اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304060313269

سومین رویداد پروداکت تنک اصفهان

کد: 139806304060313269

http://bit.ly/2Oc60X5

، (اخبار رسمی): روز پنج‌شنبه مورخ 28/6/98 سومین رویداد پروداکت تنک (product tank) اصفهان با موضوع مدیریت محصول چیست و مدیر محصول چه کسی است؟ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد. در این رویداد که به همت خانه جوان اصفهان برگزار گشت، از کیانوش کی‌قبادی، مدیر محصول هلدینگ دیجی کالا دعوت به عمل آمده بود.

سومین رویداد پروداکت تنک اصفهان
سومین رویداد پروداکت تنک اصفهان

در این رویداد که به همت خانه جوان اصفهان برگزار گشت، از کیانوش کی‌قبادی، مدیر محصول هلدینگ دیجی کالا دعوت به عمل آمده بود تا به توضیحاتی در رابطه با مهارت‌ها، ویژگی‌های شخصیتی و وظایف یک مدیر محصول بپردازد. شرکت‌کنندگان در این رویداد مدیران محصول و افرادی بودند که قصد ورود به حوزه مدیریت محصول را داشتند.

کیانوش کی‌قبادی در این رویداد توضیح داد که مدیر محصول در واقع فردی است که پروژه‌ها را تعریف و برنامه‌ریزی می‌کند و تمامی تصمیم‌گیری‌های یک پروژه، طی مراحل مختلف بر عهده او است. از مهم‌ترین وظایف یک مدیر محصول این است که برای تشکیل تیم‌های کاری تصمیم‌گیری کند و تشخیص دهد در هر پروژه، به وجود کدام شخص و با چه تخصصی نیاز است. 

یک مدیر محصول باید دید کلی در رابطه با همه مراحل تولید تا توزیع یک محصول داشته باشد. هم‌چنین لازم است به حد کافی از دانش فنی و تکنولوژی برخوردار باشد، تا بتواند به بهترین نحو ممکن حین انجام پروژه، تصمیم‌گیری کند .

وی در ادامه به بیان تفاوت فعالیت‌های مدیر پروژه و مدیر محصول پرداخت. او بیان کرد که تفاوت اصلی مدیر پروژه با مدیر محصول این است که، مدیر پروژه در واقع تنها مسئول هدایت و رهبری پروژه است اما مدیریت پروژه از جمله مهارت‌هایی است که لازم است یک مدیر محصول داشته ‌باشد، سپس به توضیح 10 مورد از مهم‌ترین مهارت‌های یک مدیر محصول پرداخت، که به شرح زیر است:

  1. توانایی حل مشکلات (Problem Solving)
  2. دانش تکنولوژی و فنی (Technology Knowledge)
  3. توانایی در نظر گرفتن دورنمای بیزینسی (Business Perspective)
  4. درک نیاز کاربران (User Understanding)
  5. طراحی (Design)
  6. مهارت تحلیل کردن (Analytical Skills)
  7. رهبری بدون اختیار (Leadership Without Authority)
  8. ارتباطات و کار گروهی (Communicating & Teamwork)
  9. اولویت‌بندی امور (Prioritization)
  10. بازخورد (Feedback)

 کی‌قبادی در پایان به سوالات حاضرین در سالن پاسخ داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]