اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314062613052

عملکرد شرکت بیمه دی در قرارداد طرح جبران شفاف است

کد: 139806314062613052

http://bit.ly/2OaRcbo

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران موسوم به «طرح جبران»، عملکرد بیمه دی در بازه دو ساله خدمات‌رسانی را شفاف، حرفه‌ای و دلسوزانه عنوان کرد.

عملکرد شرکت بیمه دی در قرارداد "طرح جبران" شفاف است
عملکرد شرکت بیمه دی در قرارداد طرح جبران شفاف است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ دکتر سجاد رامندی مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه دی، در خصوص خدمت‌رسانی به بیمه شدگان «طرح جبران» گفت: بیمه دی از مهرماه سال ۱۳۹۶ با حضور در مناقصه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین شرکت‌های بیمه توانست با ارائه بهترین نرخ و شرایط، برنده این مناقصه شود. در سال ۹۷ نیز این اتفاق تکرار و بیمه دی برای سال دوم برنده مناقصه شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس شرکت بیمه دی خود را موظف به اجرای این قرارداد دانست و در ماه‌های نخست فاز اجرایی قرارداد، با تجهیز منابع و فراهم کردن زیرساخت‌ها، تلاش کرد تا خدمات قابل قبولی را به جامعه هدف ارائه دهد و توانست با بهره‌گیری از بستر های نرم افزاری و تجهیز منابع انسانی سرعت و دقت خدمت رسانی را برای خود و مراکز درمانی تسهیل بخشد.

دکتر رامندی با اشاره به حجم یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری بیمه شدگان افزود: با تدابیر صورت گرفته در سال نخست قرارداد با بیش از ۱۰ هزار مرجع درمانی از جمله ۷۰۰ بیمارستان، ۳۱۰۰ داروخانه، ۱۳۰۰ آزمایشگاه، ۸۵۰ پزشک و ۷۶۰ درمانگاه در کل کشور قرارداد منعقد شد و با ایجاد دسترسی مناسب ۹۰ درصد از خدمات بیمه‌شدگان از طریق این مراکز تامین شد. گفتنی است روزانه به طور میانگین 65 هزار خدمت درمانی ارائه می‌شود. ضمن اینکه از مهر ۹۶ تاکنون بیش از 650 هزار پرونده بستری و 47 میلیون پرونده سرپایی تشکیل شده است. این قرارداد به صورت فول درمان ارایه شده و کلیه خدمات درمان ایثارگران طبق مقررات مربوطه در وزارت بهداشت و درمان، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران پوشش داده می‌شود.

مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه دی ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف را مبتنی بر نیازسنجی دانست و اذعان داشت: بر اساس معیارهای تراکم جغرافیایی ایثارگران، کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراجع درمانی به صورت مستمر در حال پایش است و درصدد ارائه بهترین خدمات و جلب حداکثری رضایتمندی این قشر عزیز هستیم.

وی افزود: این قرارداد به موجب قانون ایثارگری (مصوبه مجلس) منعقد شده است و بر طبق بند الف ماده ۱۳ قانون مذکور، دولت به عنوان ضلع اصلی از سه ضلع این قانون، مکلف به تأمین اعتبار است. ضلع بعدی آن بنیاد شهید است که به عنوان بیمه گذار وظیفه تعیین شرح خدمات در قالب قرارداد و انعقاد آن با شرکت بیمه را داشته و ضلع سوم آن نیز شرکت بیمه دی به عنوان بیمه‌گر این قرارداد است که افتخار دارد طی دو سال متوالی خدمات خود را به این قشر معظم ارائه کند. چالش اصلی این قرارداد کمبود نقدینگی و پرداخت نکردن به موقع حق بیمه‌ها به شرکت بیمه دی است تا جایی که هم اکنون بیش از دو هزار میلیارد تومان حق بیمه پرداخت نشده وجود دارد و این مهم روند اجرای قرارداد را با مشکل مواجه کرده است.

دکتر رامندی در پایان این قرارداد را پروژه‌ای ملی برشمرد و افزود: کلیه فرایندهای بیمه‌گری در شرکت بیمه دی در خصوص این قرارداد انجام شده است و به محض واریز حق سرانه، به سرعت پرداخت‌ها به بیمه‌شدگان و مراکز درمانی انجام خواهد شد، در غیر اینصورت ادامه خدمت‌رسانی با مشکل مواجه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دی

شرکت بیمه دی (سهامی عام) در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه، با شماره ثبت 241511 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به منظور ارایه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد، تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه‌گذاران خود را نموده است.

اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حقوقی و قانون