اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014069713186

با هدف دسترسی سریع‌تر و ارائه خدمت مناسب به کاربران انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت اپتیت

کد: 139807014069713186

http://bit.ly/2mGMiqL

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید اپتیت از  1398/07/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت اپتیت
نسخه جدید وبسایت اپتیت با هدف سلامتی، ورزش و سبک زندگی سلامت

به گزارش سایت اپتیت؛ وبسایت این استارتاپ فعال در حوزه‌ی سلامت، ورزش و سبک زندگی سالم از تاریخ 1398/07/01 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.appetit.fit در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های بررسی سبک زندگی کاربران و ارائه خدمات به کاربران iOS به فهرست وبسایت اضافه شده است.

شهریار ابراهیم‌نژاد با اعلام این خبر گفت: «به روز رسانی مرتب وب‌سایت و اپلیکیشن اپتیت با سرویس‌های مورد نیاز کاربران و سعی در بهبود سبک زندگی سلامت کاربران این استارتاپ به ویژه بانوان پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

او همچنین افزود: «اپتیت وب سایت فعال در حوزه سلامت و سبک زندگی است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی راه حل‌های شخصی سازی شده برای حل مشکلات اضافه وزن یا فرم دهی کاربران اپتیت در سایت هستیم.»
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارتاپ اپتیت

اپتیت همون چیزیه که میتونه به آدمهای کمک کنه تا با تمام شلوغی ها بتونندبرای خودشون هم وقت بذارند ؛ از همین الان به روزهای خوبتون برمیگردید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی