اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314062712833

ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز

کد: 139806314062712833

http://bit.ly/2LHUZuZ

، تهران , (اخبار رسمی): لنزهای چشمی در این چند سال اخیر رونق زیادی پیدا کرده است و دیگر مردم ترجیح می‌دهند از لنزچشم به جای عینک استفاده کنند.

ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز
ایران لنز، انتخاب آگاهانه لنز

البته لنزهای چشمی فقط برای افرادی که چشم‌های ضعیف و نمره دارند نیست بلکه لنز رنگی غیر طبی صرفا جنبه زیبایی داشته و بیشتر خانم‌ها برای زیباتر شدن از آن به عنوان یک ابزار آرایشی و زیبایی استفاده می‌کنند.

لنز چشم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لنز چشم حالت عدسی چشم را دارد و به شکل منحنی است و جنس آن از پلاستیک بسیار شفاف است و بر روی لایه اشکی قرنیه چشم افراد قرار می‌گیرد. لنز طبی و لنز طبی رنگی به جهت رفع مشکلات بینایی به جای عینک استفاده می‌شود. لنزهای چشمی نسبت به عینک مزایای بسیاری دارد و به همین خاطر طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. عینک‌های طبی با آنکه فواید زیادی دارد اما معایبی هم دارد که باعث شده تمایل افراد به استفاده از عینک کمرنگ‌تر شود. برخی از معایب عینک‌های طبی عبارتند از:

استفاده مکرر از عینک باعث خستگی افراد می‌شود

بر روی بینی جا می‌اندارد

در فصل سرما بخار می‌گیرد و دید را محدود می‌کند.

پس از مدتی حالت چشم‌ها تغییر می‌کند و فرم خسته افتاده به خود می‌گیرد در هر جایی نمی‌توان از عینک استفاده کرد. (به طور مثال افرادی که مشغول ورزش‌های توپی یا آبی هستند نمی‌توانند از عینک در حین ورزش استفاده کنند.)

انواع لنز چشم و کاربردهای آن

لنزهای چشمی بر اساس تاریخ انقضا و مشکلات بینایی افراد به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که شامل لنز نرم یا soft و لنز سخت یا Hard است. که به اختصار در خصوص به تعریف هر کدام از این لنزها پرداخته شده است.

لنز تماسی نرم چیست؟

این لنزها برای اختلالات بینایی مثل نزدیک بینی و دوربینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و براساس تاریخ انقضا دارای تقسیم‌بندی به شرح زیر است:

انواع لنز نرم چشمی:

لنز یک بار مصرف

لنز روزانه: این لنزها به سه دسته لنز روزانه رنگی و لنز طبی رنگی روزانه و لنز طبی روزانه تقسیم می‌شوند.

لنزهای طبی رنگی مخصوص افرادی است که چشم‌های آن ها ضعیف و نمره دار می باشد.

لنز ماهانه: در صورت استفاده کم و مراقبت از لنز چشمی به طور صحیح می‌توان از آنها به مدت 3 ماه نیز استفاده کرد. این لنزها دارای سه نوع لنز ماهانه رنگی و لنز ماهانه طبی رنگی و لنز ماهانه طبی هستند.

لنز فصلی: به سه دسته لنز فصلی رنگی و لنز فصلی طبی رنگی و لنز طبی فصلی تقسیم می‌شوند.

لنز سالانه: لنزهای سالانه به لنزهای دائم معروفند ولی بدین معنی نیست که می‌توان از آنها به طور همیشگی استفاده کرد. لنزهای سالانه را حداکثر می‌توان در یک سال استفاده کرد و نیاز به شستشوی روزانه دارد و در سه نوع لنز رنگی سالانه و لنز طبی رنگی سالانه و لنز طبی سالانه وجود دارد.

لنز تماسی سخت چیست؟

لنزهای سخت جنبه زیبایی ندارند و فقط برای افرادی که دچار قوز قرنیه و آستیگمات هستند با تجویز پزشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. لنزهای سخت نسبت به لنزهای نرم طرفداران کمتری دارند زیرا لنزهای نرم در چشم راحت‌تر هستند.

ولی لنزهای سختی که به تازگی تولید می‌شوند از نوع نافذ اکسیژن هستند که باعث اکسیژن‌رسانی به قرنیه چشم می‌شود و استفاده از آن برای کاربر بسیار راحت‌تر شده است.

انواع لنز سخت

لنز سخت استاندارد: این لنزها برای کسانی کاربرد دارد که چشمان‌شان دچار آستیگمات است و ساختار آن به گونه‌ای است که مانع عبور اکسیژن می‌شود و فرد برای اکسیژن‌رسانی به چشم ناچار است زیاد پلک بزند.

لنز سخت نافذ اکسیژن: لنزهای سخت نافذ اکسیژن به دلیل آنکه برای سلامت قرنیه چشم تولید شده است وظیفه اکسیژن‌رسانی را به عهده دارد و استفاده از آن برای کاربر بسیار راحت‌تر شده است.

لنز توریک چیست: این لنزها جنبه درمانی داشته و فقط مورد استفاده افرادی است که چشم‌های ضعیف و نمره‌دار دارند. لنزهای توریک در دو نوع سخت و نرم وجود دارد و برای رفع اختلالات چشمی آستیگماتیسم بالا است.

مزایای لنز چشم نسبت به عینک چیست؟

استفاده از لنز بسیار راحت‌تر از عینک است و باعث خستگی فرد نمی‌شود. بر روی بینی و گوش سنگینی ایجاد نمی‌کند قابل شناسایی نیست و باعث اعتماد به نفس بیشتر می‌شود. بخار نمی‌گیرد و دید را محدود نمی‌کند باعث ایجاد قوز بینی نمی‌شود و افرادی که عمل زیبایی بینی کرده‌اند نگران تغیر حالت بینی خود نیستند. برای مشاغل خاص و یا ورزشکاران که نمی‌توانند از عینک استفاده کنند مناسب است. وسعت دید بیشتری نسبت به عینک دارد. آستیگماتیسم‌های نامنظم با لنز بهتر درمان می‌شود.

معایب لنز چشمی نسبت به عینک چیست؟

امکان ابتلا به عفونت چشم در استفاده طولانی مدت و عدم رعایت بهداشت لنز نیازمند مراقبت و نگهداری بیشنر نسبت به عینک محدودیت استفاده از لنز در شرایط آب و هوایی خاص محدودیت استفاده برای افرادی که مبتلا به بیماری دیابت و پر کاری تیروئید هستند محدودیت استفاده برای افرادی دچار بیماری چشمی بلفاریت هستند.

انتخاب بهترین برند لنز طبی، لنز رنگی و لنز طبی رنگی  

برای خرید لنز چشم شاخص‌های متعددی را باید در نظر داشت و دقت کرد از هر نوع لنزی استفاده نشود. انتخاب اشتباه و یا خرید لنزهای ارزان قیمت با مارک‌های متفرقه می‌تواند آسیب‌های جدی به چشم وارد کند. حتما از تاییدیه‌ها و مجوزهای بهداشتی لنزهای چشمی مطمئن شد، با این همه لازم است بدانید حتی با خرید بهترین لنز چشم، در صورت عدم رعایت بهداشت و مراقبت از لنز چشمی تضمینی برای سلامت لنز چشم نیست و حتی بهترین مارک‌های لنز چشمی هم می‌تواند به چشم آسیب وارد کند.

قرنیه چشم تنها عضوی است که اکسیژن مورد نیاز خود را از هوا می‌گیرد پس باید سعی کرد از لنزهایی استفاده شود که درصد اکسیژن‌رسانی بالایی داشته باشند. همچنین افرادی که دچار خشکی چشم هستند پیشنهاد می‌شود از لنزهایی استفاده کنند که درصد آب بالایی دارند تا مانع از خشکی چشم آنها شود.

برای خرید بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و محصولات جانبی لنز چشمی از جمله محلول لنز، قرص لنز، دستگاه لنز گذار و قطره لنز می‌توان از طریق سایت ایران لنز اقدام کرد.

همچنین برای مشاوره در خصوص نمره چشم خود و انتخاب رنگ مناسب لنز و مناسب‌ترین لنز چشم نسبت به شرایط چشم خود می‌توان با سحر قاسمی، اپتومتریست این مرکز به شماره نظام پزشکی 2104 از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت ایران لنز در تماس بود.

لازم به ذکر است تمامی لنزهای موجود در فروشگاه ایران لنز دارای گارانتی 48 ساعته لنز چشم هستند و در صورت هر گونه مشکل طی 48 ساعت تعویض می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران لنز

ایران لنز از سال 1390 تاکنون به مدیریت سحر قاسمی اپتومتریست شماره نظام پزشکی 2104 ب و سالار حمیدی شماره نظام پزشکی 2129 ب در اینستاگرام و تلگرام مشغول به فعالیت بوده و هست. این شرکت مفتخر است تمامی لنز های رنگی، طبی رنگی و طبی را در انواع بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و طبی بدون رنگ با قیمتی مناسب توزیع کرده و به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی این حوزه برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی