اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304060413268

کارمیده استخدام می‌کند

کد: 139806304060413268

http://bit.ly/2LHEu27

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت کارمیده برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت‌های مختلف با بیش از 180 عنوان استخدام می‌کند.

کارمیده استخدام می‌کند
کارمیده استخدام می‌کند

شرکت کارمیده با هدف جذب و بکارگیری پرسنل با تخصص و مهارت بالا، از کلیه متخصصان و واجدان شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای مشاغل مختلف با بیش از 180 عنوان

1-جوشکار سیار

2-برقکار

3- کارواش سیار

4-تعمیرات لوازم خانگی (یخچال، تلویزیون، اتو، چرخ گوشت و...)

5-خدمات خودرویی ( تعمیرات برق و مکانیکی،صافکاری رنگ آمیزی)

6-خدمات تعمیر و بازسازی منزل (بنایی ،کارگر ساده، نقاش ساختمان، کناف کار، دکوراسیون داخلی )

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت در قسمت ثبت نام متخصصین تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت کارمیده یک سامانه هوشمند درخواست انلاین خدمات در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت خدمات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارمیده

کارمیده یک راه آسان برای انجام کارهای روزمره شما در گیرودار زندگی مدرن است. مابا خدماتی برخط ،پشتیبانی مداوم ،تلاش میکنیم تا زمانی که شما با خانواده سرگرم تفریح یا مطالعه یا سایر امور زندگی هستید، کارهای روزمره تان به راحتی انجام شود.کارمیده با جذب جوانان خوش ذوق، با استعداد و متعهد ،سعی بر آن دارد تا، کارهای شما را به بهترین و مناسبترین راه،ممکن وبا کیفیتی برجسته به انجام برساند.کارمیده خود رامتعهد میداند که رضایت خاطر شما را جلب کند . تیم پشتیبانی و متخصص کارمیده، درتلاش هستند که شما دغدغه ی انجام هیچ کاری را نداشته باشید.کارمیده،یک اپلیکیشن با کاربری ساده،اما با خدماتی باور نکردنی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | کار و استخدام