اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254364512833

تناسب رنگ مو با رنگ لنز رنگی

انتخاب رنگ لنز چشم بر اساس رنگ مو

کد: 139903254364512833

https://bit.ly/318lbXK

، تهران , (اخبار رسمی): ست کردن رنگ لنز و مو به تناژ پوستی و تناژ رنگ مو بستگی دارد. اگر رنگ موهایتان تن گرم دارد انتخاب لنز رنگی با رنگ های گرم مناسبتر است و بالعکس. لنزهای گرم شامل لنزهای عسلی، قهوه ای، خاکی، فندقی و... میشود و لنزهای رنگی سرد شامل:لنز آبی، سبز، یخی، طوسی یخی، طوسی آبی، آبی اقیانوسی و... می شود.

انتخاب رنگ لنز چشم بر اساس رنگ مو
بهترین رنگ لنز بر اساس رنگ مو

در مقاله ی قبلی گفتیم که برای خرید لنز  لنز رنگی باید بدانیم  به رنگ پوستمان توجه کنیم.که رنگ پوستمان در چه تناژی قرار دارد

و همچنین گفتیم که پوست ها دارای 3 نوع تناژ رنگی هستند که شامل تناژ سرد، گرم و خنثی می شوند

در نهایت متوجه شدیم که افرادی که تناژ پوستی گرمی دارند بهتر است از لنزهای چشمی که تناژ گرم دارند استفاده کنند تا آن ها زیباتر کند یا به اصطلاح بیشتر به آن ها بیاید. لنزهای تناژ گرم شال: لنز رنگی عسلی، قهوه ای، قهوه ای عسلی، عسلی خاکی، و... می شود

و کسانی که تناژ پوستی سردی دارند هم از لنزهای رنگی با تناژ سرد خریداری کنند. مثل لنز رنگی آبی، لنز سبز، لنز طوسی یخی، لنز طوسی آبی، لنز سبز آبی و..

و در آخر کسانی که تناژ پوستی خنثایی دارند که به نظر من بهترین گروه تناژ پوستی هستند چون تمامی رنگ ها به برای آن ها مناسب است و به آن ها می آید 

در مقاله ی امروز می خواهیم در خصوص اصول ست کردن رنگ مو و لنز چشم صحبت کنیم که چه رنگ مویی با چه رنگ لنزی زیباتر می شود

چه رنگ مویی انتخاب کنیم که به رنگ پوستمان بیشتر بیاید؟

رنگ مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. اینکه ما بدانیم موهایمان را چه رنگی کنیم که به رنگ پوست ما بیشتر بیاید و یا برای لباسی که می خواهیم در مراسمی خاص بپوشیم چه رنگ مویی مناسب تر است و با آن ست می شود خیلی مهم است

وقتی می خواهیم رنگی را برای موهایمان انتخاب کنیم باید به این توجه داشته باشیم با دیگر اجزای صورتمان همخوانی داشته باشد.

اولین قدم هم این است که تناژ پوستی خود را بشناسیم.

اگر در انتخاب رنگ مو درست عمل کنیم در نهایت چهره ای  شاداب تر و جذاب تر خواهیم داشت و باعث می شود پوستمان به اصطلاح بازتر شود و موها را هم زیباتر نشان می دهد.

چه رنگ موی به پوست های روشن بیشتر می آید؟

یک مساله مهمی که بایددر اینجا به آن اشاره کنم این است که لزوما کسانی که پوست سفید و روشنی دارند تناژ پوستی آن ها در گروه تناژ سرد نیست. این را گفتم به این خاطر که بسیاری از شما دوستان بر این باورید که افراد که سفید پوست جزو تناژ پوستی سرد قرار دارند.

در مقابل کسانی که پوست تیره و برنز دارند جزو تناژهای پوستی گرم هستند که این کاملا باور اشتباهی است و در مقاله تشخیص تناژ پوستی کامل به این مساله پرداختیم.

افرادی که پوست روشن دارند و می خواهند با تغییر رنگ موهایشان چهره ای جذاب تر و زیباتر داشته باشند ابتدا باید تشخیص بدهند که جزو کدام تناژ پوستی هستند؟ سرد، گرم و یا خنثی؟

اما در کنار تمامی این اصول باید علایق خود را هم در نظر بگیرید. مثلا اینکه طرفدار چه گروه رنگی هستید؟ یا می خواهید رنگ موهایتان روشن باشد یا تیره؟ برای ست کردن با لباس با رنگ خاصی می خواهید رنگ موهایتان را عوض کنید یا…..

در آخر به پاسخ همه ی این سوال ها و رعایت استانداردها می توانید بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنید

چه رنگ مویی مناسب پوست های تناژ گرم است؟

افرادی که پوست روشن با تناژ گرم دارند بایستی ، رنگ موهای قهوه ای، قرمز، شرابی، نارنجی، مسی و یا رنگ مشکی که در آن قرمزی دارد انتخاب کنند

ولی  اگر طرفدار رنگ موهای روشن هستید به سراغ رنگ های بلوند که در آن ها ترکیب رنگ های گرم به کار رفته مثل بلوند قهوه ای، نسکافه ای، مسی یا نارنجی روشن، طلایی و… بروید.

چه رنگ مویی به تناژ پوستی سرد بیشتر می آید؟

اگر پوست روشنی دارید و ته رنگ پوستتان مایل به آبی یا صورتی است تناژ پوستی شما سرد است و برای زیباتر شدن باید به سراغ رنگ موهایی که در گروه بندی رنگ های سرد قرار می گیرند بروید.

به طور مثال اگر می خواهید موهایتان را تیره کنید باید از تنالیته های رنگی آبی، صورتی، بنفش، خاکستری تیره با ترکیب آبی یا صورتی، مشکی بلو بلک و … استفاده کنید.

اما اکر دوست دارید موهایتان را روشن کنید می توانید رنگ هایی مثل بلوند صورتی، بلوند اش(خاکستری)، بلوند دودی، بلوند آبی، بنفش را در پایه های دکلره مختلف انتخاب کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست های برنزه و تیر چیست؟

خوب حالا نوبت افرادی است که پوست صورتشان تیره و برنز است یا طرفدار میکاپ های تیره هستند.

پوست تیره و برنز یکی از رنگ های جذاب و دلربا است که اگر میکاپ افراد با رنگ پوستشان هماهنگی داشته باشد و رنگ موی مناسبی را انتخاب کنند می توانند کلی شیطنت های بصری و تو دلی بکنند 

زمانی که صورتمان را برنز می کنیم یا آفتاب می گیریم رنگ دانه های پوستی ما بسیار غنی و پر رنگ و لعاب می شود و برای شیک تر به نظر رسیدن نباید از آرایش های غلیظ اسفاده کنیم.

با یک آرایش ملایم و یک رژ لب مناسب کلی تغییر خواهیم کرد. اما برای انتخاب رنگ مو برای پوست های تیره در درجه اول باید بدانیم در کدام تناژ پوستی قرار داریم.

رنگ وهای تیره برای پوست های برنزه پیشنهاد می شود؟

در صورتی که پوستتان سبزه با تناژ گرم است از رنگ موهای تیره مثل بلوند تیره یا قهوه ای تیره، بلوند عسلی، کاراملی یا طلایی استفاده کنید.

اما اگر پوست تیره با تناژ سرد دارید و ترجیح می دهید موهایتان را روشن کنید از بلوندهایی که در ترکیب آن ها رنگ های سرد به کار برده شده استفاده کنید

اگر هم پوست شما تناژ خنثی دارد که تقریبن باید گفت همه ی رنگ ها برای شما مناسب است و می توانید با بازی در رنگ ها به بهترین انتخاب برسید

چی کار کنیم تا بین رنگ مو، پوست رنگ لنز چشم هماهنگی ایجاد کنیم؟

خوب رسیدیم به بحث اصلی مقاله ی امروز یعنی برقراری تناسب رنگ لنز با رنگ مو و پوست.

همانطور که در مبحث انتخاب رنگ مو و انتخاب رنگ لنز بر اساس تناژ پوستی گفتیم، بهتر است افرادی که تناژ پوستی گرمی دارند از رنگ موهای گرم و لنزهایی که تنالیته های رنگی گرمی دارند استفاده کنند

افرادی هم که رنگ مو و پوستشان در تناژ سرد قرار گرفته برای انتخاب لنز چشم رنگی باید به سراغ رنگ های سرد بروند.

افرادی هم که تناژ پوستی خنثی دارند که هم در انتخاب رنگ مو و هم در انتخاب رنگ لنز چشم بسیار آزادانه تر می توانند انتخاب کنند.

بهترین رنگ لنز چشم برای رنگ مو و پوست با تناژ گرم ؟

افرادی که تناژ پوستی گرم دارند و موهایشان را هم از گروه رنگی گرم انتخاب کرده اند برای انتخاب رنگ لنز هم باید به سراغ لنزهای گرم بروند.

به طور مثال ما لنز عسلی را یک رنگ گرم می دانیم اما برخی از لنزهای رنگی عسلی در ترکیبی از رنگ های سرد است که برای این دسته از گروه مناسب نیست، مثل رنگ های سبز عسلی.

لنز قهوه ای، لنز عسلی خاکی، لنز عسلی فندقی، لنز کارملی و شکلاتی و… جزو رنگ هایی هستند که تناسب رنگ لنز با رنگ مو و پوست، با تناژ گرم را حفظ می کند.

بهترین لنز رنگی چشم برای رنگ مو و پوست با تناژ سرد ؟

آن گروه از دوستانی که رنگ پوستشان در تناژ سرد قرار دارد و رنگ موهایشان هم جزو رنگ های سرد مثل بلوند صورتی، بلوند خاکستری یا مشکی بلو بلک و… است برای انتخاب رنگ لنز چشم مناسب باید به سراغ گروه رنگی لنزهای سرد بروند.

یعنی اگر به طور مثال رنگ پوستتان روشن است و در تناژ سرد قرار دارد و رنگ موهایتان را مشکی بلو بلک کرده اید لنز رنگی آبی، طوسی آبی، آبی سبز، طوسی یخی و رنگ های این چنینی که در گروه رنگ های سرد هستند برای شما بسیار مناسب است.

کلام آخر:

برای انتخاب و تناسب رنگ لنز با رنگ مو و پوست ابتدا باید تناژ رنگ پوست خود را تشخیص دهید. اگر تناژ پوستی شما گرم است باید رنگ مو و رنگ لنزتان هم در گروه رنگی گرم باشد

اگر هم تناژ پوستی شما سرد است باید به سراغ لنز های رنگی و رنگ موهایی که در گروه بندی رنگ های سرد قرار دارند بروید.

و در نهایت اگر تناژ پوستی شما خنثی است به شما تبریک می گوییم چون دغدغه ای برای رنگ لباس و آرایش، رنگ مو و رنگ لنز ندارید و اغلب رنگ ها برای شما مناسب است و با بازی با رنگ ها می توانید به رنگ ایده آل مناسب برسید.

لنز طوسی یک رنگ زیبا و خاص است که جزو رنگ های خنثی است و اغلب افراد می توانند از آن استفاده کنند و به زیبایی دلخواه و مورد نظرشان دست یابند.

برای انتخاب بهترین رنگ لنز چشمی می توانید از طریق راهای ارتباطی ما با مشاورین ایران لنز به صورت رایگان در ارتباط باشید

برای انتخاب بهترین  لنز چشم رنگی و بهترین لنز طبی رنگی و همچنین بهترین لنزهای طبی بی رنگ می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما به صورت رایگان ارتباط برقرار نمایید.

همچنین در صورت نیاز به مایع لنز چشم ، قرص لنز و قطره لنز چشم از فروشگاه ما به راحتی و با بهترین قیمت نیازخود را مرتفع سازید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران لنز

ایران لنز از سال 1390 تاکنون به مدیریت سحر قاسمی اپتومتریست شماره نظام پزشکی 2104 ب و سالار حمیدی شماره نظام پزشکی 2129 ب در اینستاگرام و تلگرام مشغول به فعالیت بوده و هست. این شرکت مفتخر است تمامی لنز های رنگی، طبی رنگی و طبی را در انواع بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و طبی بدون رنگ با قیمتی مناسب توزیع کرده و به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی این حوزه برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی