با سه سری مجزا ( آنگل – ایرموتور – توربین ) در بازار عرضه می‌کند.

اسپری توربین دندانپزشکی دیامانت ساخته شده با بهترین متریال روز دنیا است. قوطی این اسپری از جنس آلومینیوم است و مزیت قوطی آلومینیوم نسبت به تیم پلیت (حلبی) این است که قوطی آلومینیوم به علت اینکه یک تیکه است و داخل قوطی لاک اپکسی فنل خورده است احتمال انفجار، سوراخ شدن و پس رفتن گاز یا روغن اسپری در آن نسبت به تیم پلیت (حلبی) صفر است.

این اسپری قابلیت رقابت با بهترین برندهای روز دنیا را دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت فیض طب به آدرس feizteb.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فیض طب

شرکت تولیدی- بازرگانی فیض طب (سهامی خاص) با خط مشی ارتقاء سطح سلامت جامعه و بهبود مستمر کیفیت محصولات و فرآیند ها و افزایش رضایت مشتریان،با دیدگاه انسان سالم محور و توسعه پایدار در جهت پوشش نیازهای بخش درمان و سلامت جامعه از سال 1385 آغاز به فعالیت نموده است و هم اکنون در بخشهای پزشکی، دندانپزشکی خدمات بسزایی را به جامعه ارائه میدهد. همچنین فروشگاه مرکزی این شرکت در مرکز تجارت دندانپزشکی ایران افتتاح گردید. این شرکت مفتخر است اعلام نماید: در اولین قدم از فاز توسعه خود اقدام به تولید سرسوزن دندانپزشکی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]