اطلاعات تماس
  • 026323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254050113214

با حضورمدیریت شرکت ایمن آدیش برودت انجام شد 

افتتاح دومین شعبه نمایندگی پکیج در کرج

کد: 139806254050113214

http://bit.ly/32SLKhz

، کرج , (اخبار رسمی): دومین شعبه نمانیدگی پکیج در شهر کرج در سال جاری با حضور سرویسکاران پکیج در کرج افتتاح شد. وب سایت نمایندگی پکیج به عنوان شعبه آنلاین نمایندگی پکیج در کرج شروع به کار کرد.

افتتاح دومین  شعبه  نمانیدگی پکیج در در کرج
تعمیر پکیج در کرج ، نمایندگی پکیج در کرج

به گزارش روبط عمومی نمانیدگی پکیج، دومین شعبه این شرکت در شهر در کرج، در مراسمی با حضور مدیریت شرکت ایمن آدیش برودت افتتاح شد.

برخی از خدمات تخصصی نمایندگی پکیج در کرج شامل تعمیر پکیج در کرج، سرویس پکیج در کرج و مرکز خدمات پکیج بوتان در کرج است.

سعید چگینی مدیرعامل شرکت نمانیدگی پکیج ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده در شهر در کرج اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

سعید چگینی گام بعدی را پوشش سراسر کرج اعلام و تشریح کرد: ما تلاش داریم تا خدمات پکیج در کرج را به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته ارائه کنیم.

نمایندگی پکیج در کرج به صورت آنلاین و 24 ساعته در کنار شهروندان کرجی است و کلیه خدمات اعم از تعمیر، سرویس، نصب و اسیدشویی پکیج را ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمانیدگی پکیج در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت پکیج دیواری و زمینی داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده در مسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت namayandegi-package.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایندگی پکیج

وب سایت نمایندگی پکیج بعنوان مرجع تخصصی خدمات پکیج دیواری و زمینی در کرج می باشد که توسط شرکت ایمن آدیش برودت راه اندازی شده است . ما با بیش از 8 سال سابقه فعالیت و خدمت رسانی به همشهریان عزیز در استان البرز بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم. وب سایت https://namayandegi-package.com ارائه دهنده خدمات تخصصی مانند تعمیر پکیج در کرج ، فروش پکیج در کرج، نصب پکیج در کرج ، اسیدشویی پکیج در کرج و ... می باشد

اطلاعات تماس
  • 026323*****
[نمایش اطلاعات]