اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254050413189

بالونت؛ مسیری متفاوت از سایر پیام‌رسان‌ها

نسل جدیدی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در راه است

کد: 139806254050413189

http://bit.ly/2Ly7I3u

، اصفهان , (اخبار رسمی): شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در دنیا، بیشتر برای سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما نسل جدید این شبکه‌ها، رویکرد متفاوتی به خود گرفته و امکانات کاربردی‌تری را ارائه می‌دهند. پیام‌رسان بالونت یک نمونه از این نسل جدید است که برای ایجاد ارزش افزوده برای کاربران، توسعه یافته است.

نسل جدیدی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در راه است
بالونت یک پیام‌رسان است که به عنوان اولین نمونه از نسل جدید شبکه‌های اجتماعی در کشور توسعه یافته است

در حال حاضر این روند با سرعتی ملموس به سمت «کاربردی شدن» در حال تغییر است. شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های نسل جدید، رویکرد کاربردی‌تری به خود گرفته و امکاناتی نظیر مدیریت کسب‌و‌کارها، خلق روش‌های جدید آموزشی و ... را ارائه می‌دهند. پیام‌رسان بالونت یک نمونه بومی از این نسل جدید است که برای ایجاد ارزش افزوده برای کاربران، توسعه یافته است.

با کمی توجه به رفتار کاربران شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف می‌توان دریافت که وقت زیادی از آنها با سرگرمی و یا پیگیری محتواهای بی ارزش، از دست می‌رود. همه در اکثر موارد در این شبکه‌ها دنبال کننده مطالب سرگرم کننده هستند و از دیگر قابلیت‌های آن غافل مانده‌اند. با وجود این که مدتی است استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها برای کسب‌وکارهای مختلف رونق یافته است، اما باز هم مطالب مرتبط با سرگرمی به شکل برجسته‌تری در این شبکه‌ها دنبال می‌شود.

در ایران نیز بر مبنای آخرین بررسی‌های «نظام پایش شاخص‌های ارتباطات کشور»، بیش از 65 درصد مردم از اینترنت استفاده کرده و نزدیک به 59 درصد آن‌ها استفاده خود را به سرگرمی محدود کرده‌اند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و استارتاپ‌ها در حال ایجاد رویکرد جدیدی با هدف افزایش استفاده‌های کاربردی از این شبکه‌ها هستند. رویکردی که در تلاش است تا خدمات کاربردی بیشتری را برای مخاطبان ایجاد کند.

این مسیر جدید ارزش افزودی بیشتری را برای کاربران و به خصوص کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند.

از جمله شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که با این تغییر روند همراه بوده‌اند، فیسبوک و کاکائو تاک (KakaoTalk) می‌باشند. فیسبوک با ارائه فیسبوک مسنجر بیزینس، ارتباط و تعامل کسب‌وکارهای اینترنتی و برندهای مختلف را با مشتریان آن‌ها بسیار ساده‌تر کرده است. پیام‌رسان محبوب کاکائو تاک نیز با ارائه امکاناتی همچون سفارش غذا، سفارش تاکسی اینترنتی و خرید بلیط مراسم مختلف؛ امکاناتی فراتر از پیام‌رسان‌های حال حاضر را ارائه می‌کند. از طرفی نزدیک به 70 میلیون دانلود برای فیسبوک مسنجر  و داشتن 150 میلیون کاربر فعال برای کاکائو تاک، نشان می‌دهد بیشتر مردم دنیا در مسیر استقبال از این تغییرات هستند.

به زودی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های نسل جدید، به جز کارهای معمولی که همه قبلا تجربه آن را داشته‌اند، امکانات بسیار بیشتری نیز ارائه خواهند کرد. در این شبکه‌ها می‌توان کارهایی مانند مدیریت کسب‌وکارها، برندسازی، تعامل بهتر با مشتریان، کارهای آموزشی و مطالعاتی، خریدهای اینترنتی، برنامه‌ریزی و افزایش مهارت‌های فردی و ... را به خوبی مدیریت کرد.

بالونت یک شبکه‌اجتماعی و پیام‌رسان مالتی پلتفرم (نسخه‌های اندروید، ویندوز، لینوکس و ...) است که به عنوان اولین نمونه از نسل جدید شبکه‌های اجتماعی در کشور توسعه یافته است. در بالونت برای کسب‌وکارها و به صورت کلی برای فعالیت‌های کاری، امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. با داشتن یک حساب کاربری در پیام‌رسان بالونت، می‌توان علاوه بر ارتباط با دوستان، فعالیت‌های شخصی و تیمی خود را مدیریت کرده از امکانات متنوع دیگری بهره برد.

داشتن این امکانات به صورت یکپارچه و در قالب یک بستر مشخص، باعث می‌شود کاربران از داشتن برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی مختلف بی‌نیاز بوده و همه این امکانات را به صورت یک‌جا به کمک بالونت در اختیار داشته باشند. برخی از اصلی‌ترین امکانات فعلی بالونت عبارتند از:

مدیریت پروژه (مشابه نرم‌افزارهای ترلو، اسلک، تسکولو و ...)

ساخت فرم‌های دریافت اطلاعات و نظرسنجی

دفترمالی برای مدیریت هزینه‌ها و درآمد

مدیریت جلسه‌های کاری با مخزن جلسه

مدیریت کارهای روزمره با میزکار

امکان ایجاد آزمون‌های مختلف نظیر آزمون‌های تعیین سطح، هوش و ...

علاوه بر این امکانات متداول سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند گفت‌وگو، ساخت گروه و کانال نیز در بالونت ایجاد شده است. در برنامه توسعه این اپلیکیشن امکانات کاربردی دیگری نیز وجود دارد که سبد خدمات خود را تکمیل‌تر خواهد کرد. خدماتی که بسیاری از کاربران اینترنتی بتوانند با استفاده از آن، نیازهای حرفه‌ای خود را برآورده کنند.

بدون شک و در آینده نزدیک این امکانات و ویژگی‌ها مخاطبان خود را پیدا خواهند کرد و دریچه جدیدی بر روی کاربران اینترنتی گشوده خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانندبرای دریافت اطلاعات بیشتر از کارکرد پیام‌رسان بالونت، به سایت آن balonet.net/AKHtBWS مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیام رسان حرفه‌ای بالونت

بالونت یک استارتاپ و نسل جدیدی از پیام‌رسان‌هاست که به صورت تخصصی بر روی خدمات به تیم‌های کاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها متمرکز شده است. بالونت در چشم‌انداز خود، یک سوپر اپلیکیشن بومی را متصور شده است که بتواند نیازهای گوناگونی از کاربران را مخصوصا در حوزه کار تیمی و کسب‌و‌کار برطرف نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]