اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254050812299

بررسی گل و انواع آن

کد: 139806254050812299

http://bit.ly/32NJasZ

، تهران , (اخبار رسمی): گل رز عاشقانه‌ترین هدیه‌ای است که می‌توان دریافت کرد.

گل و انواع آن  از جمله رز
بررسی گل و انواع آن

همه افراد برای مراسم‌های مختلف در کنار هدایایی که در نظر می‌گیرند همیشه از یک شاخه یا یک دسته گل نیز استفاده می‌کنند. بدون تردید در لا به لای دست گل‌ها، گل رز همیشه خود نمایی و سروری می‌کند.

گویی گل رز از جنگل‌های بهشت با عطری شبیه عطر بهشت به عنوان هدیه آمده است. رنگ بی نظیر و عطر مشک فشان این گل هوش از سر هر کسی می‌برد و همین امر شاید دلیل انتخاب آن به عنوان عاشقانه ترین هدیه به شمار آید.

بدون تردید هیچ هدیه‌ای هم پای با گل رز قابلیت رقابت را ندارد و نمی‌تواند هم پای با آن برای دلبری کردن پیش قدم شود. این گل با طنازی و لطافت بی بدیل خود چشم هر بیننده‌ای را تا ساعت‌ها به خود خیره نگه می‌دارد.

رُز، گل سرخ، گل محمدی، گل سوری، یا وَرد سرده‌ای (رده‌ای) از تیرهٔ گل‌سرخ است که نزدیک به ۱۵۰ گونه دارد. جای اصلی رویش رز خودرو در نیمکرهٔ شمالی کرهٔ زمین است و تاکنون در نیمکرهٔ جنوبی رز خودرو دیده نشده‌است. گل رز در بسیاری از بخش‌های ایران به خوبی می‌روید همچنین در اکثر بخش‌های خاورمیانه، اروپا و روسیه نیز به فراوانی یافت می‌شود.

این گیاه برای مصارف صنعتی بیشتر در کشورهای بلغارستان، ترکیه و فرانسه کشت می‌شود. در سال ۱۹۷۹ پژوهشگران در انجمن جهانی رز توافق کردند تا رزها در سه گروهِ رزهای خودرو، رزهای باغی قدیمی و رزهای باغی جدید قرار گیرند همچنین رزهای انگلیسی نیز به مجموعه‌ای از گل‌های رز باغی قدیم و جدید گفته می‌شود که توسط پرورش دهندهٔ رز انگلیسی، دیوید اوستین به وجود آمده‌اند.

تاکنون بیش از ۲۰٬۰۰۰ رقم رز نامگذاری شده‌است و هر ساله صدها نوع جدید نیز به این مجموعه افزوده می‌شود. رز به عنوان ملکهٔ گل‌ها آوازه دارد. پرورش رز تنها برای لذت بردن از زیبایی این گل نیست بلکه از این گل برای عطرسازی، فرآوری چای، مربا، لیکور و بسیاری مواد خوراکی دیگر استفاده می‌شود.

عطر رز آرامش بخش سامانه عصبی است و در راحت به خواب رفتن انسان کارایی دارد و به همین سبب در عطر درمانی بکار برده می‌شود. اسانس رز گرانترین اسانس دنیا است و هر گرم آن معادل یک گرم طلا در بازار جهانی قیمت دارد.

گل رز از نظر کثرت قرار گرفتن در جایگاه گل ملی مقام نخست را در میان همه گل‌ها دارد و در ۱۰ کشورِ ایران، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، رومانی، عراق، عربستان سعودی، مراکش، لوکزامبورگ و بلغارستان به عنوان گل ملی انتخاب شده‌است.

زیبایی این گل به قدری انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد که ترجیح داده می‌شود برای ماندگاری بیشتر آن از هر ترفندی استفاده شود. 

گل رز ملکه گل‌ها

رز را اگر ملکه گل‌ها خطاب کرد باز هم کم است زیرا پیش از پیدایش انسان بر روی زمین گل رز بر روی زمین سروری کرده است. این گل عموماً در تم‌های رنگی و با شکل و طرح‌های بسیار متفاوت از یکدیگر در بازار یافت می‌شود. گل رز برای نگهداری نیاز به نور، آبیاری و دمای مناسب دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهار فلاورز

گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل ترحیم و گل عروسی و محصولات مرتبط ؛ تاج گل ترحیم , پایه گل تسلیت , گل عروس , بازار گل محلاتی , فروش باکس گل , فروش دسته گل , قیمت سبد گل , تاج گل ترحیم , گل مراسم ختم و ترحیم , قیمت دسته گل عروس , گل آرایی مراسم عروسی , گل ماشین عروس می باشد. گالری گل بهار بیش از 100 مدل محصول در زمینه گل ترحیم , پایه گل تسلیت , گل عروس , بازار گل محلاتی , باکس گل , فروش دسته گل , قیمت سبد گل , تاج گل ترحیم , گل مراسم ختم و ترحیم , قیمت فروش دسته گل عروس , گل آرایی مراسم عروسی , گل ماشین عروس , تاج ترحیم سلطنتی , تاج ترحیم و ختم یک طبقه , تاج گل 1 طبقه تسلیت , تاج گل 2 طبقه ترحیم , تاج گل ترحیم 1 طبقه , تاج گل ترحیم 2 طبقه , تاج گل ترحیم سفارشی , تاج گل ترحیم و تسلیت , تاج گل ترحیم ویژه , تاج گل تسلیت , تاج گل تسلیت و ترحیم 2 طبقه , تاج گل تسلیت و ترحیم بزرگ , تاج گل تسلیت و ترحیم , تاج گل تسلیت و ختم یک طبقه , تاج گل ختم و ترحیم 2 طبقه , پایه گل 1 طبقه ترحیم , پایه گل ترحیم سلطنتی , پایه گل ترحیم فلزی , پایه گل ترحیم , پایه گل ترحیم و تسلیت , پایه گل تسلیت 2 طبقه , پایه گل تسلیت و ختم دوطبقه چوبی , پایه گل تسلیت و ختم گرد 2 طبقه را در اختیار شما قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل