کد: 139806284058913258

تشریفات تفرشی، ارائه‌دهنده تشریفات مجالس و ظروف کرایه

کد: 139806284058913258

http://bit.ly/2W2a9Pd

، تهران , (اخبار رسمی): تقریبا برای همه افراد پیش آمده که در شرف تدارک مراسم و مهمانی باشند. برگزاری مراسم مختلف چه مراسم شاد و چه مراسم مذهبی و یا برگزاری مراسم ختم و ترحیم به تشریفات نیاز دارد تا بتوان به بهترین نحو مراسم را برگزار کرد.

ظروف کرایه
ظروف کرایه

یکی از مهم‌ترین مراحلی که در برگزاری مراسم‌های مختلف باید به آن توجه کرد، استفاده از ظروف مناسب برای مهمانی است. با توجه به این که معمولا مهمانان‌ بسیاری در مراسم‌ها حضور دارند، تامین ظرف جزو دغدغه اصلی برگزارکنندگان مراسم است.

معمولا مهمان‌های بسیاری در مراسم‌ها حضور دارند و تامین 200 و یا بیشتر از این تعداد ظرف به سادگی امکان‌پذیر نیست. ظروف کرایه می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد و نیاز نیست تا به فکر خرید ظروف زیاد و یا استفاده از ظروف شخصی خود بود.

معمولا برای مهمانی‌های مختلف، ظروف چینی از قبیل میوه خوری، غذاخوری، کارد و چنگال نیاز است تا بتوان از مهمانان پذیرایی کرد. مسلما ظروف شخصی موجود در منازل برای تعداد مهمانان مراسم‌های بزرگ کافی نیست، قرض گرفتن ظرف از آشنایان هم معمولا کار درستی نیست چرا که ممکن است ظروف حین استفاده بشکند.

از طرفی خرید ظروف به تعداد بالا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست، بنابراین بهترین راهی که برای تامین ظروف مراسم مختلف وجود دارد، استفاده از ظروف کرایه است.

مزایای استفاده از ظروف کرایه:

استفاده از ظروف کرایه برای مهمانی‌ها می‌تواند دست شخص را برای پذیرایی از مهمانان باز نگه دارد و او با خیال راحت هر تعداد مهمانی که در نظر دارد را دعوت کند، زیرا محدودیتی در تامین ظروف میوه خوری، کارد و چنگال و... نخواهد داشت.

می‌توان هر مدل ظرفی را که مدنظر است برای مهمانی خود سفارش داد. متصدیان سفارش معمولا راهنمایی لازم را ارائه می‌دهند و به این ترتیب می‌توان با توجه به سلیقه خود از ظروف کرایه چینی، ظروف کرایه ملامین و یا ظروف کرایه آرکوپال برای مهمانی‌های خود استفاده کرد.

استفاده از ظروف کرایه به مراسم ظاهر بسیار خوبی نیز می‌بخشد. استفاده از ظروف کرایه یک‌دست و مرتب می‌تواند حس خوبی در مهمان‌ها القا کند و نشان دهنده توجه و اهمیت به مهمانان باشد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در مهمانی‌ها، شست و شوی ظروف پس از تمام شدن مراسم است، این کار بسیار سخت و طاقت‌فرساست و زمان زیادی نیاز دارد تا تمامی آنها شسته شود، استفاده از ظروف کرایه می‌‍تواند این نگرانی را برطرف کند.

یکی از مسائلی که بیشتر برای خانم‌ها نگران‌کننده است، شکسته شدن ظروف یک‌دست و ناقص شدن سرویس ظروف شخصی آنها است. ممکن است در صورت استفاده از ظروف شخصی خود در مهمانی، ظروف دچار آسیب شود و این مسلما ناراحتی را در پی خواهد داشت، با استفاده از ظروف کرایه دیگر نگرانی بابت این مسئله وجود نخواهد داشت و در صورت خسارت دیدن ظروف کرایه، می‌توان مبلغ خسارت را پرداخت کرد.

اما مهمترین مزیتی که استفاده از ظروف کرایه به همراه دارد این است که با وجود ظروف کرایه، دیگر نیاز نیست تا از ظروف یک‌بار مصرف استفاده کرد. ظروف یک‌بار مصرف چه فویل باشد و چه پلاستیکی، مضرات بسیاری را به همراه دارد و ممکن است پس از ریختن غذا در این ظروف، دمای آنها به بالاترین درجه برسد و مواد سرطان‌زای آنها در دمای بالا آزاد شود که این خود، به سلامتی افراد آسیب جدی خواهد رساند. به همین دلیل ظروف کرایه می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای ظروف پلاستیکی نیز باشد و با استفاده از آنها بتوان از مهمانان پذیرایی کرد. از آن جایی که تولید پلاستیک برای محیط زیست نیز می‌تواند مضر باشد و تجزیه آن در طبیعت بسیار زمان‌بر است، توصیه می‌شود که در مراسم‌ها از ظروف شکستنی به جای ظروف پلاستیکی استفاده شود.

نکاتی که در هنگام کرایه ظروف باید به آن دقت کرد؟

اگر شخصی قصد استفاده از ظروف کرایه برای مهمانی و مراسم خود دارد، بهتر است به نکات مهمی توجه کند. یکی از این نکات قیمت آن است. با توجه به این که ظروف کرایه می‌تواند دارای مدل‌های مختلفی باشد، مسلما قیمت‌های متفاوتی نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

موسسات ارائه‌دهنده تشریفات مجالس بسیاری در تهران وجود دارد که می‌توان از خدمات آنها استفاده کرد. تشریفات تفرشی یکی از موسسات فعال در حوزه ارائه خدمات تشریفات مجالس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تشریفات تفرشی

موسسه تشریفات تفرشی کار خود را از سال 1379 به شکل فعلی خود آغاز نمود و در آغاز نیز از تجارب پیشکسوتان این رشته نیز بی بهره نبود. ابتدا زمینه فعالیت موسسه به صورت تهیه غذا برای مهمانی ها و شرکتهاو نیز اجاره ظروف و لوازم برای اینگونه برنامه ها بود ، ولی رفته رفته و با احساس نیاز برای مدیریت و ساماندهی امور جاری برنامه های فوق الذکر و افزایش درخواست این امور از سوی مشتریان،موسسه بر آن شد تا تمامی مشاغل مربوط را جمع آوری نموده و مجرب ترین افراد را در هر زمینه به همکاری دعوت نماید . اکنون این موسسه با مدیریت آقای مهدی ستایش افتخار آن را دارد که آمادگی خود را جهت برگزاری (سمینار،همایش،افتتاحیه)ها ، جشنها و مهمانی ها و نیز برگزاری نمایشگاهای فصلی و روز بازار اعلام نماید . با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه این امور یاری فرمایید .

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی