اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064167412833

خرید لنزهای رنگی چشمی از سایت ایران لنز

کد: 139808064167412833

http://bit.ly/2JLVqDh

، تهران , (اخبار رسمی): لنز چشم رنگی در صورتی که درست انتخاب شود به طور حتم شخص را زیباتر می‌کند. لنز چشم رنگی در سه نوع رنگی و طبی رنگی و طبی وجود دارد. در این مقاله به بررسی عوامل مهم در انتخاب بهترین رنگ لنز چشم پرداخته شده است تا بتوان به راحتی لنز دلخواه را از سایت ایران لنز سفارش داد.

خریدبهترین لنز های رنگی چشمی از سایت ایران لنز
انتخاب بهترین رنگ لنز چشم از سایت ایران لنز

توجه به زیبایی و زیباتر شدن برای همه آدم‌ها مهم است  هر کسی با هر سلیقه‌ای دوست دارد زیباتر به نظر برسد. البته توجه به زیبایی چهره و صورت از اهمیت ویژه‌ای در بین افراد برخوردار است. از همین روی استفاده از مواد آرایشی، توجه به لطافت و شادابی پوست و همچنین نوع آرایش به زیبایی کمک زیادی خواهد کرد. چشم انسان‌ها یکی از مهم‌ترین و زیباترین عضو صورت است بر همین اساس هم آرایش و هم رنگ چشم می‌تواند تاثیر به سزایی هم در زیبایی چهره و هم ارتباط با دیگران داشته باشد. لنز چشم رنگی در صورتی که درست انتخاب شود به طور حتم شخص را زیباتر می‌کند. در این مقاله به بررسی عوامل مهم در انتخاب بهترین رنگ لنز چشم پرداخته شده است تا بتوان به راحتی لنز دلخواه را از سایت ایران لنز سفارش داد.

چگونه بهترین رنگ لنز چشم را از ایران لنز انتخاب کنیم؟

انتخاب لنز رنگی چشم آن هم لنز رنگی مناسب با چهره کار سختی است. در فروشگاه ایران لنز لنز، فروش انواع لنز رنگی و فروش لنز طبی انجام می‌شود. با مشاوره تخصصی می‌توان به راحتی فهمید که چه رنگی به شخص خواهد آمد و چه خریدی باید از فروشگاه ایران لنز داشت. بهترین انتخاب و خرید را داشت.

پیش از خرید لنز چشم در ایران لنز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چشم‌ زیبایی خاصی دارد و رنگ چشم‌ها با رنگ مو و پوست، همخوانی دارد. اگر قرار باشد تغییر داده شود باید به پوست و موی خود توجه داشت. چرا که خرید لنز رنگی نامناسب، شخص را از هدفش که جذابیت بیشتر است دور می‌کند. چه بسا خرید لنز رنگی مناسب که با صورت همخوانی نداشته باشد، تجربه‌ بدی در پی دارد پس باید از مشاوران متخصص برای انتخاب رنگ لنز چشم مناسب با چهره استفاده کرد.

خیلی وقت‌ها وقتی به کسی پیشنهاد لنز رنگی داده می‌شود و این جواب مواجه بیان می‌شود که: «لنز اصلا به من نمی‌آید و صورتم را زشت می‌کند.» نباید تعجب کرد، این پاسخ، به دلیل اولین انتخاب اشتباه است. بهتر است به این افراد پیشنهاد شود تا سعی کنند دوباره شهامت تغییر را به دست آورند. البته این دفعه، با انتخابی درست.

لنز چشم چه رنگی بخریم تا به پوست بیشتر بیاید؟

خرید بهترین رنگ  لنز به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها توجه به رنگ پوست. رنگ پوست به طور میانگین به سه دسته روشن (سفید)، متوسط (گندمی) و تیره (برنز) قرار می‌گیرد که برای هر تناژ پوستی، رنگ‌های خاصی در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل است.

پوست تن شخص سرد است یا تن گرم؟

تشخیص اینکه پوست، تن سرد دارد یا تن گرم با انجام آزمایشاتی قابل تشخیص است. باید به رگ دست‌ها دقت کرد. اگر رنگ رگ‌ها که از زیر پوست پیداست، آبی مایل به بنفش است، پوست تن سرد است. اگر رگ‌ها، آبی مایل به سبز است، تن گرم است.

یا به‌ عنوان آزمایشی دیگر، صورت را از هر نوع آرایشی پاک کرد، پارچه‌ای کاملا سفید را روی نیمی از صورت خود انداخت، نیم دیگر صورت که پیداست، به چه رنگی متمایل است؟ زرد یا آبی؟ اگر شخصی در مقابل پارچه سفید، صورتی متمایل به آبی دارید، پوست صورت او، تن سرد دارد. اگر صورتش زرد است، پوست صورت او، تن گرم دارد.

حالا که گرمی یا سردی صورت خود بیان شد، باید مجدد به پیشنهاد خرید لنز رنگی فکر کرد. به طور کلی، لنز رنگی خانواده لنز قهوه‌ای برای پوست‌های تن گرم مناسب است. برای این که خرید لنز رنگی مناسب، شخص را از قبل متمایزتر کند، رنگ لنز چشم را روشن‌تر از رنگ چشم‌های خود انتخاب کرد. قهوه‌ای روشن برای پوست‌های تن گرم، بهترین انتخاب است.

اگر پوست شخصی ، تن سرد دارد،‌ سراغ لنز رنگی خانواده لنز آبی رفت، هر چه این آبی تیره‌تر باشد، هارمونی پوست و چشم، بیشتر رعایت می‌شود و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

خرید لنز چشم رنگی برای پوست‌های سبزه

برخلاف اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند خرید لنز رنگی روشن، برای آنها، انتخاب درستی نیست، انتخاب لنز رنگی روشن، اگر در طیف رنگی درستی انتخاب شود، چهره‌ را از این رو به آن رو خواهد کرد. بهترین انتخاب، رنگ لنز عسلی یا قهوه‌ای روشن است. لنز خاکستری نیز بسیار شخص را جذاب می‌کند. گر چه انتخاب لنز سبز و آبی، برای شخص، زیاد مناسب نیست، می‌توان درجه‌های تیره این رنگ‌ها را هم انتخاب کرد. مطمئنا با آرایشی مناسب، زیبایی موردنظر را به شخص خواهند داد. اگر چشم، ضعیف است می‌توان از لنز طبی رنگی خریداری کرد

خرید لنز چشم رنگی برای پوست‌های گندمی

خرید لنز رنگی برای پوست‌های گندمی، به نسبت پوست‌های سبزه، دامنه انتخاب بالاتری به شخص می‌دهد. می‌توان رنگ سبز را امتحان کرد و از زیبایی خود لذت برد. انتخاب سبز روشن، اگر با آرایش چشم سبز همراه نشود، بسیار عالی‌ است. رنگ‌ خاکستری، عسلی، فندقی هم پیشنهاد می‌شود. همه‌ این رنگ‌ها می‌توانند بسیار دل‌انگیز باشند. لنز سرمه‌ای نیز انتخاب مناسبی است و پیشنهاد می‌شود. اگر شخصی از عینک استفاده می‌کنئ، می‌تواند از انواع لنز طبی رنگی استفاده کند.

خرید لنز چشم رنگی برای پوست‌های سفید

خبر خوشحال‌کننده برای افرادی که رنگ پوست‌شان سفید است، این است که آنها در انتخاب مختارند. این به این معنی است که آنها با هیچ رنگ چشمی زشت نخواهند شد، اما انتخاب درست و رعایت نکات مربوط به پوست، به زیبایی آنها بیشتر کمک می‌کند. زیباترین رنگ برای لنز رنگی آنها، آبی است. لنز طوسی، نیز رنگی طبیعی برای چشم‌های آنها، خواهد بود. آنها می‌توانند رنگ ارغوانی و بنفش را نیز در خرید لنز رنگی خود قید کنند. رنگ ارغوانی برای چشم‌های بدون آرایش، رنگی طبیعی و دل‌نشین خواهد بود.

انتخاب رنگ لنزچشم براساس رنگ مو

خرید لنز رنگی بر اساس رنگ طبیعی موها نیز، معیار مناسبی است. انتخاب برای موهای بلوند، می‌تواند، سبز، آبی،طوسی روشن باشد، انتخاب برای موهای مشکی، انواع لنز رنگی قهوه‌ای و خاکستری و رنگ‌های آبی و سبز با درجه‌ی تیرگی بالاست.

معیارهای انتخاب بهترین رنگ لنز چشم

باید از دیگران کمک خواست و از آنها نظرخواهی کرد. آرایشگر، مسلما، بهترین فرد برای مشاوره درباره زیبایی خواهد بود. همچنین با استفاده از فتوشاپ،‌ انتخاب لنز رنگی راحت‌تر شده است. باید برنامه فتوشاپ را باز کرده و یکی از عکس‌ها را در برنامه لود کرد. انواع رنگ را روی چشم‌ها امتحان کرد و دید کدام طرح بیشتر به دل خواهد نشست. با یک بار خرید لنز رنگی، انتخاب‌های بعدی می‌توان راحت‌تر بود و بهتر لنز رنگی خود را خریداری کرد.

برای خرید انواع محصولات جانبی مانند محلول لنز و قرص لنز و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و بهترین برند لنز طبی رنگی می‌توان به سایت ایران لنز مراجعه کرده و با مشاوران این مجموعه به صورت رایگان کمک مشورت کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و خرید انواع لنز چشم می‌توانند به سایت ایران لنز به آدرس iranlens.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران لنز

ایران لنز از سال 1390 تاکنون به مدیریت سحر قاسمی اپتومتریست شماره نظام پزشکی 2104 ب و سالار حمیدی شماره نظام پزشکی 2129 ب در اینستاگرام و تلگرام مشغول به فعالیت بوده و هست. این شرکت مفتخر است تمامی لنز های رنگی، طبی رنگی و طبی را در انواع بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و طبی بدون رنگ با قیمتی مناسب توزیع کرده و به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی این حوزه برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]