اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254050913218

مراحل مختلف نگارش و ارائه پایان نامه

کد: 139806254050913218

http://bit.ly/2LAOpGG

، تهران , (اخبار رسمی): پایان نامه، رساله و یا تز عناوین مختلفی است که به کار تحقیقاتی دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری جهت کسب مدرک تحصیلی، اختصاص داده می‌شود. انجام پایان نامه دغدغه و دل نگرانی همیشگی دانشجویان بوده و است و احتیاج به زمان بسیار زیادی دارد.

مراحل مختلف نگارش و ارائه پایان نامه
مراحل مختلف نگارش و ارائه پایان نامه

انجام پایان نامه و مراحل مختلف نگارش و ارائه آن از دغدغه‌های دانشجویان رشته‌های مختلف است. انجام پایان نامه بسیار زمان‌بر است و احتیاج به یک مشاور دارد.

پایان نامه، رساله و یا تز عناوین مختلفی است که به کار تحقیقاتی دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری جهت کسب مدرک تحصیلی، اختصاص داده می‌شود. انجام پایان نامه دغدغه و دل نگرانی همیشگی دانشجویان بوده و است و احتیاج به زمان بسیار زیادی دارد. انجام پایان نامه بسته به رشته، موضوع تحقیقاتی و روش‌های اجرا هزینه بسیار زیادی بر دانشگاه و دانشجو تحمیل می‌کند.

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و دکتری به منزله شناسنامه تحصیلی دانشجو است و تمامی قابلیت‌ها، توانمندی و علم دوره تحصیل او را معرفی می‌کند، از این رو انتخاب موضوع و مراحل انجام آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وجود یک مرکز مشاوره و انجام پایان نامه به صورت حرفه‌ای و به همت مشاوران متخصص در اکثر رشته‌های تحصیلی کمک شایانی به دانشجویان و علاقه‌مندان علم و دانش می‌کند.

پایان نامه، تحقیقی بزرگ و جامع است که توسط دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری، متناسب با رشته تحصیلی و تحت نظر یک استاد با عنوان استاد راهنما و استاد دیگری به نام استاد مشاور انجام می‌شود.

پایان نامه، موضوع آن، فرآیند انجام آن، روش‌های به کار گرفته شده در انجام پایان نامه و مقاله چاپ شده حاصل از آن، ارزش و اعتبار چند ساله تحصیلی دانشجو محسوب می‌شود و پلی به منظور موفقیت‌های آینده او محسوب می‌شود.

پایان نامه و نگارش آن در دانشگاه‌های مختلف وزارت علوم و تحقیقات و وزرارت بهداشت و درمان تفاوت‌هایی جزئی دارند؛ اما در کل از یک اصل پنج فصلی تبعیت می‌کند.

اهمیت انتخاب موضوع پایان نامه

انتخاب موضوع و انجام پایان نامه احتیاج به دقت و مطالعه فراوان دارد و زمان زیادی می‌طلبد. مقالات چاپ شده از پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان رزومه بسیار مهمی برای مصاحبه مقطع دکتری است و امروزه این مقالات عامل ارتباط دانشجویان با کشورهای اروپایی و امریکایی به منظور بورسیه‌های تحصیلی است.

گروه تحقیقاتی نخبگان برتر

این گروه با همکاری تعدادی از افراد تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف، کار خود را آغاز کرد. این گروه در زمینه‌های مختلفی مانند آموزش صفر تا صد پروپوزال، پایان نامه کارشناسی ارشد و مقطع دکتری، آموزش نگارش مقالات مروری و اورجینال داخلی و خارجی، مشاوره و یادگیری زبان‌های خارجی، مشاوره اعزام به خارج از کشور و نحوه انجام پروژه‌های دانشجویی فعالیت می‌کند. این گروه آماده ارائه مشاوره و آموزش انجام سفارشات پروپوزال و پایان نامه دانشجویی در زمینه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، دامپزشکی، پرستاری و مامایی، پزشکی و پیراپزشکی بوده و تلاش می‌کند رضایت همه را صد در صد تضمین کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام پایان نامه و پروپوزال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از جدیدترین دستاوردهای علمی و مقالات مرتبط، توسط گروه تحقیقاتی نخبگان برتر انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نخبگان برتر

دانشجویان برای رسیدن به اهداف خود که همان درجات عالی در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنند، در وهله‌ای اول نیاز به متخصصانی برای مدیریت پروژه خود دارند. پس بهتراست درباره ما بیشتر بدانید. ارائه پایان‌نامه خوب و مطلوب تأثیر به‌سزایی در آینده تحصیلی و شغلی دانشجو دارد. نوشتن مقاله‌ یا پایان نامه، قطعا کار سختی نخواهد بود ولی نیاز به مشاوره یا داشتن اطلاعات دقیقی در خصوص موضوع مورد نظر دارد، از این رو شما اگر زمان کافی برای کسب این اطلاعات ندارید یا برای آن نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید روی ما حساب کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش