اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024074213201

شرکت فیض طب درسال رونق تولید اقدام به ایجاد یک سایت تخصصی درحوزه دندانپزشکی کرد

رونمایی از سایت شرکت فیض طب با هدف معرفی اقلام تولیدی جدید

کد: 139807024074213201

http://bit.ly/2lxqf5L

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف معرفی اقلام تولیدی جدید شرکت فیض طب و انعکاس اخبار شرکت فیض طب، از سایت این شرکت به آدرس feizteb.com در تاریخ 1398/06/30 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شرکت فیض طب با هدف معرفی اقلام تولیدی جدید شرکت فیض طب
رونمایی از سایت شرکت فیض طب با هدف معرفی اقلام تولیدی جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت فیض طب، سایت feizteb.com که یک سایت خبری در خصوص معرفی اقلام تولیدی دندانپزشکی شرکت فیض طب و معرفی چشم انداز این شرکت است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی اقلام تولیدی جدید شرکت فیض طب و انعکاس اخبار شرکت را تسهیل کند.

مرتضی فیض، عضو هیئت مدیره شرکت فیض طب در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «شرکت بازرگانی تولیدی فیض طب با خط مشی ارتقاء سطح سلامت جامعه و بهبود مستمر کیفیت محصولات و فرآیندها و افزایش رضایت مشتریان، با دیدگاه انسان سالم محور و توسعه پایدار در جهت پوشش نیازهای بخش درمان و سلامت جامعه تصمیم به تاسیس این سایت گرفت.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « معرفی اجمالی و تخصصی محصولات تولید شده در شرکت فیض طب به جهت آگاهی و مقایسه مخاطبان بازار هدف برای تهیه محصولات دندانپزشکی با کیفیت از مهمترین امکانات این سایت است.»

گفتنی است شرکت فیض طب، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش محصولات با تخفیف ویژه به مدت 1 ماه کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت فیض طب به آدرس feizteb.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فیض طب

شرکت تولیدی- بازرگانی فیض طب (سهامی خاص) با خط مشی ارتقاء سطح سلامت جامعه و بهبود مستمر کیفیت محصولات و فرآیند ها و افزایش رضایت مشتریان،با دیدگاه انسان سالم محور و توسعه پایدار در جهت پوشش نیازهای بخش درمان و سلامت جامعه از سال 1385 آغاز به فعالیت نموده است و هم اکنون در بخشهای پزشکی، دندانپزشکی خدمات بسزایی را به جامعه ارائه میدهد. همچنین فروشگاه مرکزی این شرکت در مرکز تجارت دندانپزشکی ایران افتتاح گردید. این شرکت مفتخر است اعلام نماید: در اولین قدم از فاز توسعه خود اقدام به تولید سرسوزن دندانپزشکی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان